Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest den enda, men den står i bokhylla og venter på bedre tider! :wink:

Jeg vet at midnattsol har lest den, så jeg skal gi henne tips om tråden!

K

Skrevet

Jeg holder på. Er veldig spennende så anbefales!

Er forresten mange tråder om denne boka. :)

Skrevet
Jeg holder på. Er veldig spennende så anbefales!

Er forresten mange tråder om denne boka. :)

Det var en på jobben som tipset meg om den så jeg ville høre deres meninger om den.

Skrevet

Jeg har lest den. Veldig spennende, vanskelig å legge fra seg. Anbefales!

Skrevet
Jeg har lest den. Veldig spennende' date= vanskelig å legge fra seg. Anbefales!

:Nikke:

Denne må du lese!

Skrevet

Spennende, men egentlig dårlig skrevet. Det er jo en slags "krim", og heltene har FOR mange "jeg har skjønt alt og har ordnet opp allerede" som du som leser ikke kan følge logikken i før du og de andre personene i boka blir forklart det i etterkant av "hendelsen". Dette er et skrivetriks som kan funke en, to eller til nød tre ganger i løpet av en bok, men ikke HELE tiden!

• 2 uker senere...
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Fikk den i posten i går, skal hjem å lese snart :)

Skrevet
Spennende, men egentlig dårlig skrevet. Det er jo en slags "krim", og heltene har FOR mange "jeg har skjønt alt og har ordnet opp allerede" som du som leser ikke kan følge logikken i før du og de andre personene i boka blir forklart det i etterkant av "hendelsen". Dette er et skrivetriks som kan funke en, to eller til nød tre ganger i løpet av en bok, men ikke HELE tiden!

Jeg er enig, men merkelig nok funker boka veldig bra likevel. Jeg tror det var fordi av og til så hadde jeg gjettet/regnet meg fram til riktig svar selv. Det blir ikke sånn som Agatha Christie og den der "Haha! Jeg har skjønt alt!", og da er man knapt nok halvveis i boka...

Skrevet

Nå har jeg satt meg på liste på biblioteket. :-)

Skrevet

Boken er helt fantastisk kul! Den inneholder veldig mange av de kvalitetene jeg leter etter i en bok; spenning, konspirasjonshistorier, kunnskap og ikke minst det lille ekstra som gjør at du ikke klarer å legge den fra deg.

Dessuten gjør det absolutt ikke noe at den handler om kunst siden jeg har studert kunsthistorie. Det gir den bare enda et puff i mine øyne.

Skrevet

Jepp, den er sinnsykt interresant... Spennende og faktisk lærerik, selv om man selvfølgelig ikke kan ta alt som gir seg ut for å være sant i boka for å være god fisk....

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig, liker sånne konspirasjons-bøker... Veldig bra, spennende, lettlest røverroman.

Hvis dere likte da Vinci, og i tillegg ikke hater Umberto Eco, anbefales "The rule of four" av Caldway og Thomason, litt i samme gaten som daVinci, men bedre skrevet synes jeg... :)

Skrevet

...Og så må man selvfølgelig lese Da Vinci kodens forgjenger, Angels and Demons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...