Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om heterofili? Eller at to av forskjellig kjønn er sammen, kjærester, samboere osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bare det er så rart at folk skal mene så mye om homofili, men idet er ingen som mener noe om heterofili. :roll: Jeg kjenner en gutt som er homofil, han ble intervjuet av en journalist som spurte om når han oppdaget at han var homofil. Jeg synes svaret hans var genialt. "Jeg er så lei av det spørsmålet. Det er ingen som spør heterofile nå de oppdaget at de var det."

Skrevet

Men hvorfor er det ingen som tar de bi-file på alvor?

Skrevet
Men hvorfor er det ingen som tar de bi-file på alvor?

Er det ingen som gjør det?

Skrevet

Det dummeste jeg vet er når folk flakker med blikket og sier at de er 100% heterofile. Til og med i anonyme nettforum.

Ellers trives jeg godt med heterofilien min og andres. :wink:

Skrevet

Er det ingen som gjør det?

Dersom du er bi og i lag med en jente blir du definert som lesbisk o.l

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis dama f.eks er 78 og gutten 16, er det ikke så vakkert og naturlig lenger.

Skrevet

Det er helt greit at folk er heterofile så lenge de ikke utbasunerer sin legning til alle og enhver eller kliner i offentlighet.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvis dama f.eks er 78 og gutten 16' date=' er det ikke så vakkert og naturlig lenger.[/quote']

Men hva om gutten er 78, og dama 16 da? :sjarmor:

Skrevet
Hva syntes dere om heterofili? Eller at to av forskjellig kjønn er sammen' date=' kjærester, samboere osv?[/quote']

Tja, det kan godtas under tvil. Men det burde blitt innført reguleringer som pålegger alle heterofile par å gå på kurs med sertifisering før de flytter sammen.

Det er så mange barn av heterofile par som lider under alle de heterofile kranglene som pågår i de heterofilske hjem.

Gjest Gjestolsen
Skrevet

Jentehumor, hvor en ser ut til å ha et umettelig behov for å utgyte sitt eget absolutte fravær av fordommer og hvor man liksom skal gi små nålestikk av tenk-dere-en-helt-omvendt-verden-så-skjønner-dere-nok-hvor-inntolerante-og-fordumsfulle-dere-er,-- åhh det er bare så gammelmodig, platt og sjarmløst at bare tørre, selvhøytidelige jenter kan ha glede av det. Prøv å se at det er du selv som er snerpen her, så vil du imponere meg!

Skrevet
Hva syntes dere om heterofili? Eller at to av forskjellig kjønn er sammen, kjærester, samboere osv?

Egentlig burde det forbys :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jentehumor, hvor en ser ut til å ha et umettelig behov for å utgyte sitt eget absolutte fravær av fordommer og hvor man liksom skal gi små nålestikk av tenk-dere-en-helt-omvendt-verden-så-skjønner-dere-nok-hvor-inntolerante-og-fordumsfulle-dere-er,-- åhh det er bare så gammelmodig, platt og sjarmløst at bare tørre, selvhøytidelige jenter kan ha glede av det. Prøv å se at det er du selv som er snerpen her, så vil du imponere meg!

Tror den slo tilbake på deg selv. Du virker da så utrolig snerpete og selvhøytidlig.

Skrevet
Jentehumor' date=' hvor en ser ut til å ha et umettelig behov for å utgyte sitt eget absolutte fravær av fordommer og hvor man liksom skal gi små nålestikk av tenk-dere-en-helt-omvendt-verden-så-skjønner-dere-nok-hvor-inntolerante-og-fordumsfulle-dere-er,-- åhh det er bare så gammelmodig, platt og sjarmløst at bare tørre, selvhøytidelige jenter kan ha glede av det. Prøv å se at det er du selv som er snerpen her, så vil du imponere meg![/quote']

Noen spesielle du sikter til her?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg snakket med min kompis om homofili, og jeg spurte ham om når han oppdaget at han,likte gutter. Han svarte "omtrent samtidig som da du oppdaget at du likte gutter" . Teite meg hadde ikke tenkt på det før......

Skrevet

Er jo ikke alle som "vet det" med en gang, da. Noen gifter seg jo, får barn og skjønner ikke helt hvordan det henger sammen før de i voksen alder forstår sin natur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...