Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Er office-pakken inkludert i noen av XP-pakkene, f.eks XP pro, eller må denne kjøpes utenom?
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Office-pakken er ikke inkludert! K
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Var det jeg trodde, men ble et øyeblikk i tvil om den kanksje var med i pro. Takk skal du ha
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Bare hyggelig! Trodde office var inkludert sjøl jeg når jeg kjøpte XP pro, men det stemte altså ikke! K
Gjest Admin'C Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 openoffice er ett alternativ du kan se på det er gratis og kan stort sett det samme
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 openoffice er ett alternativ du kan se på det er gratis og kan stort sett det samme Selv har jeg gjennom jobben, men prøver å hjelpe en kamerat som er hakket mer teknisk imbessil enn meg, stakkar. Vet du om word og powerpoint er med i open office?
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 Selv har jeg gjennom jobben, men prøver å hjelpe en kamerat som er hakket mer teknisk imbessil enn meg, stakkar. Vet du om word og powerpoint er med i open office? Word og Powerpoint er Microsoft-produkter som tilhører Microsoft Office. OpenOffice har Writer og Impress som henholdsvis er kompatibel med Word- og Powerpoint-filer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå