Gjest vegg i vegg Skrevet 23. september 2004 #1 Del Skrevet 23. september 2004 Hei! 26 år gammel kar som bor i kollektiv sammen med 2 gutter og en jente. Har et spørsmål til dere jenter: Er det normalt å ikke måtte på do, evt. urinere i dusjen om morgenen? Kall det gjerne er litt sykt spørsmål, men her er greia. Jeg har rom ved siden av toalettet. Det er GANSKE så lytt i leiligheten, så jeg er såpass "heldig" at jeg får meg hovedtrekkene av hva som foregår når noen er på toalettet. Jenta i kollektivet flyttet inn for 3 måneder siden, og jeg vet ikke hvordan, men jeg ble til slutt oppmerksom på at det ALDRI blir trukket ned når hun er på badet om morgenen... Jeg hører at dusjen er i bruk hver morgen, men klarer ikke å registrere at det blir trukket ned på toalettet. Kall meg gjerne "sær" og "grisete" fordi jeg har hørsel og fordi jeg undres på kvinners toalettvaner, men det hadde vært ok å høre hvorvidt vår nye samboer A) Ikke har behov for å tisse om morgenen eller B) Har for vane å gjøre det i dusjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary på do Skrevet 23. september 2004 #2 Del Skrevet 23. september 2004 Man tisser da ikke i dusjen! :o Jeg må garantert på do om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #3 Del Skrevet 23. september 2004 Stusser litt over at dette ligger under seksualitet... :klø: Vet ikke hvilke vaner andre folk har jeg, men jeg tisser i hvertfall ikke andre steder enn i toalettet. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1234 Skrevet 23. september 2004 #4 Del Skrevet 23. september 2004 Tro meg det er helt normalt å tisse i dusjen. Lyden av vann gir behov for å gjøre sitt fornødne for å si det sånn... det er ikke for ingenting man setter på springen på sykehjemmet for å få beboerne til å tisse. Men det er vel ikke akkurat så mange som snakker om den slags. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 23. september 2004 #5 Del Skrevet 23. september 2004 Lyden av vann gir behov for å gjøre sitt fornødne for å si det sånn... det er ikke for ingenting man setter på springen på sykehjemmet for å få beboerne til å tisse. Men det er vel ikke akkurat så mange som snakker om den slags. :-) Kanskje derfor det er lurt å gå på do før man går i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #6 Del Skrevet 23. september 2004 Men det er vel ikke akkurat så mange som snakker om den slags. :-) Nei, bare gjester! Hvorfor går man ikke på do før man dusjer da? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 1234 Skrevet 23. september 2004 #7 Del Skrevet 23. september 2004 Selvfølgelig er det best å tisse i toalettet først, men må man ikke tisse på forhånd og plutselig får lyst til å tisse når man står i dusjen, så jo da går man enten ut av dusjen søkk våt eller så tisser man i dusjen. Vi er nå engang lagd sånn at lyden av vann kan føre til tissatrang... hahaha... for en debatt!!! er noen enige med meg her eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 23. september 2004 #8 Del Skrevet 23. september 2004 hehe.. du får legge ut noen feller da om morgenen. se om toalettlåkket er nede når hun har forlatt åstedet kan være en ide. Vil tro nesten alle går på toalettet om morgenen.. hehe.. eller dusjen for hennes vedkommende. Så jeg tror hun tisser i dusjen ja. Selv holder jeg meg til toallettet, dusjen ville vært uhygenisk for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. september 2004 #9 Del Skrevet 23. september 2004 Stusser litt over at dette ligger under seksualitet... :klø: K Hehe, denne tråden ligger på kropp, helse og trening... Så stuss ivei du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 23. september 2004 #10 Del Skrevet 23. september 2004 Hehe, denne tråden ligger på kropp, helse og trening... Så stuss ivei du!! Den ble flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. september 2004 #11 Del Skrevet 24. september 2004 DEt kan jo tenkes at de tisser i do og ikke drar opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2004 #12 Del Skrevet 24. september 2004 Hvordan vet du at det er akkurat jentene som ikke trekker ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2004 #13 Del Skrevet 24. september 2004 Hehe, denne tråden ligger på kropp, helse og trening... Så stuss ivei du!! Da har den blitt flyttet! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. september 2004 #14 Del Skrevet 24. september 2004 Kunne aldri falle meg inn i mine villeste fantasier å tisse i dusjen!! tisse gjør man på do og i dusjen dusjer jeg. vet at mange gjør mye av annet morgenstell i dusjen, pusser tenner ihvertfall.... jeg er av den sære typen som kun dusjer i dusjen. (stort sett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget AUF Skrevet 24. september 2004 #15 Del Skrevet 24. september 2004 Nei, vet dere hva! Man tisser ikke i dusjen!!! Det er forferdelig uhygienisk!!!! :-? En dusj er et sted man skal bli ren, ikke full av avfallsprodukter fra kroppen!!! Om man tisser der, bør man vaske dusjen etter seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 24. september 2004 #16 Del Skrevet 24. september 2004 Nei' date=' vet dere hva! Man tisser ikke i dusjen!!! Det er forferdelig uhygienisk!!!! :-? En dusj er et sted man skal bli ren, ikke full av avfallsprodukter fra kroppen!!! Om man tisser der, bør man vaske dusjen etter seg![/quote'] Ja, og at neon kanskje gjør dette i bokollektiv! Fy søren! Snakk om fellesskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 24. september 2004 #17 Del Skrevet 24. september 2004 Tisser ALDRI i dusjen!!! :o Har aldri falt meg inn å gjøre det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. september 2004 #18 Del Skrevet 24. september 2004 Nei' date=' vet dere hva! Man tisser ikke i dusjen!!! Det er forferdelig uhygienisk!!!! :-? En dusj er et sted man skal bli ren, ikke full av avfallsprodukter fra kroppen!!! Om man tisser der, bør man vaske dusjen etter seg![/quote'] ikke det at jeg tisser i dusjen, men mener faktisk å ha hørt at urin ofte er renere en vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #19 Del Skrevet 24. september 2004 Kommer an på øyet som ser det... urin er full av bakterier, og andre avfallsstoffer fra kroppen. og vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 24. september 2004 #20 Del Skrevet 24. september 2004 Har aldri tisset i dusjen og skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det heller.Det er jo bare å tisse på toilettet før man hopper i dusjen.Men kanskje hun ikke har behov for å tisse med en gang hun står opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå