Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Vet ikke hvorfor, men liker navnet skikkelig godt... Tror det har noe med barndommen min å gjøre, men klarer ikke helt sette fingeren på det. Hva tenker dere om navnet? Jeg tror navnet betyr lam som i baby sau Edit; foreldra mine liker ikke navnet. Ville egentlig kalle lillesøs for det, men siden de nekta plent, så holder jeg det av for min egen datter, om jeg får noen Endret 9. oktober 2015 av The Lost Dreamer
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Vet ikke hvorfor, men liker navnet skikkelig godt... Tror det har noe med barndommen min å gjøre, men klarer ikke helt sette fingeren på det. Hva tenker dere om navnet? Jeg tror navnet betyr lam som i baby sau Ja! Liva og Live er kjempefine navn! Anonymous poster hash: ae7ed...c1d
bruker_K Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 hadde ikke brukt det selv, men synes det var meget søtt
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Aldri hørt før, men veldig fint om man sier det på samme talemåte som "Livet" med trykk på "i"en på en måte, og ikke som navnet "Live" hvor trykket kommer på "ve"(va). Liksom mere som Liiiivah, enn LiVA Anonymous poster hash: 43908...924
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Foretrekker Live. Tenker at der blir forkortelse for Olivia. Men fint fordet.Anonymous poster hash: baf0a...74a 1
Gjest Belle âme Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Live er finare, Liva syns et blir for baby-aktig.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #10 Skrevet 12. oktober 2015 Nei liker det ikke, Anonymous poster hash: cd5db...f66
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. oktober 2015 #12 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Trianna Skrevet 12. oktober 2015 #13 Skrevet 12. oktober 2015 Dette går jo tilbake på dette med ordspill også videre, men bare på navn. Syntes det er morsomt, jeg. At folk der ute våger å flyte litt på navnene... la de rulle over tungen litt. Synes det er spennede da. Er liksom kjedelig om alle sammen skal hete absolutt det samme fremover i tusen år videre. Tenk hvor mange "Lucas" eller "Lise" r kjenner du?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #14 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har aldri hørt det navnet før, men førsteinntrykket mitt er bra. Ja, jeg tror jeg liker det ordentlig godt, faktisk. Anonymous poster hash: f7d30...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå