Gjest Missy Ly Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Hei alle sammen satt akkurat å leste et innlegg under her og ble litt inspirert. Jeg er en jente på 25 år.... har hatt ganske mange sexpartnere, på det meste rundt 10 i året. Har 3 "forhold" bak meg hvor alle har vart i ca 7 mnd. Har ikke helt telling på hvor mange jeg har ligget med, men kanskje rundt 35. Ble først seksuelt aktiv når jeg var 18 år. Jeg har en abort bak meg hvor jeg ikke viste hvem som var faren... ellers er mange av de jeg har hatt sex med one night stands... noen har jeg også møtt mange ganger eller vært på dealern med. De fleste av tilfellene skjer når jeg har drukket, og jeg føler meg egentlig ikke så veldig bra når jeg våkner opp neste dag. Jeg er en jente som ser veldig bra ut og har ikke problemer med å få gutter etter meg, jeg er heller ikke billig og legger meg ikke etter gutter, men når jeg møter en kjekk gutt og har lyst til å ha sex med han samtidig som jeg er full så klarer jeg ikke å si nei. Dette innlegget er ikke for å provosere, men jeg har vel egentlig aldri tørt å si det i klartekst som i dette innlegget. Er det noen som har noen gode råd eller som kjenner seg igjen i situasjonen min???? jeg kunne sårt trengt noen råd.
Gjest Hillary.. Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Hvis du opplever det som et problem å ligge med menn på den måten, og vet at du gjør det når du drikker, så slutt å drikke så mye. Endre vaner. Ikke gå ut på de stedene osv.
Gjest Missy Ly Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Opplever det vel egentlig ikke som et kjempe problem, men lurer litt på om jeg gjør det for å få nærhet eller hva det er.... for i lengden så gir det meg ikke så mye.
Gjest .. Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 så du har ingen problem med at du drikker deg dritings, får med deg en fyr hjem og puler han? jaja...noen som har fine hobbyer. Bare du ikke får noia og roper voldtekt ved første annledning, så får du får du være så løs du vil for min del-
Gjest Fighter Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Opplever det vel egentlig ikke som et kjempe problem' date=' men lurer litt på om jeg gjør det for å få nærhet eller hva det er.... for i lengden så gir det meg ikke så mye.[/quote'] Det er mulig du gjør det foir å få nærhet, eller bekreftelse på deg selv. Hvorfor du gjør det er det bare du som kan vite, men om du synes det er et problem ville jeg a) prøvd å drikke mindre B) kontaktet en psykolog som kanskje kunne hjelpe deg å få et bedre forhold til deg selv og til å sette grenser for deg selv. c) prøvd å konsentrere deg om en mann, flørte lig og kanskje få deg kjæreste, som du beholder!
Icy Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 Opplever det vel egentlig ikke som et kjempe problem' date=' men lurer litt på om jeg gjør det for å få nærhet eller hva det er.... for i lengden så gir det meg ikke så mye.[/quote'] De fleste gjør det nok for å få en kortvarig lykke i form av nærhet, være elsket og seff nytelse av sexen. Som du sier det gir deg ingenting i lengden nettopp fordi du ikke har noen følelser for fyren, du vil bare ha nærhet der og da. Så neste dag er det over... Dropp ONS og få deg en fast elsker hvis du må ha sex men ikke klarer å finne deg en type med det samme. Bedre det enn å ligge med en ny fyr hver helg. Forøvrig så er ikke 35 sexpartnere så mye for en kvinne på din alder nå for tiden. Ha en fortsatt fin dag
Gjest Cranebear (ikke pålogget) Skrevet 24. september 2004 #8 Skrevet 24. september 2004 Skjønner ikke hvorfor det skal være så big deal hvor mange du har hatt sex med, det er noe samfunnet vårt har skapt tror jeg. Syns alle burde gjøre hva de vil når de vil, så lenge alt er frivillig og ingen følelser blir såret. Det er mitt råd, gjør hva du vil, når du vil, og nyt det uten å analysere det etterpå. Jeg har hatt sex med litt over 20 stk, selv om det er flere jeg ikke ville gått til sengs med igjen angrer jeg egentlig veldig lite, syns det har vært fine og ikke minst deilige erfaringer. Jenter er så forskjellig og gjør så forskjellige ting i senga at jeg er glad for jeg har fått sjansen til å få alle opplevelsene jeg har. Har også fått mange gode venner ut av det hele, flere av mine seksuelle forhold har utviklet seg til å bli et vennskap istedet. Jeg sa alltid ifra før noe skjedde hva jeg ville og ikke ville, (ja, jeg sa det faktisk rett ut, jeg vil ikke noe annet enn sex med deg). Da slapp man misforståelser og forhåpninger og alt ble bare en nytelse. Dette har faktisk også ført til at jeg overhodet ikke tenker på andre jenter nå som jeg har samboer. Har liksom fått rast fra meg og opplevd det jeg vil.
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 25. september 2004 #9 Skrevet 25. september 2004 De fleste gjør det nok for å få en kortvarig lykke i form av nærhet, være elsket og seff nytelse av sexen. Som du sier det gir deg ingenting i lengden nettopp fordi du ikke har noen følelser for fyren, du vil bare ha nærhet der og da. Så neste dag er det over... Dropp ONS og få deg en fast elsker hvis du må ha sex men ikke klarer å finne deg en type med det samme. Bedre det enn å ligge med en ny fyr hver helg. Forøvrig så er ikke 35 sexpartnere så mye for en kvinne på din alder nå for tiden. Ha en fortsatt fin dag 35 sexpartnere ikke mye??! Jeg er 30...og har hatt ca. 4. Kommer aldri til å nå opp til tallet 35 stk...! Sjokkerende. Hvis det er normalt er jeg glad jeg ikke er normal.
Gjest Elle-LY Skrevet 25. september 2004 #10 Skrevet 25. september 2004 Det er patetisk å kalle meg hore. Jeg foreslår at du slår opp i ordboka og leser betydningen av ordet. For å være ærlig syns jeg ordet hore blir noe utrolig misbrukt av og til og det mister med det sin verdi. Ja jeg kan skjønne at noen syns 35 parnere er mye. Men sånne ting kommer også ann på hva slags miljø man er i. Jeg ser bra ut og får meg gutter og jeg har lyst på sex,. i lengden gir deg ikke så mye, men hvis jeg bare skulle ha ligget med evt. kjærstesterj eg har hatt ville jeg da ha hatt 3 sexpartnere. Dessuten vil jeg jo også ha sex i blant. Men folk er forskjellige.
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 25. september 2004 #11 Skrevet 25. september 2004 Det er patetisk å kalle meg hore. Jeg foreslår at du slår opp i ordboka og leser betydningen av ordet. For å være ærlig syns jeg ordet hore blir noe utrolig misbrukt av og til og det mister med det sin verdi. Ja jeg kan skjønne at noen syns 35 parnere er mye. Men sånne ting kommer også ann på hva slags miljø man er i. Jeg ser bra ut og får meg gutter og jeg har lyst på sex,. i lengden gir deg ikke så mye, men hvis jeg bare skulle ha ligget med evt. kjærstesterj eg har hatt ville jeg da ha hatt 3 sexpartnere. Dessuten vil jeg jo også ha sex i blant. Men folk er forskjellige. Det er usaklig å kalle noen for "hore" her. Det er unødvendig. Det er klart slikt er avhengig av hva slags miljø en er i. Bor en midt i en by, eller i et hektisk utelivsmiljø er det større muligheter for å stadig hooke opp med noen. Men hallo....det er ikke bare du som ser bra ut her da.. Vi er nok flere som ser svært bra ut og er populære hos gutta...men som likevel ikke klarer å se på sex som noe overfladisk.
Gjest Missy-LY Skrevet 25. september 2004 #12 Skrevet 25. september 2004 Jeg er helt enig med deg, selvfølgelig er det mange pene jenter som ikke ligger med mange. All respekt til dem og alle andre. Egentlig har jeg vel bare lyst på en kjæreste, men jeg klarer ikke å binde meg,..... dessuten må jeg jo også passe på ryktet mitt, oslo er tross alt en liten by.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #13 Skrevet 25. september 2004 Oslo er en utrolig liten by! Like liten som en gjennomsnittlig bydel i London.. Mange jenter der treffer menn fra Eros-chatten hver uke..da snakker vi billig kanskje?
Gjest Hillary.. Skrevet 25. september 2004 #14 Skrevet 25. september 2004 Jeg er helt enig med deg, selvfølgelig er det mange pene jenter som ikke ligger med mange. All respekt til dem og alle andre. Egentlig har jeg vel bare lyst på en kjæreste, men jeg klarer ikke å binde meg,..... dessuten må jeg jo også passe på ryktet mitt, oslo er tross alt en liten by. Hvorfor klarer du ikke å binde deg?
Gjest pace Skrevet 25. september 2004 #15 Skrevet 25. september 2004 Hva med noen prinsipper?: Hjernen består av følelser og tanker. De øvrige sansene ligger ulogget resten av kroppen. Hva er da de simple sansene noe imot det som befinner seg i hjernerota? Binding krever fordypning. Hvis du gjør noe annet hele livet tror jeg sjangsene for å plutselig snu blir vanskeligere.
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #16 Skrevet 27. september 2004 At du ikke klarer å binde deg kan ha å gjøre med situasjonen du er i ellers. Kanskje du ikke er ferdig med/fornøyd med studier, bor midlertidig/ har midlertidig jobb etc. At du føler deg usikker på hvem du egentlig er og hvem du passer sammen med. Sånt kan forandre seg, og det kan hende det hjelper å snakke med noen, i hvert fall tenke over ting. Jeg synes personlig at 35 partnere er mange, om enn en del andre også er oppe i tilsvarende tall. Men det er tross alt ikke hvor mange du har vært med som avgjør hvordan du har det eller om du faktisk er i stand til å binde deg, men som du er inne på er tallet kanskje et symptom på at du ikke er helt fornøyd? Jeg har lest at en del av de som har mange sexpartnere er nokså desillusjonert når det gjelder troa på det motsatte (evt samme) kjønn, kanskje pga ting som har skjedd tidligere i livet, eller også fordi de man faktisk møter på byen er andre som også er ute etter løse og uforpliktende forbindelser, og som er egoistiske og uinteressante som mer langvarige partnere. Husk på at ikke alle menn er sånn, og at det finnes andre sammenhenger hvor man kan treffe dem enn i fylla (nå har da også jeg stort sett klina i fylla jeg også, må jeg innrømme, men de som har betydd noe for meg har jeg i ulik grad kjent litt fra før og fortsatt å ha kontakt med), så kan man kanskje utvikle en annen relasjon - man kan bli litt kjent og betatt FØR man tar noe mer fysisk grep, og vurdere om man kan passe sammen. Greit nok at det er pirrende å føle seg attraktiv og populær blant de fleste menn, men det ER bedre for selvfølelse og stabilitet å bli forgudet av EN over tid...
Laban Skrevet 28. september 2004 #17 Skrevet 28. september 2004 Siden du skriver her og ber om råd, ser det vel ut til at det plager deg at du ligger med så mange? Mitt råd blir vel som de forrige, ikke drikk deg så full, ikke gå ut så mye på typiske sjekkesteder. lag pakt med venninner om at dere skal gå hjem sammen. Hva med å skaffe seg en fast elsker du kan ringe utpå natten når du føler for det? Nok av gutter som vil være med på slikt.
Gjest Missy-Ly Skrevet 28. september 2004 #18 Skrevet 28. september 2004 Takk alle sammen for gode råd. Jeg vet vel egentlig svaret selv, men trengte bare å få de bekreftet. Jeg tror nok selv at når man bryter barriere og kommer opp i et stort antall blir det på en måte slik at det ikke er så nøye lenger ang. hvor mange man har sex med. Jeg husker fra jeg var yngre var jeg langt mer kostbar og lå ikke rundt, min første debut var først når jeg var 18 og jeg syns ikke det er spesielt tidlig. Jeg vet selv at ONS ikke er noe å satse på i lengende, ofte så blir det ikke bare til ONS lenger men flere ganger, alikevell ender det aldri at jeg blir sammen med noen av de. Tror nok det er viktig å ta seg sammen i fylla, det er da jeg har det største problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå