AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hva synes dere om rosabloggere og at de ofte kan tjene 100 000 i måneden og mer? Anonymous poster hash: 243d2...4af 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Idiotisk ;-) Anonymous poster hash: 410f8...586 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Ja, verden vil bedras. Anonymous poster hash: 243d2...4af
Gjest Holititten Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 tenker at det må være utrolig deilig å ha en jobb som går ut på å gjøre det "vanlige" mennesker bruker fritiden sin på! Samtidig som det ikke er noe for meg å utlevere meg selv og livet mitt slikt på nettet. Men utrolig smart og heldig for de som elsker det. Må legge til at det er andre yrker som er mer fortjenende for den lønna, men det er slik verden er nå. Internettet og sosiale medier er viktigere enn fysiske reklameplakater, og de blir betalt deretter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Hva skulle man egentlig mene/syntes om det? Folk leser, folk klikker, bloggene genererer reklameinntekter. Sånn er det med den saken. Anonymous poster hash: ee146...4e3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 tenker at det må være utrolig deilig å ha en jobb som går ut på å gjøre det "vanlige" mennesker bruker fritiden sin på! Samtidig som det ikke er noe for meg å utlevere meg selv og livet mitt slikt på nettet. Men utrolig smart og heldig for de som elsker det. Må legge til at det er andre yrker som er mer fortjenende for den lønna, men det er slik verden er nå. Internettet og sosiale medier er viktigere enn fysiske reklameplakater, og de blir betalt deretter De fortjener lønna si, men de har ikke mye vett i hodet. Anonymous poster hash: 243d2...4af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tenker at verden er rævkjørt. Er nok av oss som sliter oss halvt ihjel med krevende jobber og tjener bare en brøkdel av det der. Anonymous poster hash: 34ca3...21a 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tenker at verden er rævkjørt. Er nok av oss som sliter oss halvt ihjel med krevende jobber og tjener bare en brøkdel av det der.Anonymous poster hash: 34ca3...21a Jaja, du velger det selv. Du kunne blogget du også. Anonymous poster hash: 243d2...4af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Jaja, du velger det selv. Du kunne blogget du også. Anonymous poster hash: 243d2...4af Åja sier du det ja? La oss bare legge ned hele samfunnet vårt sånn at alle kan bli bloggere. Trenger jo ingen av yrkene vi har i landet, ikke sant. Veldig originalt svar du klare å komme med.Anonymous poster hash: 34ca3...21a 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Åja sier du det ja? La oss bare legge ned hele samfunnet vårt sånn at alle kan bli bloggere. Da går ikke samfunnet rundt. Men det gjør det ikke hvis alle skal være sykepleiere heller. Anonymous poster hash: 243d2...4af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Grunnen til at bloggerne tjener så godt er jo at det er få som kan gjøre den jobben godt. Alle kan lære seg å bake et brød, men å skrive blogginnlegg, lære seg masse om klær og sminke, og se bra ut på bilder, det er ikke bare bare. Anonymous poster hash: 243d2...4af
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 I am torn. På den ene siden er jeg kapitalist og mener at hvis noen er villig til å betale for dette så må de for all del få lov til det, men på den andre siden får jeg lyst til å slå meg selv i ansiktet... med en stol.
Poserose Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Syns mer om det enn at fotballspillere tjener mangfoldige millioner. Samfunnet liker underholdning og ting. Da får de som tilbyr det mye penger. Det er jo åpenbart er populært produkt de tilbyr.
Gjest Trollkarlen Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Hva synes dere om rosabloggere og at de ofte kan tjene 100 000 i måneden og mer?Anonymous poster hash: 243d2...4af Underholdning er det mye penger i. Rosabloggere utnytter kun et marked for denne type underholdning. Hadde jeg vært en pen jente som alle andre jenter ønsket at de var så hadde jeg melket dette markedet. Endret 10. oktober 2015 av Trollkarlen
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Jaja, du velger det selv. Du kunne blogget du også. Anonymous poster hash: 243d2...4af Det finnes 1000 vis av bloggere i dag og hvor mange av de tjener så høye summer? Kun toppbloggere høyt på listen. Så er ikke bare å starten en blogg og vips, så får man 100 000 i måneden. Anonymous poster hash: d49eb...6ed
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Syns mer om det enn at fotballspillere tjener mangfoldige millioner. Samfunnet liker underholdning og ting. Da får de som tilbyr det mye penger. Det er jo åpenbart er populært produkt de tilbyr. Fotballspillere er dyktige til det de gjør akkurat som rosabloggere. Prøv å sparke ballen som Ronaldo! Du klarer det ikke. Anonymous poster hash: 243d2...4af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Grunnen til at bloggerne tjener så godt er jo at det er få som kan gjøre den jobben godt. Alle kan lære seg å bake et brød, men å skrive blogginnlegg, lære seg masse om klær og sminke, og se bra ut på bilder, det er ikke bare bare. Anonymous poster hash: 243d2...4af Huff ja. Tøft liv altså.Anonymous poster hash: d49eb...6ed 1
Poserose Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Fotballspillere er dyktige til det de gjør akkurat som rosabloggere. Prøv å sparke ballen som Ronaldo! Du klarer det ikke. Anonymous poster hash: 243d2...4af Jeg sa ikke at jeg kunne gjøre jobben til hverken fotballspillerne eller rosabloggere. Men jeg syns fortsatt at fotballspillere tjener alt for mye i forhold til innsatsen. Ja jeg vet at de har jobbet ræva av seg i mange år, men det har forskere og leger også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg sa ikke at jeg kunne gjøre jobben til hverken fotballspillerne eller rosabloggere. Men jeg syns fortsatt at fotballspillere tjener alt for mye i forhold til innsatsen. Ja jeg vet at de har jobbet ræva av seg i mange år, men det har forskere og leger også. Nå er det ikke innsatsen som teller i arbeidslivet. Da ville du tjent kjempemasse hvis du begynte som postbud og gikk i stedet for å kjøre. Kjempeinnsats men lite verdi for arbeidsgiver og kunder. Anonymous poster hash: 243d2...4af
Poserose Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Nå er det ikke innsatsen som teller i arbeidslivet. Da ville du tjent kjempemasse hvis du begynte som postbud og gikk i stedet for å kjøre. Kjempeinnsats men lite verdi for arbeidsgiver og kunder. Anonymous poster hash: 243d2...4af Nå var jo spørsmålet hva vi syns om det Grunnen til at jeg brukte forsker og lege som eksempler var jo at de tilfører større verdi til samfunnet enn fotball, syns jeg. Jeg er jo så klart fullstendig klar over at det er kapitalismen som råder, og jeg vil forsåvidt ikke ha det på noen annen måte heller. Er bare oppgitt over at folk bruker så mye penger på underholdning, og så lite på å ta vare på planeten. Men jeg er i mindretall der så må bare føye meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå