Lynghaugen Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er på utkikk etter gode bh'er. Problemet mitt er at jeg er overvektig men har små pupper, så når jeg leter etter bh'er i plus size avdelingen i butikk eller på nett blir størrelsen helt feil. Jeg må kanskje opp i 105-110 i omkrets men da er gjerne cup'ene så store uansett om jeg velger en B cup. Så jeg lurer da på om noen vet av nettsider eller butikker som selger BH'er som har stor omkrets og små cup'er? Alt av tips/råd tas i mot med stor takknemlighet :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er på utkikk etter gode bh'er. Problemet mitt er at jeg er overvektig men har små pupper, så når jeg leter etter bh'er i plus size avdelingen i butikk eller på nett blir størrelsen helt feil. Jeg må kanskje opp i 105-110 i omkrets men da er gjerne cup'ene så store uansett om jeg velger en B cup. Så jeg lurer da på om noen vet av nettsider eller butikker som selger BH'er som har stor omkrets og små cup'er? Alt av tips/råd tas i mot med stor takknemlighet :D Prøv på Change (fysisk butikk). Der vil du få god hjelp Anonymous poster hash: dd0c0...826 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 BH-butikker er mitt forslag. Jeg finner heller ikke BH-er hos kjedebutikkene så tester ut Lalina, Change, Freya osv Anonymous poster hash: 66793...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er på utkikk etter gode bh'er. Problemet mitt er at jeg er overvektig men har små pupper, så når jeg leter etter bh'er i plus size avdelingen i butikk eller på nett blir størrelsen helt feil. Jeg må kanskje opp i 105-110 i omkrets men da er gjerne cup'ene så store uansett om jeg velger en B cup. Så jeg lurer da på om noen vet av nettsider eller butikker som selger BH'er som har stor omkrets og små cup'er? Alt av tips/råd tas i mot med stor takknemlighet :D Her er Change sin BH guide http://change.com/no/bh-guide Men jeg anbefaler å ikke kjøpe over nett før du vet hvilken str og modell/ modeller som blir perfekt for deg. Og det kan de ansatte i fysisk Changebutikk hjelpe deg med. Mange har svært gode erfaringer fra Change Anonymous poster hash: dd0c0...826 2
Lynghaugen Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2015 Takk for tips! Desverre bor jeg ganske så øde, so undertøysbutikker er ikke lett å finne. Men jeg kan besøke nærmeste by 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå