Gå til innhold

Fest med ny jobb - hva skal jeg ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb i august, og nå skal vi ha fest etter jobben neste fredag. Der jeg jobber er det vanlig å gå med dress uten slips for gutta, og noe som matcher det for jentene (jeg bruker mye dressbukse med en pen topp/skjorte, og evt blazer til). dresscode på festen er litt uklar. Det sies at jeans er greit, men samtidig at det er lov å pynte seg mer for dem som vil det. Har snakket litt med noen som sier at gutta gjerne vil gå i noe annet enn dress, siden de har det hver dag, og at derfor mange av dem velger noen kule jeans. Hos jentene er det visst vanlig med både bukse, skjørt og kjole. Jentene pynter seg nok mer enn gutta.

Jeg blir så forvirret er så uklare "regler". Noen tips til hva som kan funke? Jeg er ca 30, ikke særlig høy, ganske slank og brunette. Jeg vil gjerne kle meg pent, imponere litt, men ikke være overdresset. Jeg har en tendens til å ikke være flink nok til å kle meg pent, går for lette løsninger. Men jeg vil gjerne ut av det sporet, og kunne vise litt "her er jeg", uten at det skal bli voldsomt og vulgært.

Alle tips, linker til bilder osv tas i mot meg takk:-)

Anonymous poster hash: c21a7...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent mn innafor tenker jeg, d.v.s ikke for dyp utringning og eller for kort skjørt/kjolelengde

Ta en pen kjole som du føler deg fin i, som du rakrygget går hjemmefra i :)

Anonymous poster hash: 97957...4ac
  • Liker 2
Skrevet

Sånne fester som er etter jobb går man vel ofte i det samme antrekket. Jeg ville nok ikke gjort stort annet enn å ta på litt mer sminke og kanskje slå ut håret.

Anonymous poster hash: 0b657...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...