Gå til innhold

Morgentoalett i dusjen...?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange setter på vannet for at det skal bli varmt og går på do i mellomtiden. Det kan kanksje forklare hvorofr du ikke hører det? Kan ikke tenke meg at hun ikke skulle ha behov for en dotur på morgenen. I alle fall ikke noen morgen i løpet av flere måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fersk urin er steril. Under første verdenskrig ble urin brukt til å sterilisere operasjonsutstyr med.

Nå tisser jeg ikke i dusjen av den grunn altså... :tunge1:

Skrevet

Holder meg til doen jeg

Det er en grunn for at den eksisterer...

Skrevet

Jeg må ikke alltid på do om morgenen,....så det KAN være at din nye samboer heller ikke må på do,...men, muligheten for at hun tisser i dusjen er jo der,...

Skrevet

Har da hent jeg har tissa i gusjen, men det er heller sjeldent og hente vel helst når jeg var gravid og hadde en blære som en hasselnøtt.

Skrevet
Mange setter på vannet for at det skal bli varmt og går på do i mellomtiden. Det kan kanksje forklare hvorofr du ikke hører det?

Det samme tenkte jeg...

Ellers husker jeg at det var en diskusjon om dette her på forumet for et år siden eller noe sånt, og overraskende mange syntes det var helt greit å tisse i dusjen...

Skrevet

Hvis hun bor sammen med andre og bruker dusjen fast som toalett er hun en gris.

Skrevet

Uhygienisk å tisse i dusjen? For det første er fersk urin steril (som allerede er nevnt av flere), og for det andre blir jo urinen skylt vekk. Det er vel ikke sånn at man tisser oppetter veggene... :ler:

Det har forekommet at jeg har tisset i dusjen, men når det er do i samme rom, og jeg som regel tisser før jeg går i dusjen, er det uhyre sjelden det blir behov for det.

Skrevet

Kommer an på øyet som ser det... urin er full av bakterier, og andre avfallsstoffer fra kroppen. og  vann...

Vet ikke jeg, men en ting jeg vet er iallfall at urin kurerer fotsopp! (Bare en av de tusen ubrukelige ting jeg har lært på KG)

Skrevet

Vet ikke jeg, men en ting jeg vet er iallfall at urin kurerer fotsopp! (Bare en av de tusen ubrukelige ting jeg har lært på KG)

og bestefar fortalte at når de var små og hadde slått seg fikk de beskjed om å tisse på sårene. :tunge1:

Skrevet

Urin brukes til å roe ned huden hvis man er brent av brennmanet også. ;-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe moralsk forkastelig med at andre tisser dusjen. Det funker vel egentlig på "det man ikke vet"-prisippet. Det hender at jeg tisser i dusjen selv også, når det er mest praktisk. (I den forrige leiligheten min hadde vi do på gangen, ikke f om jeg sto opp og kledde på meg for å sitte å småfryse der, når jeg kunne gå i dusjen istedet...)

Når det gjelder hun jenta å bokollektivet kan man ikke konkludere med noe som helst. Kanskje er hun som meg, jeg våkner nesten alltid en eller to ganger i løpet av natta, fordi jeg må tisse. Og dersom siste turen var bare en time eller to før jeg våkner, så må jeg jo ikke igjen med en gang jeg står opp.

Skrevet

Når man bor i kollektiv så tisser man ikke i dusjen uansett om det både er sterilt- og hjelper mot fotsopp. En dusj er ikke ett toalett og selv om det renner ned i sluktet vil det etterlate seg lukt.

Blir helt matt over hvor uhygieniske og grisete folk er.

Gjest Ninakanin
Skrevet

En kompis av meg bodde i kollektiv. Der var det en av de 4 guttene som tømte litt andre saker og ting når han var i dusjen.. Skikkelig kvalmt å finne grå-hvite klyser i sluket. Mmmmmmh, nice. :kvalm:

Skrevet

Tisse i dusjen har jeg alltid gjort, om jeg må. Dusjen er jo full av såpe og vann, så jeg ser ikke hva som er galt med det.

Skrevet

Å tisse i dusjen er helt vanlig det. Jeg sjet til og med ei kose en gang og jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...