AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Har fått meg ei ny venninna som jeg nettopp fant ut er Belieber (ikke av den sprø typen håper jeg) Ho fortalte meg at ho skal prøve å vinne konkurransene for å få komme inn på konserten han skal ha snart, og sa at ho vil ha med meg. Ble så kjempeglad, for har aldri hvert på konsert før, var fan av Justin Bieber for noen år til bake, og fordi jeg føler jeg har fått en venn som faktisk vil tilbringe tid med meg! Har slitt en del siden ifjor etter at jeg begynte på vgs, så dette var stas å få høre Men, har jo fortalt dette til min mor, og hun sier det er greit at jeg drar om ho vinner, men min far missliker Justin veldig mye, og er så redd han ikke vil la meg dra! Han lot meg ikke dra på Arianda konsert heller, og ho er jeg kjempe fan av! Faren min er så utrolig overbeskyttende og vil ikke på noen måte la meg dra het til Oslo helt alene, og jeg føler det kan ødelegge litt for meg at han er så streng. Hadde en annen venninne som ville ha meg med på Arianda konsert i mai, men min far nekta å la meg dra, og etter det har jeg på en måte mista kontakten med ho venninna, for det var liksom en måte en sjanse vi fikk til å få igjen kontakten på. Dette er jo så klart ingen krise eller lignende, men syns dere min far gjør rett i å være overbeskyttende? Evt. hvordan kan jeg overtale han til å la meg dra? Han har før sagt at han ikke vil la meg dra på konserter fordi jeg ikke er så stor og han er redd jeg skal bli most Anonymous poster hash: 0d4be...8ba
Sjallabais Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har lest meg litt opp på dette med konkurransene og de som deltar må enten være over 18 år ellers så må de ha med en voksen... Så om hun ikke er over 18 år kan hun ikke skrive navnet ditt på konkurransen, da må hun skrive og ta med seg noen som er fylt 18 år. Å er du jo 18 år vil jeg tro at du er "gammel" nok til å bestemme litt selv?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Eneste grunnen til at jeg ikke er blitt most på konserter er fordi jeg har møtt menn som har holdt mennesker vekk fra meg. Engang møtte jeg et par som holdt folk vekk fra meg og venninna mi. siden vi var så lave å hadde ikke sjans i mengden. Så akkurat der så skjønner jeg din far. Anonymous poster hash: fa25c...282
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har lest meg litt opp på dette med konkurransene og de som deltar må enten være over 18 år ellers så må de ha med en voksen... Så om hun ikke er over 18 år kan hun ikke skrive navnet ditt på konkurransen, da må hun skrive og ta med seg noen som er fylt 18 år. Å er du jo 18 år vil jeg tro at du er "gammel" nok til å bestemme litt selv? Hva virkelig? Det må jeg prøve å lese om. Det er vel ikke så retteferdig å måtte ha med en over 18, for det er ikke mange som gidder å bli med unge som oss på justin bieber konsert vel? Anonymous poster hash: 0d4be...8ba
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Hva virkelig? Det må jeg prøve å lese om. Det er vel ikke så retteferdig å måtte ha med en over 18, for det er ikke mange som gidder å bli med unge som oss på justin bieber konsert vel? Anonymous poster hash: 0d4be...8ba Kjenner et par som tok med jentungen sin og en venninne på den forrige konserten så det finnes voksne som tar med seg unge på konserter:) Anonymous poster hash: fa25c...282
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har lest meg litt opp på dette med konkurransene og de som deltar må enten være over 18 år ellers så må de ha med en voksen... Så om hun ikke er over 18 år kan hun ikke skrive navnet ditt på konkurransen, da må hun skrive og ta med seg noen som er fylt 18 år. Å er du jo 18 år vil jeg tro at du er "gammel" nok til å bestemme litt selv? Dette høres jo helt merkelig ut. Jeg har leste at man må være 16 + for å kunne være med
Sjallabais Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Dette høres jo helt merkelig ut. Jeg har leste at man må være 16 + for å kunne være med Mulig det var 16 ja. Nå ble jeg litt usikker. Tror jeg har lest begge deler.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Mulig det var 16 ja. Nå ble jeg litt usikker. Tror jeg har lest begge deler. Jo, leste nettopp på Vg at det er 16årsgrense, heldigvis, for jeg vil også dra
Sjallabais Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Jo, leste nettopp på Vg at det er 16årsgrense, heldigvis, for jeg vil også dra Hehe så bra! Har veldig lyst til å dra jeg også... Bare så synd at det sikkert er veldig liten sjangs for å vinne 😔
Tibbie Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Hæ? Skal han ha konsert her? Nå må jeg ha gått glipp av siste nytt. Trodde han bare skulle på Senkveld. Jeg vil også (om det finnes et område for oss over 18, that is)! Men tilbake til tema... Kan du ikke spørre om faren din kan være med? Eller om en av deres eldre søsken kan være med, dersom dere har?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Hæ? Skal han ha konsert her? Nå må jeg ha gått glipp av siste nytt. Trodde han bare skulle på Senkveld. Jeg vil også (om det finnes et område for oss over 18, that is)! Men tilbake til tema... Kan du ikke spørre om faren din kan være med? Eller om en av deres eldre søsken kan være med, dersom dere har? Ts her, vi har ingen eldre søsken dessverre, og min far har for mye å gjøre, det siste han ønsker er å følge med på Justin bieber :/ Anonymous poster hash: 0d4be...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå