AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har levert fra meg hus nøkkelen før oppsigelsen var over, fordi jeg var ferdig med leiligheten,vasking osv. Så klikket husvert, kalte meg for frekk og mye annet. Og hun har brukt leiligheten mens jeg ikke var der, sist jeg var der var den vasket og strøken, når jeg kom dit sist så var det en svinesti, og så at hun hadde lukket opp alle vinduer, sittet opp en tv benk osv. Jeg vasket etter MEG, så jeg gadd ikke vaske etter at hun har vært der og hatt visninger, det er hennes jobb tenker jeg. Jeg har gjort opp for meg, og vasket etter meg. Nå er det full krig igjen på meldinger, hun skal ringe NAV (er de som betalte husleie pga jeg ikke kan jobbe atm), men hadde med meg en voksen dame fra nav, som vasket med meg, så tror ikke husvert kommer så langt med å ringe de på mandag. Jeg la husnøkkelen i postkassen,fordi jeg og husvert ikke kommer overens. Og for å unngå en stor krangel med levering før oppsigelse tiden var over. Har dere opplevd noe lignende med tidligere husverter? Er alle så sure og grinete når noen sier opp? Anonymous poster hash: a05a6...fcc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Til info, så har hun laget mye krangler med meg per sms. Så jeg har prøvd å unngått henne. Anonymous poster hash: a05a6...fcc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Høres veldig spesielt ut. Vær glad du ikke trenger ha noe mer med henne å gjøre Anonymous poster hash: 65b92...0a1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Så lenge du har vasket og betaler ut oppsigelsestiden har hun jo ingenting å være sinna for. Anonymous poster hash: df56a...0b2 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Reagerte hun på at du la nøkkelen i postkassen, at det ikke var trygt nok eller? Du har nok NAV på din side, så drit i henne. Anonymous poster hash: 29aa3...5eb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Skjønner at du gjorde som du gjorde, men huseier og leietaker skal gå gjennom leiligheten ved overtakelse for å se at vasking ol er ok. Dette er både ved start og slutt av leieforhold. Jeg har samtidig signert papirer med mine leietakere på begge deler som viser at vi er enige om at det er i orden.Anonymous poster hash: 305a4...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Reagerte hun på at du la nøkkelen i postkassen, at det ikke var trygt nok eller? Du har nok NAV på din side, så drit i henne. Anonymous poster hash: 29aa3...5eb Hun har vært en super bitch gjennom hele leieforholdet. Men nok også på at jeg skrev et brev hvor nøkkel lå, som jeg lå i postkassen hennes med navnet hennes på. Kalte meg for en drittunge, og hun håpte på at nav aldri hjalp meg igjen med bosted(selv etter jeg gjorde opp for meg), og at jeg kom til å være en nav-er for resten av mitt liv. Men hun kjenner ikke min historie, er grunner til at jeg ikke kan jobbe atm, fordi jeg er psykisk syk. Men likevel fortjente jeg ikke den dritten, for jeg ryddet etter meg. Anonymous poster hash: a05a6...fcc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Hun har vært en super bitch gjennom hele leieforholdet. Men nok også på at jeg skrev et brev hvor nøkkel lå, som jeg lå i postkassen hennes med navnet hennes på. Kalte meg for en drittunge, og hun håpte på at nav aldri hjalp meg igjen med bosted(selv etter jeg gjorde opp for meg), og at jeg kom til å være en nav-er for resten av mitt liv. Men hun kjenner ikke min historie, er grunner til at jeg ikke kan jobbe atm, fordi jeg er psykisk syk. Men likevel fortjente jeg ikke den dritten, for jeg ryddet etter meg. Anonymous poster hash: a05a6...fcc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Hun virker problematisk, men ellers er det sant at utleier og leietaker skal gjennomgå leiligheten sammen ved slutten av leieforholdet. Unngår man dette så kan det bli problematisk. Jeg har selv hatt en vanskelig utleier som jeg selv ikke vil treffe - og valgte derfor å bare dra, men skulle det bli et problem har man lite å stille opp med om man ikke har en felles gjennomgang. Det er en grunn til at dette er normen, uavhengig av hva hun har sagt/gjort tidligere. Anonymous poster hash: 85197...a2b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Er vanlig at de som leier ut til de som går på nav tror de kan behandle de som de vil. Har blitt kalt jævla sosialklient ol. Selv om feilen som hadde skjedd ikke var min engang. Huseieren truet også med å øke husleien og garasjeleien flere ganger i året.Anonymous poster hash: 6a32d...bc3 2
SiMa Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Hva mener du med atm Hun har vært en super bitch gjennom hele leieforholdet. Men nok også på at jeg skrev et brev hvor nøkkel lå, som jeg lå i postkassen hennes med navnet hennes på. Kalte meg for en drittunge, og hun håpte på at nav aldri hjalp meg igjen med bosted(selv etter jeg gjorde opp for meg), og at jeg kom til å være en nav-er for resten av mitt liv. Men hun kjenner ikke min historie, er grunner til at jeg ikke kan jobbe atm, fordi jeg er psykisk syk. Men likevel fortjente jeg ikke den dritten, for jeg ryddet etter meg. Anonymous poster hash: a05a6...fcc Hva betyr atm? Det korrekte, og tryggeste for ditt vedkommende ville vært å overlevere nøklene personlig og at dere tok en gjennomgang av leiligheten så du fikk anledning til ev. å rette opp dårlig vasking etc. Når du har hatt hjelp fra en dame på nav til å vaske (og hun var der til vaskingen var ferdig, og så at du la nøkkelen i postkassa) kan hun støtte deg og bekrefte at du har vasket etc. Hvis det samme skulle skje igjen kan du gi en annen person fullmakt til å overlevere nøkler og gå gjennom leiligheten. Det har jeg gjort, og det var ikke noe problem med det.
Berit Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Betaler du ut oppsigelsestiden da? Selv om huseier er uforskammet, skal du æa henne godkjenne at du har vasket og gi deg en bekreftelse på det når det er gjort. I dette tilfelle ville jeg nok sørget for skriftlig bekreftelse som du da kan vise til i senere anledning hvis hun begynner å påstå noe annet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Så lenge du har vasket og betaler ut oppsigelsestiden har hun jo ingenting å være sinna for. Anonymous poster hash: df56a...0b2 her får vi nok bare EN side av saken. Hun sier selv at hun og huseier ikke kommer overens. Det hørtes veldig ut som det er mer i denne saken vi ikke får høre om... Anonymous poster hash: 56f59...059
estrella Skrevet 10. oktober 2015 #14 Skrevet 10. oktober 2015 Hva mener du med atm Atm= at the moment
Gjest Tekola Skrevet 11. oktober 2015 #15 Skrevet 11. oktober 2015 Ryddet for personangrep. Tekola, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå