Gå til innhold

Savner tidligere kollega/venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere jobbet jeg med ei topp jente. Hun ble i løpet av tiden vi jobbet sammen en av mine nærmeste venninne. Nå har hun av flere grunner måtte slutte og flytte vekk. Vi holder selvsagt kontakt pr mail og meldinger, men jeg savner virkelig å møte henne oftere. På grunn av avstand er det sjelden vi får møttes slik som før.

Det er nesten så jeg føler jeg er midt i en sorgprosess. Er det andre som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: dae9a...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt det på akkurat samme måte. Det er ikke mye moro. På min forrige arbeidsplass drøyde jeg det å si opp/bytte til en annen jobb en god stund selv om jeg ikke trivdes, rett og slett pga to kolleger jeg koste meg så mye sammen med hver dag. Å ikke lenger jobbe sammen med dem er merkelig, noe mangler.

Anonymous poster hash: 2b992...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er dette siden? Håper det går bedre med tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig å ha slike sorg-prosesser, hatt dem selv. Det blir bedre etterhvert særlig om en blir kjent med nye. Det betyr derimot ikke at man ikke kan holde kontakten:)

Anonymous poster hash: 11fd1...ce0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig å ha slike sorg-prosesser, hatt dem selv. Det blir bedre etterhvert særlig om en blir kjent med nye. Det betyr derimot ikke at man ikke kan holde kontakten:)

Anonymous poster hash: 11fd1...ce0

Takk! Håper det blir bedre etterhvert ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...