Gå til innhold

Dobbel eller enkeltdyner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To enkle. Samboer er dynenapper, og jeg ender opp kald og uten dyne. Pleier også å be om dette på hotell..

Anonymous poster hash: 035ae...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt dobbeldyne i alle år og vil aldri gå tilbake til enkeldyner. Har 4 stk av ulik tykkelse, fra helt laken-tynn om sommeren til blytung dundyne på den kaldeste vinteren.

Anonymous poster hash: 5dbdd...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 enkeltdyner, hvis ikke blir det full krig! Jeg rapper den i søvne og pakker meg inn som en burritos. Så når han har gjenerobret den våkner jeg av at jeg fryser på tærne osv...og slik går nu dagen :P

Anonymous poster hash: eb08a...a5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 enkeltdyner, hvis ikke blir det full krig! Jeg rapper den i søvne og pakker meg inn som en burritos. Så når han har gjenerobret den våkner jeg av at jeg fryser på tærne osv...og slik går nu dagan :P

Anonymous poster hash: eb08a...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gjerne dobbeltdyne alene jeg... Men ja, kan ikke dele en dobbeltdyne, så enten må vi ha hver vår enkeltdyne og/eller dobbeltdyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To dobbeltdyner. Begge er dynenappere av dimensjoner og liker å tulle seg godt inn, og veldig greit at det er plass til begge under en når vi vil kose :)

Anonymous poster hash: 9297c...178
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dobbeltdyne. Mannen var skeptisk i starten, men jeg elsker dobbeltdyna mi og nekter å gi slipp på den. Han hadde to enkeltdyner før vi flyttet sammen, og det endte alltid med at han sparket sin på gulvet og stjal min. Brrr. Dobbeltdyna er så stor at vi kan ligge under den begge to uten å ligge oppå hverandre, og ingen fryser. Jeg elsker dyna mi, og aldri i verden om jeg gir slipp på den!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid hatt dobbeldyne, helt fram til nå i det siste. Vi begge har det med å stjele dyne, for det første. I tillegg, når vi ligger korsrygg mot korsrygg(ryggene våre danner en V), blir øverste delen av dyna strukket, slik at kulda kommer sigende under dyna mellom oss. Jeg var begynt å bli lei av dette, siden vi da "må" ligge i skje eller ansikt mot ansikt hele natta for å unngå det kuldegufset. (Han merker som regel ingenting, men legger seg lett nesten oppå dyna når han blir for varm, ergo med både rumpe og rygg helt bar. Jeg våkner av det, eller våkner for å gå på do og syns det er vanskeligere å sovne igjen.) Jeg ville prøve en periode å bruke enkeldyne, og jeg har ikke sovet bedre siden jeg var singel, tror jeg. Ulempen er at vi ikke ligger i skje en stund på kvelden lenger, før vi snur oss til for å sove. Det må vi bli flinkere til.

Anonymous poster hash: 9d03e...63c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er motstander av en dyne på to personer. Jeg er glad i kontakt gjennom natten med partner, men samtidig elsker jeg å kunne pakke meg helt inn i alle kanter, eller bare bruke dynen som en enorm kroppspute, og da funker det ikke med en stor dyne. Jeg sier derfor ja takk til to ekstra store enkeltdyner.(..evnt 3 enkeltdyner, så kan jeg ha to av de for meg selv :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler! Jeg elsker å sove med et teppe mellom beina, så vi deler dobbeldyna, så disponerer jeg den enkle :) Sistnevnte har forøvrig bare ensfargede trekk, da det macher best til dobbeldyna som har mønster og slikt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne om vinteren, det er herlig! Om sommeren deler vi en tynn enkeltdyne, mest fordi vi ikke bruker så mye av dyna da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dobbeldyne både hos kjæresten og meg. Tidligere hadde vi kun 1 enkeltdyne, og det var helt grusomt, haha. Han er litt dynetyv, men jeg er sta tilbake, så det går fint ^^ Nå kan jeg ikke tenke meg å gå tilbake til enkeltdyne, verken sammen med noen eller alene! Er jo så digg med masse dyne som man kan pakke seg inn i  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To enkle dyner! Jeg er visstnok en dynetjuv, etter kjærestens utsagn. Og han syns jeg pakker meg inn som en burrito :fnise: Han er i tillegg veldig varm av seg, mens jeg er frysen. Jeg har dermed en mye tykkere vinterdyne. Vi ligger gjerne litt i skje før vi sovner, men ingen av oss er fan av kroppskontakt når man faktisk skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...