Miriam21 Skrevet 9. oktober 2015 #1 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nå forbereder hun seg på det verste.. Stakkars dame Får helt vondt av henne. Behandligen hun fikk i Amsterdam har trolig ikke nådd opp til forventningene.. Og når ser hun for seg Sveits? :-/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 9. oktober 2015 #2 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nå forbereder hun seg på det verste.. Stakkars dame Får helt vondt av henne. Behandligen hun fikk i Amsterdam har trolig ikke nådd opp til forventningene.. Og når ser hun for seg Sveits? :-/ Er virkelig dette noe å diskutere på Kvinneguiden? Kan man ikke her holde seg til blogger-sladder og annet kjendis-nytt og ikke kaste seg over menneskelige tragedier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. oktober 2015 #3 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er virkelig dette noe å diskutere på Kvinneguiden? Kan man ikke her holde seg til blogger-sladder og annet kjendis-nytt og ikke kaste seg over menneskelige tragedier. Er det ikke oppmerksomhet rundt temaet fru Stordalen søker da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. oktober 2015 #4 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvor leser dere dette? Å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. oktober 2015 #5 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Hvor leser dere dette? Å http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/10/09/194877292/stordalen-apner-opp-om-kona-gunhilds-sykdom Forferdelig når unge, vitale mennesker rammes av så alvorlig sykdom. Jeg håper disse planene om Sveits ligger flere tiår frem i tid og i mellomtiden er jeg overbevist om at hun får verdens beste behandling. Endret 9. oktober 2015 av Ultiva 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 9. oktober 2015 #6 Del Skrevet 9. oktober 2015 slik jeg forstår det kan det være en av nedturene som de måtte vente at kunne komme? Vi får håpe det er det, og ikke et varig tilbakefall. Det jeg ikke forstår er boka som Stordalen skal ha skrevet. Hva handler den om? Og hvorfor har han gitt ut en bok nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. oktober 2015 #7 Del Skrevet 9. oktober 2015 De skriver vel om drt som har skjedd tidligere, ikke akkurat NÅ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #8 Del Skrevet 9. oktober 2015 Trodde det handla om hvor dobbelt moral den dama har jeg.... alt for miljøet, men hun forurenser nok mer enn 1000 mennesker til sammen.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caryatis Skrevet 10. oktober 2015 #9 Del Skrevet 10. oktober 2015 At Gunhild forurenser gjør ikke miljøproblematikken mindre sann. Bra hun setter fokus på det, så blir kanskje flere bevisste på konsekvensene av f.eks kjøttforbruket. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 10. oktober 2015 #10 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Trodde det handla om hvor dobbelt moral den dama har jeg.... alt for miljøet, men hun forurenser nok mer enn 1000 mennesker til sammen.... Hun foretrekker garantert skreddersydde designerplagg fremfor mengder av billigkjedeklær som er produsert av barnehender. Petter har garantert brukt svimlende summer på miljøet etter at han ble sammen med henne. Angelina Jolie reiser også mye ifbm de humanitære oppdragene sine, men man må jo si at målet helliger midlene i slike tilfeller. Ønsker Gunhild alt godt, det er dessverre overflod av kjendiser som aldri bruker statusen sin til å fronte viktige ting. Endret 10. oktober 2015 av Ultiva 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 10. oktober 2015 #11 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) slik jeg forstår det kan det være en av nedturene som de måtte vente at kunne komme? Vi får håpe det er det, og ikke et varig tilbakefall. Det jeg ikke forstår er boka som Stordalen skal ha skrevet. Hva handler den om? Og hvorfor har han gitt ut en bok nå? Ja det er vel en sykdom som ikke kan kureres. Målet er vel å holde den i sjakk, men jeg tror det forskes en god del på sklerodermi (og Stordalen har garantert bidratt stort til mer forskning). Tror boken hans heter "jeg skal fortelle deg min hemmelighet". Kanskje en selvbiografi om veien hans til suksess? Mener at den er skrevet i dagbokform. Endret 10. oktober 2015 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 10. oktober 2015 #12 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neiognei Skrevet 10. oktober 2015 Populært innlegg #13 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Ja, har man penger så er det vel en selvfølge? Hva skal man gjøre? Dø for å være solidarisk? 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 10. oktober 2015 #14 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ja det er vel en sykdom som ikke kan kureres. Målet er vel å holde den i sjakk, men jeg tror det forskes en god del på sklerodermi (og Stordalen har garantert bidratt stort til mer forskning). Tror boken hans heter "jeg skal fortelle deg min hemmelighet". Kanskje en selvbiografi om veien hans til suksess? Mener at den er skrevet i dagbokform. Aha! Takk Jeg leste bare "i den nye boken" uten at jeg forstod noe om hva denne boken skulle handle om eller hvorfor den kom nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. oktober 2015 #15 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Synes den der var stygg. Folk gjør det de kan for å bli friske. Har man godt med penger, er det selvsagt at man bruker disse på den beste behandlingen. Stordalen og andre velstående mennesker har betalt mer i skatter og avgifter enn vi noen gang klarer å betale. Når er fru Stordalen alvorlig syk og jeg synes ikke det passer seg at vi slenger rundt oss med skadefryd og misunnelse fordi hun har penger. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 10. oktober 2015 #16 Del Skrevet 10. oktober 2015 Så mange sjalu mennesker... Dette er bare kjempetragisk. Måtte et mirakel skje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soma Skrevet 10. oktober 2015 #17 Del Skrevet 10. oktober 2015 Skjønner du som mener hun skal "kjøpe seg frisk" hva det er snakk om? Tror ikke du har fått med deg hvilke behandling som er tilgjengelig i Sveits som hun ikke får andre steder... Håper hun blir frisk, og ikke trenger Sveits 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 10. oktober 2015 #18 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Enkelte sykdommer/lidelser kan man ikke kjøpe seg frisk fra....og da hjelper det lite hvor mye penger man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 10. oktober 2015 #19 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Hadde jeg eller noen av mine barn eller barnebarn blitt rammet av en sykdom som kunne behandles i utlandet ved å betale selv så hadde jeg gjort alt som stod i min makt for å få det gjennomført. Jeg hadde brukt alt av sparepenger og tatt opp lån - eventuelt solgt boligen min om nødvendig. Man trenger ikke være milliardærfrue for å klare å betale for noe sånt. Og jeg tror enhver som stod i hennes sted - eller andre lignende tilfeller, ville gjort alt for å bli frisk. Å sitte bak PC-skjermen og lire av seg noe sånn som du her gjør vitner ikke bare om manglende empati - den vitner også om en vemmelig misunnelse. Ærlig talt .. hvorfor lar man denne tråden bli stående når bakgrunnen for den er å diskutere (les: rakke ned på) et menneske som kjemper sitt livs kamp. Endret 10. oktober 2015 av SykkelJenny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. oktober 2015 #20 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte på de stakkars andre som ikke har råd til en slik behandling, derfor svaret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg