Delfina Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Noen som leste serien Kulla Gulla? Skulle gjerne likt å lest den igjen. En koselig historie. Husker ikke alt, men. Var det ikke ei jente som måtte gå på legd. Hun hadde lyse lokker. Leste den som barn.. Noen andre som husker? :-)
Gjest allium Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Jeg husker at allerede da jeg leste den som barn, syntes jeg den var dårlig. Fantastiske, overflinke Kulla-Gulla, som kom inn i den fattige familien som syvåring (var det ikke?), og ordnet opp i alle problemene.
Delfina Skrevet 23. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2004 Hehe jo det tror jeg stemmer. Og at hun kom til en familie tror jeg som hun skulle tjene for og da viste det seg at hun var barnet som hadde blitt borte. At han hadde mye penger. At han var bestefaren hennes eller noe. Eller blander jeg her?
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Stemmer det, hun var barnebarn av godseieren eller noe sånt. Leste også den da jeg var liten. Likte den jeg da.
Amarone Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Jeg syntes de var kjempefine da jeg leste de i 8-årsalderen! Kulla Gulla var på legd hos en fattig husmannsfamilie, og godseieren var egentlig bestefaren. Alt gikk strålende bra til slutt...
Siam Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 Å ja! Den serien husker jeg godt, tror faktisk jeg leste den flere ganger! *mimre, mimre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå