AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har et clip on set fra luxushair i fargen 1b, og har veldig lyst til å bleke tuppene for å få ombre/dipdye look. Vil dette gå? Noen som har fått det til?Anonymous poster hash: fafb7...0f8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Aldri prøvd, men det anbefales ikke. For det første kan håret bli ordentlig oransje, og for det andre vil det garantert bli kjempeslitt og ødelagt, slik at du må kjøpe nytt. Anonymous poster hash: 9e075...c9a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Har bleket hår fra Luxus Hair flere ganger. Det går fint, men håret blir veldig tørt og må kures ofte etterpå. Ikke forvent at kvaliteten bevares, det blir slitt, men håret kan fint brukes en god stund etterpå. Det er derimot ganske vanskelig å bleke denne hårtypen og du får nok ikke en kjempebra lift. Det er vanskelig å få det forbi rød/orange-brunt. Akkurat nå bruker jeg et sett med extensions som originalt var i fargen 3 (mørkebrunt) og jeg har bleket hele settet til en auburn-ish farge. Det ble veldig fint! Som sagt, kur det ofte (og aldri bruk shampoo på det). Anonymous poster hash: 569ec...b51
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Har bleket hår fra Luxus Hair flere ganger. Det går fint, men håret blir veldig tørt og må kures ofte etterpå. Ikke forvent at kvaliteten bevares, det blir slitt, men håret kan fint brukes en god stund etterpå. Det er derimot ganske vanskelig å bleke denne hårtypen og du får nok ikke en kjempebra lift. Det er vanskelig å få det forbi rød/orange-brunt. Akkurat nå bruker jeg et sett med extensions som originalt var i fargen 3 (mørkebrunt) og jeg har bleket hele settet til en auburn-ish farge. Det ble veldig fint! Som sagt, kur det ofte (og aldri bruk shampoo på det).Anonymous poster hash: 569ec...b51 Tusen takk for tips ☺️ -TsAnonymous poster hash: fafb7...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå