Gå til innhold

uv topcoat gjør skikkelig vondt under uv lampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt en uv lampe og gel negelakker fra en nettbutikk i Kina. negellakken fungerer bra under uv lampa, tørker og ser pen ut, men når jeg skal bruke topcoaten så gjør det skikkelig vondt i negel når jeg skal tørke den under lampa! det brenner skikkelig, akkurat som den smelter ned i negelen, ser sånn ut å når jeg ser på lakken i lys, den er matt og ikke blank. det skal vel ikke være sånn?. har ikke så mye erfaring med det. 

Anonymous poster hash: 747e4...bb1
Skrevet

Det har hendt med meg et par ganger. Men har oppdaget at jeg har lakket litt utenfor neglene da, altså på huden. Mulig det er det du gjør med topcoaten? 

Skrevet

Det har hendt med meg et par ganger. Men har oppdaget at jeg har lakket litt utenfor neglene da, altså på huden. Mulig det er det du gjør med topcoaten? 

ja kansje det, får prøve å være skikkelig nøye med hvor jeg legger den :P selv om det ikke frister å prøve igjen :P 

Skrevet

ja kansje det, får prøve å være skikkelig nøye med hvor jeg legger den :P selv om det ikke frister å prøve igjen :P

Prøv å dypp qtips i neglelakkfjerner (den som tilhører neglelakkene dine) og tørk inn mot neglene. Deretter kan er neglene klar for uv-lampen :)

Skrevet

Prøv å dypp qtips i neglelakkfjerner (den som tilhører neglelakkene dine) og tørk inn mot neglene. Deretter kan er neglene klar for uv-lampen :)

takk for tips det funket. ikke noe vondt nå :) heldigvis 

Skrevet

Jeg og opplevde dette når jeg la på salong.. var helt jævlig!! Men tok de ut når det begynte å "brenne", og når det hadde gitt seg, tok jeg hånda inni igjen :) da var det ikke vondt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...