Gå til innhold

Dobbel eller enkeltdyner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren vil ha dobbeltdynen sin, mens jeg ønsker at vi bruker de enkle. Fra før har jeg sommerdyner og vinterdyner. Han har en tykk dobbeltdyne. Vi har akkurat flyttet sammen og nå bruker vi de respektive dynene og derav ulikt sengetøy. Banalt for noen, men hva foretrekker dere?

Anonymous poster hash: 5546a...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi foretrekker definitivt å ha hver vår enkeltdyne, av samme grunn som at vi har 180 seng. Det er koselig å ligge inntil hverandre og kose, men når vi skal sove så vil vi ligge i fred. Jeg hadde ikke orket å kjenne hans bevegelser i dynen eller at han drar den bort til hans side om natten.

Vi har for øvrig alltid ulikt sengetøy også :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt er best. Jeg er en dyne tyv så vis man vil ha dyne om natta er det best å ha egen. Hender noen ganger jeg sparker av min egen å stjeler hans da :plystre: Så ingenting hjelper med meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hver vår dyne.

Vi har for øvrig også alltid ulikt sengetøy.

Anonymous poster hash: d403d...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben har dundyne på vinteren ,jeg vanlig.
Dobbeltdyne har vi testa,den ble fort erstattet.. makan til rot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dobbel. Dersom samboer vil ha enkel får han ha det, dobbeldyna vil jeg ha uansett. Syns det er så deilig med stor dyne.

Dersom dere vil fortsette med en enkel og en dobbel og vil ha likt sengetøy så er det bare å handle når det er salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har dobbeldyne, helt topp til vanlig, men ett problem når tiåringen kommer og vil sove i midten for da sparker han bort dynen, og vi på kantene mister den 😂

Anonymous poster hash: 68ee0...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Jeg kan ikke dele, så vi trenger to. Selv ikke to er nok når jeg stjeler og klamrer meg fast til begge om natten ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dobbeldyne men har begynt å bruke enkel som samboer får da jeg bruker hele dobbeltdyna selv, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært motstander til dobbeldyne. Helt til i vår, da fikk jeg plutselig lyst å prøve dobbeldyne.

Vi kjøpte da en billig dyne på ikea, sånn at vi ikke skulle sløse for mye penger hvis vi ikke likte det.

Jeg har endt opp med å elske dobbeldynen! Og kommer ikke til å slutte å ha det.

Dynen vi har er stor nok til at vi kan ligge på hver vår ende og tulle oss inn i dynen uten å være borti hverandre :)

Elsker dobbeldyne!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enkel dyne på deling- vi i motsetning til mange andre elsker å ligge tett omslynget om natten. Skulle vi hatt noe annet måtte det bli dobbeltdyne.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 dobbelt dyner :fnise: Vi delte før men jeg stakk av med hele dyna i søvne så vi kjøpte rett og slett en til og derfor dobbelt opp av sengetøy.

Anonymous poster hash: d2d4f...ec8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...