Gå til innhold

Vennskap mellom to kjønn - hvor ofte meldes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel forskjellig fra person til person. Jeg har en kompis som uttrykker seg voldsomt med masse emojis, hjerter osv.(og han gjør det til alle, inkl. kompisene sine og er sånn i muntlig språk også) mens en annen skriver kun korte meldinger i sms-stil. Så har stor variasjon innen hva som er normalt hos meg. Hadde de to byttet samtale-stil sånn over natta derimot, så tror jeg at jeg hadde lurt på hva de hadde drukket:P

Anonymous poster hash: 84cf1...3bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sender ikke kyss og kos til samboer en gang, for mye fjortis. Men jeg kan godt skrive med en mannlig venn hver dag om vi har noe å snakke om

Anonymous poster hash: 2a88c...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig formulert.. "vennskap mellom to kjønn" 😅

Anonymous poster hash: f62cc...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det høres normalt ut. Flere hundre meldinger om dagen? Gjør du noe annet enn å kommunisere med denne personen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt?

Anonymous poster hash: 3b985...1b6

Høres ut som minst én av dere har følelser for den andre.

Anonymous poster hash: 22fdf...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke unormalt men veldig uvanlig, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 794fb...f4b

Uvanlig = unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvanlig = unormalt.

Ikke nødvendigvis. At noe er vanlig styres vel av hva folk oppfatter som vanlig(som ikke nødvendigvis stemmer), mens normalt handler om statistikk, altså det som faktisk er normalt.

Anonymous poster hash: 84cf1...3bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse guttevenner som jeg har jentevenner, noen er meg veldig nær og andre ikke.

Vi kan snakke litt nå og da. Flere dager på rad, og andre perioder mange dager i mellom, noen ganger ukesvis.

Jeg kan sende hjerte til guttevenner og skrive at jeg er veldig glad i de og takknemlig for at jeg har de - noe jeg er. De nærmeste vennene mine har jeg god støtte i og jeg tenker ikke over kjønn, men at det er venner. Kan slenge på er hjerte sikkert, men vil ikke påstå jeg er noe nærmere mine mannlige venner enn de kvinnelige. Ei heller flørter med de :P

Har barn og samboer.

Anonymous poster hash: d6c71...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender meldinger med mine mannlige venner på samme måte som med de kvinnelige. Han jeg har mest kontakt med kan jeg sende meldinger med over lang tid, til vi ikke har mer å snakke om, så kan det gå dager/uker til vi tekster igjen. Vi møtes mellom der da vi jobber sammen. Ingen flørtende tone, veldig sjelden seriøs tone i det hele tatt faktisk.

De eneste jeg har sendt daglige meldinger med er mannfolk jeg er på flørtern med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt?

Anonymous poster hash: 3b985...1b6

Nei, det er ikke normalt mellom venner

Anonymous poster hash: 0aa26...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...