Gjest O.G. Skrevet 29. februar 2016 #41 Del Skrevet 29. februar 2016 42 minutter siden, lisemm skrev: Hun har valgt et liv i offentligheten selv. Jeg er sikker på at hun ville ha valgt bort alt hun eier og har for å få tilbake sin gode helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisemm Skrevet 29. februar 2016 #42 Del Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg er sikker på at hun ville ha valgt bort alt hun eier og har for å få tilbake sin gode helse. Ja, det håper jeg da inderlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 29. februar 2016 #43 Del Skrevet 29. februar 2016 4 minutter siden, O.G. skrev: Jeg er sikker på at hun ville ha valgt bort alt hun eier og har for å få tilbake sin gode helse. Det kan jeg love deg! Vet ikke om jeg ville taklet det hun har vært eller går gjennom. Unner ingen smerter og usikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. februar 2016 #44 Del Skrevet 29. februar 2016 2 timer siden, AnonGangerTo skrev: Det kan jeg love deg! Vet ikke om jeg ville taklet det hun har vært eller går gjennom. Unner ingen smerter og usikkerhet. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 29. februar 2016 #45 Del Skrevet 29. februar 2016 Tråden ryddet for hets, spekulasjoner og avsporinger, samt samtlige svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 1. mars 2016 #46 Del Skrevet 1. mars 2016 12 timer siden, lisemm skrev: Ja, det håper jeg da inderlig. Jeg skjønner ikke at du kan tvile på dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 1. mars 2016 #47 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg synes vi skal være litt medmennesker her jeg, la kritikk være kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 1. mars 2016 #48 Del Skrevet 1. mars 2016 "To avoid criticism: say nothing, do nothing, be nothing." - Aristotle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 1. mars 2016 #49 Del Skrevet 1. mars 2016 Tråden ryddet for avsporing Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg