Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 eh.. skriver ikke akkurat ned vær gang jeg klipper tåneglene, eller har en fast dato Tar de når det trengs, etter dusj og bruker neglesaks.... Hvorfor lurer du egentlig? Fordi jeg selv tenker at jeg gjør det for sjeldent Anonymous poster hash: ddc6e...94a
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.10.2015 den 18.56): Fordi jeg selv tenker at jeg gjør det for sjeldent Anonymous poster hash: ddc6e...94a . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest lipgloss Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg filer tåneglene klipper dem aldrig,filer dem ca hver 14 dag,jeg liker å ha litt lengde på dem ca 2-3 mm og filer dem helt rette,tar en liten avrunding i kantene som ikke synes slik at nylonstrømpene ikke ryker i tærne. Tar også å filer hælen i samme slengen og smører føttene godt etterpå.Ellers så smører jeg føttene hver dag med krem,føttene er den kroppsdelen jeg bruker mest tid på og er mest redd for,går barbeint året rundt da jeg ikke klarer å ha sokker på meg så da er det viktig at de ser fine og velstelte ut
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 ahh. Men du ser jo hvis det trengs en klipp. Jeg liker tåneglene korte, vet ikke helt hvorfor, gjør bare det Så klipper de ganske ofte tror jeg, men vet ikke hvor ofte, tenker ikke over det. Filer de ikke eller noe, klipper rett av, så på kantene for at det ikke skal bli skarpe kanter. Fort og enkelt, ikke noe hokuspokus her i gården. En gang i måneden tar jeg fotbad, da klippes det også filer jeg hælen og tar på en god fotkrem for å mykne hælen slik at det ikke blir sprekker og tørt. Best å gjøre det etter dusj/bading, for da blir de ikke så sprø og harde, og det er lettere å klippe. Er de tørre og harde så kan de flise seg. Jeg filer tåneglene klipper dem aldrig,filer dem ca hver 14 dag,jeg liker å ha litt lengde på dem ca 2-3 mm og filer dem helt rette,tar en liten avrunding i kantene som ikke synes slik at nylonstrømpene ikke ryker i tærne. Tar også å filer hælen i samme slengen og smører føttene godt etterpå.Ellers så smører jeg føttene hver dag med krem,føttene er den kroppsdelen jeg bruker mest tid på og er mest redd for,går barbeint året rundt da jeg ikke klarer å ha sokker på meg så da er det viktig at de ser fine og velstelte ut Tusen takk for at dere deler av deres gode rutiner! Anonymous poster hash: ddc6e...94a
peppermyntete Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Klipper ved behov, når de begynner å stikke utenfor huden. Da må de tas ellers ødelegger de alle strømpebuksene mine! Klipper dem med neglesaks etter en dusj. Endret 11. oktober 2015 av peppermyntete
Kjibba Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Klipper etter behov med negleklipper. Klipper rett av og runder lett på hjørnene Filer ikkje. Lange tånegler ser ekkelt og ustelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå