Gå til innhold

intimbarbering igjen ja

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette nødvendig eller ikke i 2015, hvordan foretrekker du å ha det ? Ustelt/stelt/ glatt ?

Anonymous poster hash: 35592...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nødvendig og nødvendig, Fru Blom. Jeg har prøvd å rake meg helt, det er deilig å føle at alt er glatt, men et helvete når det gror ut igjen, og klør som faen. :P Jeg foretrekker å trimme jeg, da. Kjører som oftest "flystripe". :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg barberer meg sjeldent. skjer vel sånn ca en gang hver tredje måned vil jeg tro. Foretrekker å være ubarbert, da jeg synes det er et ork å barbere. 

Men nå er jeg veldig heldig med hårveksten min da, fordi det blir maks 1 cm langt. 

Anonymous poster hash: 283af...a1e
Skrevet

Nødvendig og nødvendig, Fru Blom. Jeg har prøvd å rake meg helt, det er deilig å føle at alt er glatt, men et helvete når det gror ut igjen, og klør som faen. :P Jeg foretrekker å trimme jeg, da. Kjører som oftest "flystripe". :)

Hjelper det da? Jeg synes det er kjipt når det vokser ut igjen i overgangen mellom lårene, der hvor trusekanten er. Det klør. Hjelper vel ikke noe særlig med "flystripe" da...?

Jeg barberer meg sjeldent. skjer vel sånn ca en gang hver tredje måned vil jeg tro. Foretrekker å være ubarbert, da jeg synes det er et ork å barbere. 

Men nå er jeg veldig heldig med hårveksten min da, fordi det blir maks 1 cm langt. 

1 cm lang er temmelig langt for kjønnshår. Tror ikke det er vanlig at det blir noe særlig lenger. Og selv om det ikke blir langt, er det jo fortsatt mye.

Anonymous poster hash: 71db8...53d

Skrevet

Hjelper det da? Jeg synes det er kjipt når det vokser ut igjen i overgangen mellom lårene, der hvor trusekanten er. Det klør. Hjelper vel ikke noe særlig med "flystripe" da...?

1 cm lang er temmelig langt for kjønnshår. Tror ikke det er vanlig at det blir noe særlig lenger. Og selv om det ikke blir langt, er det jo fortsatt mye.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=730642Les denne tråden du :) mange sier flere cm. 

Så nei, 1 cm er nok ikke særlig langt for kjønnshår, du. 

• Liker 1
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=730642Les denne tråden du :) mange sier flere cm. 

Så nei, 1 cm er nok ikke særlig langt for kjønnshår, du. 

Jeg har for øvrig heller ikke særlig mye hår der nede. Har ikke hår som tyter ut av trusa osv. 

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Eg foretrekker heilt ubarbert og meiner det ikkje er naudsynt :danse:

Skrevet

Foretrekker fra glatt til trimmet på begge kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker helt glatt. Blir til at jeg shaver hver dag/ annenhver dag

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker å ha det utgrodd men litt trimmet. Trodde i mange år at "alle" var glatte, så da var jeg det selv - men det førte til mye kløe, småsår, irritert hud og betente hårsekker. For bare noen timer etter barebering merker man jo at det vokser ut igjen, og dagen etter har de nye hårene allerede begynt å lirke seg inn i stoffet på undertøyet å lugge.For ikke å snakke om hvor vondt det er når man har sex 2-6 dager etter barbering hvor hårstubbene blir dratt frem og tilbake auuu. Og man kan jo ikke barbere seg hver dag heller for til det er hårene for korte. Bare stress alt sammen!
Tok et sabbat år og lot alt gro , og da jeg delte dette med venninder og bekjente fikk jeg vite at jeg slettes ikke var den eneste som hadde sett seg lei av barbering :)
Nå barberer ca en gang i kvartalet, og stusser litt på lengdene resten av året av og til innimellom.

Anonymous poster hash: 60ed7...228
  • Liker 2
Skrevet

Det tar så sinnsykt land tid å shave, og når det gror så klør det så utrolig mye, så jeg liker bare å klippe hårene korte. 

Anonymous poster hash: 1330e...62d
  • Liker 2
Skrevet

Spurte litt lengre nede på siden ang alternativ til kondomeriets unirens, hva bruker dere å hvilken er best på glattbarbert hud ?

Anonymous poster hash: 35592...070

Skrevet

Hva?

Mine er 5-7 cm...

Anonymous poster hash: 81829...06a

• Liker 6
Skrevet

Hender jeg går over med barbermaskin, men normalt stusser jeg som regel bare kantene

Barberer aldri med høvel da det bare blir trøbbel, og voksing klarer jeg ikke

Aldri møtt en mann som klager eller ikke vil ha meg igjen, så regner med at jeg har bare møtt menn (og et par kvinner) som ikke bryr seg, syns det er sexy eller rett og slett er voksen nok til å ikke la en simpel ting som litt hår være noen dealbreaker

Skrevet

En cm er lengden på mine kjønnshår etter at jeg har stusset, så nei, det er ikke langt.

Er for øvrig litt godt å se at det er flere som ikke barberer glatt, så slipper jeg å føle meg utenfor :) Mannen bryr seg ikke, og jeg er veldig glad for å slippe styret.

Skrevet

Jeg foretrekker det glatt på meg selv. Partneren min får gjøre som han vil, men det blir naturligvis mer oralsex når det er mer visuelt tiltalende. Hår er ikke turn-off så lenge det ikke røyter under oralsex.

Dersom det skal være glatt så foretrekker jeg at håret fjernes med laser eller voks. Hvis det skal barberes så må det gjøres skikkelig. Røde nupper er verre enn jungel imo.

Anonymous poster hash: c2815...0a4
  • Liker 3
Skrevet

Hva?

Mine er 5-7 cm...

Anonymous poster hash: 81829...06a

Samme her, 1 cm er IKKE langt, mine er minst 6-7 , og hvis jeg ikke trimmer blir de enda lenger. Fordelen er å slippe all kløingen når korte skjeggstubber vokser, rensligheten siden hår leder vekk svette og annet puss, og følsomheten siden det minste "vindkast" stimulerer meg når jeg har sex nå pga hårene så trenger ikke å være så hardhendt med kjønnsleppene lenger. :) :)

Anonymous poster hash: 60ed7...228

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker helt glatt. Blir til at jeg shaver hver dag/ annenhver dag

Jeg foretrekker også helt glatt, men huden min takler ikke å barbere hver dag/annenhver dag. Får inngrodde hår, og blør og dritt. Hva er "barberingsrutinen" din? Eller tåler bare huden din det?

Anonymous poster hash: 1202a...b3b

• Liker 1
Skrevet

Barberer ikke, men det hender jeg stusser litt.

Haha, du risikerer å få det et sjokk en dag! Kjønnshår kan bli flere cm lange.

Anonymous poster hash: fd03e...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...