AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hva tenker du om mennesker som årlig henger seg opp i at kakemenn, pepperkaker, julebrus o.l havner tidlig i butikkhyllene? Er jeg alene om å være lei? Til dere som gjør det: Jada, både jeg, Facebook og de fleste mennesker fikk det med seg sist jul, året før der og året før der. Jeg vet at det er tidlig, men hva er greia med å bli like sjokket og verbalt klagete over dette hvert år? Irriterer det deg SÅ grundig at alle sammen ikke bare skal se det i butikkene og se at det eksisterer med egne øyne, men også skal høre irritasjonene dine på laaang avstand og på Facebook, så er du egentlig den som irriterer meg mest. Anonymous poster hash: 20630...4d4 15
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Det er vel det samme som at folk skal klage hver gang det regner. Anonymous poster hash: ad628...6e2 6
Gjest piapeanøtt Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Hva tenker du om mennesker som årlig henger seg opp i at kakemenn, pepperkaker, julebrus o.l havner tidlig i butikkhyllene? Er jeg alene om å være lei? Til dere som gjør det: Jada, både jeg, Facebook og de fleste mennesker fikk det med seg sist jul, året før der og året før der. Jeg vet at det er tidlig, men hva er greia med å bli like sjokket og verbalt klagete over dette hvert år? Irriterer det deg SÅ grundig at alle sammen ikke bare skal se det i butikkene og se at det eksisterer med egne øyne, men også skal høre irritasjonene dine på laaang avstand og på Facebook, så er du egentlig den som irriterer meg mest. Anonymous poster hash: 20630...4d4 SÅ enig!!!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Det er vel det samme som at folk skal klage hver gang det regner. Anonymous poster hash: ad628...6e2 At det er regn kan være kjipt av mange flere grunner. Litt som at jeg ikke reagerer hvis noen skulle ønske at det kom snø på julaften, men så kom det ikke likevel og det nevnes - også går man videre med sitt. Selvfølgelig kan dette også høres like klagete ut som kakemenn hvert år, spesielt hvis man gjentar det og gjentar det og poster det på Facebook: Det regner! Det snødde ikke i år heller! Buuuu Anonymous poster hash: 20630...4d4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 At det er regn kan være kjipt av mange flere grunner. Litt som at jeg ikke reagerer hvis noen skulle ønske at det kom snø på julaften, men så kom det ikke likevel og det nevnes - også går man videre med sitt. Selvfølgelig kan dette også høres like klagete ut som kakemenn hvert år, spesielt hvis man gjentar det og gjentar det og poster det på Facebook: Det regner! Det snødde ikke i år heller! Buuuu Anonymous poster hash: 20630...4d4 Jeg synes klaging på regn er verre. Manglende snø på julaften eller tidlig juleting i butikken er noe man klager på èn gang i året. Regner gjør det mer eller mindre året rundt, og da blir det også klaging mer eller mindre året rundt. Anonymous poster hash: ad628...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg synes klaging på regn er verre. Manglende snø på julaften eller tidlig juleting i butikken er noe man klager på èn gang i året. Regner gjør det mer eller mindre året rundt, og da blir det også klaging mer eller mindre året rundt. Anonymous poster hash: ad628...6e2 Ja, som sagt: Hvis man poster det på Facebook hver gang det regner og blir like overrasket og irritert hver gang det regner så er det minst like plagsomt. Anonymous poster hash: 20630...4d4
Cuntzilla Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 "Gi oss jula tilbake"-folket er jo også en årlig juletradisjon, hva er greia med å bli like sjokket og verbalt klagende over dette hvert år? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Sååååå, helt innanfor at du irriterer deg over at folk irriterer seg over tidlig jul, men ikke greit at folka irriterer seg over for tidlig jul? Ok.Anonymous poster hash: 9569a...bcf 8
Gjest Stringfellow1 Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 butikkene begynner vel å selge dette så tidlig, nettopp fordi det faktisk finnes ett marked for dette. dersom ingen hadde giddet å kjøpe noen jule-ting enda, som ville sannsynligvis ikke butikkene begynt med dette så tidlig heller...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Hater å jobbe i butikk med engang jula kommer i butikken. Vet ikke hvor mange ganger om dagen folk klager sin nød over akkurat det. Det er ikke min feil at det er sånn. Så lenge vi selger så slutter ikke butikkene å starte tidlig. Anonymous poster hash: 04338...65c 5
Tibbie Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tenker at disse menneskene må få seg et liv. Finnes det ikke viktigere ting å klage på i samfunnet? Det selges tidligere fordi bedriftene tjener masse penger på det - noe som betyr at det er et marked på det. Selv gleder jeg meg til juletingene kommer i butikken. Marsipanen og Freias julekuler skulle blitt solgt året rundt! De som klager på dette er sikkert de samme som klager i avsisers kommentarfelt HVER gang det skrives om Justin Bieber eller noen med Kardahian eller Jenner til etternavn. "Skjønner dere ikke at vi er lei av dette og ingen orker lese dette dritten lenger?!", skriver de uten å skjønne at nettstedene skriver om dette nettopp fordi de får MANGE klikk. Jeg har selv jobbet i avis, og underholdningsartikler får trippelt så mange klikk som en nyhetsartikkel. Likevel er det noen idioter i kommentarfelt som skal fortelle oss at ingen orker å lese om temaet. 3
20052014 Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Det er helt greit at det nevnes til meg personlig i forbifarten, en sånn bitteliten kommentar som er så lite verbal som mulig. Om noen henger seg helt opp i det og skal lage en samtale om det eller status på Twitter/Snapchat/Instagram/Facebook om det så må jeg strekke litt på meg. Er kjedelig å lage styr av det hvert år og ha masse samtaler om det igjen og igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Det ER jo rart at julepynt og godteri kommer i september/oktober. Det er jo 2 måneder for tidlig.Anonymous poster hash: c6d84...767 5
Wonderbitch Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tror egentlig ikke folk bryr seg så veldig, men det blir som å prate om været. Noe å kommentere eller snakke om med folk man ikke kjenner så godt kanskje?
wintergirl Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Det har alltid kommet juleprodukter tidlig. Sånn er det, de tjener stort på det og sånn forblir det nok. De får komme seg over det. Har kjøpt meg litt av det allerde. Gleder meg til julebrusen også 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 HVOR har de pepperkaker nå? (Hvilke butikker?) MÅ ha, bare MÅ ha Anonymous poster hash: 18884...be8 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #17 Skrevet 10. oktober 2015 Folk må gjerne klage på det, for min del er det helt greit at julegodisen kommer nå. Heller nå enn aldri - nidar er jo avhengig av å selge det i en såpass periode, ellers hadde de jo ikke hatt råd til å produsere det i det hele tatt, om de kun skulle selge det i 3 uker. Og det kommer jo ikke tidligere og tidligere - kommer jo i uke 40 hvert år, vært sånn i mange mange år Anonymous poster hash: ea1ec...91c 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #18 Skrevet 10. oktober 2015 HVOR har de pepperkaker nå? (Hvilke butikker?) MÅ ha, bare MÅ ha Anonymous poster hash: 18884...be8 Europris har fått inn for et par uker siden :D Anonymous poster hash: 81e62...68a
Gjest The damned Skrevet 10. oktober 2015 #19 Skrevet 10. oktober 2015 Er det ikke ganske lenge siden julepynt og julegodteri begynte å komme tidlig? Jeg bryr meg lite om at de begynner å selge kakemenn og pepperkaker i oktober. Det er ikke jul for meg,og julegater og julegran blir ikke tent her før i slutten av november og første søndag i advent. Vet ikke hvordan det er andre steder. De mener jo at alt skal ventes med til første desember,men mange liker jo å være tidlig ute og har travle hverdager. Så ja jeg irriterer meg litt over de som reagerer på det hvert eneste år. Akkurat som det er en stor overraskelse at det skjer,og det kommer ikke til å endre seg så lenge det er et marked for det.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #20 Skrevet 10. oktober 2015 De irriterer seg over at jula kommer tidlig i butikken, men selv har de gjerne frem julepynten til laaaangt ut i februar.....Anonymous poster hash: 92137...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå