AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Ble litt paff når han sa det. Han sa han har møtt på så mange kvinner som ikke klarer å kjøre... Det forandra mitt syn på han litt Er det mange menn som tenker sånn? Anonymous poster hash: 70593...7a6
Gjest Gjest_Taystee Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Med tanke på at det er flest menn som krasjer i trafikken pga høy fart, er ikke akkurat min største bekymring kvinner i trafikken. 12
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Veldig mange kvinner kjører latterlig sent og "provoserer frem" ulykker ved å kjøre på en slik måte at bilistene bak dem kjører forbi. Det er også slik at menn kjører veldig mye mer enn kvinner og derved burde det være flere ulykker med mannlige bilførere. Det er likevel mange dårlige bilførere (og gode) fra begge kjønn, så å forby kvinner er en dårlig ide. Anonymous poster hash: 4f1c0...95c 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Kjæresten min er sånn. Men så kjører han egentlig ikke noe bedre selv. Tar ikke så mye hensyn til andre bilister og har vært i mange nesten-ulykker pga det. Men fortsatt så er det kvinnene i trafikken som er roten til alt ondt.. (Og syklistene da)
Metasmurf Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Kjæresten min er sånn. Men så kjører han egentlig ikke noe bedre selv. Tar ikke så mye hensyn til andre bilister og har vært i mange nesten-ulykker pga det. Men fortsatt så er det kvinnene i trafikken som er roten til alt ondt.. (Og syklistene da) Han må være jævlig god i senga. 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Han må være jævlig god i senga. Anonymous poster hash: ea0fa...106 1
Arabella Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Veldig mange kvinner kjører latterlig sent og "provoserer frem" ulykker ved å kjøre på en slik måte at bilistene bak dem kjører forbi. Det er også slik at menn kjører veldig mye mer enn kvinner og derved burde det være flere ulykker med mannlige bilførere. Det er likevel mange dårlige bilførere (og gode) fra begge kjønn, så å forby kvinner er en dårlig ide. Anonymous poster hash: 4f1c0...95c Å bli provosert av at noen holder fartsgrensene, er latterlig. Det er den som absolutt skal kjøre forbi, som har skylden hvis det skjer noe. Hvis kvinner skulle bli forbudt å kjøre bil, ville mange arbeidsgivere komme i en gedigen knipe. Endret 9. oktober 2015 av Arabella 5
Flekk Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Har lest kommentarer på facebook der de kommenterer bilulykker. Slike som legges ut på face av nettaviser. ''Sikkert en kvinne som kjørte'' eller ''hva gjorde hun utenfor kjøkkenet''. Så går jeg innpå profilen til de som skriver det, og gjett hva. Der har de en vraket BMW som forsidebildet med teksten: R.I.P godbilen </3 .. Yes.. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Menn har vel oftest ulykker i høy fart, mens kvinner er trege på veien. Var det ikke slik at kvinner kræsjer bilen på parkeringsplasser? Anonymous poster hash: 9dc4c...503
Metasmurf Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Anonymous poster hash: ea0fa...106 Bare filosoferte over mulige grunner til å tiltrekkes av en sånn slags mann. 2
Flekk Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Anonymous poster hash: ea0fa...106 tror hun mente pga oppførselen må han være jævlig god i sengen siden hun fortsatt holder på han. 2
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Gutters hjerne modnes saktere enn jenters, så jeg har lenge sagt at gutter burde fått lappen når de var 20 og jenter når de er 18. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Bare filosoferte over mulige grunner til å tiltrekkes av en sånn slags mann. tror hun mente pga oppførselen må han være jævlig god i sengen siden hun fortsatt holder på han. Ahaa, da skjønner jeg. Anonymous poster hash: ea0fa...106
Arabella Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Menn har vel oftest ulykker i høy fart, mens kvinner er trege på veien. Var det ikke slik at kvinner kræsjer bilen på parkeringsplasser?Anonymous poster hash: 9dc4c...503 Jeg kjører i 60 på motorveien og kræsjer alltid på parkeringsplasser. Endret 9. oktober 2015 av Arabella
Gjest Mats Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 De som ikke klarer å holde vikeplikt, råkjørere, og de som kjører alt for sent uten å slippe forbi burde ikke kjøre bil uansett kjønn.
kjøttmeis Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Kjenner opp til flere menn som er elendige sjåfører, mildt sagt. Betyr ikke at alle menn ikke skal få lov til å kjøre bil pga dem... Det samme gjelder kvinner også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Menn har vel oftest ulykker i høy fart, mens kvinner er trege på veien. Var det ikke slik at kvinner kræsjer bilen på parkeringsplasser?Anonymous poster hash: 9dc4c...503 Ser du det ofte, eller? Anonymous poster hash: ea0fa...106
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Hadde en i klassen på vgs som sa sånt utelukkede for å provosere, ikke fordi han egentlig mente det. Anonymous poster hash: 746aa...05c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg kjører i 60 på motorveien og kræsjer alltid på parkeringsplasser. Hvor lang tid tok det deg før du kom opp i en slik hastighet? Jeg klarer å presse bilen opp i 60 hvis jeg må, men da bråker det så mye, at jeg må legge meg ned i 40 for at det skal bli komfortabelt lydnivå. (Jeg gleder meg til jeg har slitt ut 1. og 2. gear, slik at jeg kan bruke 3. gearet) Anonymous poster hash: 4a926...2fa 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Hadde en i klassen på vgs som sa sånt utelukkede for å provosere, ikke fordi han egentlig mente det. Anonymous poster hash: 746aa...05c Han i klassen sa ikke dette for å provosere, han sa det liksom seriøst fordi han mente det. Tyda ikke på noe annet enn ærlighet og flauhet fra hans side, han virka jo faktisk nesten litt flau over å ha sagt det Anonymous poster hash: 70593...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå