Gå til innhold

Sende ut invitasjoner. Hvordan vet dere adressen til alle gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender dere bare invitasjonskort eller andre typer invitasjoner (epost, FB)?

Anonymous poster hash: dc9c7...058
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sendte melding på mail/sms/fb om at det ville bli sendt ut invitasjon til dem i posten den og den uken.

Deretter ble invitasjonene sendt. Noen hadde vi adressene til, noen søkte vi opp i telefonkatalogen, noen fikk vi fra farmor telefonbok, noen spurte vi mamma om (eller spurte dem direkte).

Jeg ser ikke noe problem med å f.eks skrive på en melding at "vi ønsker å sende invitasjoner til alle per post, men i og med at du nettopp har flyttet har jf dessverre ikke adressen din" f.eks og be dem sende den til deg.

Vi tok vare på alle adressene i en egen bok, så har vi dem til når vi skal sende ut julekort/invitasjoner til senere anledninger.

Skrevet

Vi brukte gulesider og spurte der vi var usikre.

Skrevet

Hva med gjester i utlandet?

Har nå brukt 1881 for å kjekke vennina. Det er hennes gamle addresse der...

Gjest Bjarnulf
Skrevet

Da er det jo bare å sende en sms og spørre.  :Nikke:  Flere som har spurt meg om adresse for å sende invitasjon, ikke noe problem.

Skrevet

Ikke vær så hjelpesløs da. Det finnes tilsvarende sider for utlandet. Det går an å sjekke der også. Og finner du det ikke så spør du.

Men så fint du syntes venninnen din er kjekk da =P

Anonymous poster hash: d1602...aac

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

Sender dere bare invitasjonskort eller andre typer invitasjoner (epost, FB)?

Herreguuuud! Fordi du kjenner de du inviterer! Ring å spør om adr eller google it! Retardspm altså! Vi øever tross alt i 2015!!! Use you head! Du har internett, fuck facebook! Hadde jeg blity invitert i bryllupp via Facebook hadde jeg ikke kommet, heller ikke svart.

Anonymous poster hash: 5db0d...ab3

• Liker 1
Skrevet

Herreguuuud! Fordi du kjenner de du inviterer! Ring å spør om adr eller google it! Retardspm altså! Vi øever tross alt i 2015!!! Use you head! Du har internett, fuck facebook! Hadde jeg blity invitert i bryllupp via Facebook hadde jeg ikke kommet, heller ikke svart.

Anonymous poster hash: 5db0d...ab3

TS her.

Jeg tenkte at invitasjonen skal også være den første gangen de for vite om bryllupet (venner som bor på avstand). Derfor tenkte jeg å overaske med brev. Ser vel nå at vi på ta det på Skype og så sende invitasjoner senere. Takk for alle hyggelige kommentarene.

Skrevet

"Hei! Hva er postadressen din?"

Eventuelt: "Hei mamma! Hva er postadressen til tante Beate?"

Disse to magiske setningene, stort sett over fb, skaffet oss alle adressene vi ikke fant på nett. Det var faktisk ikke én person som spurte hva vi trengte det til en gang.

Anonymous poster hash: 21b5d...c79

• Liker 4
Skrevet

Eg har høyrt at nokre brukar brevduer, og berre kryssar fingrane. Nokre spør også familiemedlem eller brukar nettet. Alt ettersom...

• Liker 3
Skrevet

Spør familien, og de de ikke vet adressen til spurte vi direkte på facebook eller mobil

Anonymous poster hash: 39f81...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...