AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Sender dere bare invitasjonskort eller andre typer invitasjoner (epost, FB)? Anonymous poster hash: dc9c7...058
SkjultBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Vi sendte melding på mail/sms/fb om at det ville bli sendt ut invitasjon til dem i posten den og den uken. Deretter ble invitasjonene sendt. Noen hadde vi adressene til, noen søkte vi opp i telefonkatalogen, noen fikk vi fra farmor telefonbok, noen spurte vi mamma om (eller spurte dem direkte). Jeg ser ikke noe problem med å f.eks skrive på en melding at "vi ønsker å sende invitasjoner til alle per post, men i og med at du nettopp har flyttet har jf dessverre ikke adressen din" f.eks og be dem sende den til deg. Vi tok vare på alle adressene i en egen bok, så har vi dem til når vi skal sende ut julekort/invitasjoner til senere anledninger.
Rosa Sitron Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Vi brukte gulesider og spurte der vi var usikre.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 http://lmgtfy.com/?q=1881 Hva med gjester i utlandet? Har nå brukt 1881 for å kjekke vennina. Det er hennes gamle addresse der... Anonymous poster hash: dc9c7...058
Gjest Bjarnulf Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Hva med gjester i utlandet? Har nå brukt 1881 for å kjekke vennina. Det er hennes gamle addresse der... Anonymous poster hash: dc9c7...058 Da er det jo bare å sende en sms og spørre. Flere som har spurt meg om adresse for å sende invitasjon, ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Hva med gjester i utlandet? Har nå brukt 1881 for å kjekke vennina. Det er hennes gamle addresse der... Anonymous poster hash: dc9c7...058 Ikke vær så hjelpesløs da. Det finnes tilsvarende sider for utlandet. Det går an å sjekke der også. Og finner du det ikke så spør du. Men så fint du syntes venninnen din er kjekk da =P Anonymous poster hash: d1602...aac 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Sender dere bare invitasjonskort eller andre typer invitasjoner (epost, FB)?Anonymous poster hash: dc9c7...058 Herreguuuud! Fordi du kjenner de du inviterer! Ring å spør om adr eller google it! Retardspm altså! Vi øever tross alt i 2015!!! Use you head! Du har internett, fuck facebook! Hadde jeg blity invitert i bryllupp via Facebook hadde jeg ikke kommet, heller ikke svart. Anonymous poster hash: 5db0d...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Herreguuuud! Fordi du kjenner de du inviterer! Ring å spør om adr eller google it! Retardspm altså! Vi øever tross alt i 2015!!! Use you head! Du har internett, fuck facebook! Hadde jeg blity invitert i bryllupp via Facebook hadde jeg ikke kommet, heller ikke svart.Anonymous poster hash: 5db0d...ab3 TS her. Jeg tenkte at invitasjonen skal også være den første gangen de for vite om bryllupet (venner som bor på avstand). Derfor tenkte jeg å overaske med brev. Ser vel nå at vi på ta det på Skype og så sende invitasjoner senere. Takk for alle hyggelige kommentarene. Anonymous poster hash: dc9c7...058
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 "Hei! Hva er postadressen din?" Eventuelt: "Hei mamma! Hva er postadressen til tante Beate?" Disse to magiske setningene, stort sett over fb, skaffet oss alle adressene vi ikke fant på nett. Det var faktisk ikke én person som spurte hva vi trengte det til en gang.Anonymous poster hash: 21b5d...c79 4
RockyRose Skrevet 19. oktober 2015 #11 Skrevet 19. oktober 2015 Eg har høyrt at nokre brukar brevduer, og berre kryssar fingrane. Nokre spør også familiemedlem eller brukar nettet. Alt ettersom... 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Spør familien, og de de ikke vet adressen til spurte vi direkte på facebook eller mobil Anonymous poster hash: 39f81...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå