AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Del Skrevet 9. oktober 2015 Flere ganger om dagen? Flørtende tone i meldingene? Hva er vanlig synes du? Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 9. oktober 2015 #2 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg forstår ikke spørsmålet ditt.. Jeg har flere gutte venner ja, men det er ingen flørtende tone, fordi vi er VENNER.. Vi er gift på hver vår kant Man flørter gjerne ikke med venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg forstår ikke spørsmålet ditt.. Jeg har flere gutte venner ja, men det er ingen flørtende tone, fordi vi er VENNER.. Vi er gift på hver vår kant Man flørter gjerne ikke med venner Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt? Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 9. oktober 2015 #4 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt?Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Sender du flere hundre meldinger med hjerter og kyss til alle vennene dine hver dag? Det høres ut som dere har tatt steget videre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Del Skrevet 9. oktober 2015 Skjønner ikke helt. Har en veldig god venn av motsatt kjønn. Vi sees kanskje et par ganger i året. Har aldri hatt noen flørtende tone og har kjent hverandre siden vi var 15 (slutten av 20-åra nå). Vi har begge samboere. Anonymous poster hash: 09308...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 9. oktober 2015 #6 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg sender ikke meldinger med mine mannlige venner hver dag flere ganger om dagen. Det kan bli veldig mange meldinger en dag og så uker/måneder til neste gang vi snakkes eller møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt?Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Flere hundre? Anonymous poster hash: 823d3...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Del Skrevet 9. oktober 2015 Stakkars tele-selskap. Anonymous poster hash: 823d3...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. oktober 2015 #9 Del Skrevet 9. oktober 2015 Man sender da ikke flørtende meldinger med hjerter og kyss til venner uansett kjønn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vi er single begge to og har gratis sms inkludert i abonnementene. Men synes vi bare er venner da. Er det virkelig unormalt? Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2015 #11 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt?Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Hmmm er du sikker på at du virkelig sender så mange, hver dag? Det er jammen mange altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vi er single begge to og har gratis sms inkludert i abonnementene. Men synes vi bare er venner da. Er det virkelig unormalt?Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Sikkert ikke unormalt men veldig uvanlig, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 794fb...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2015 #13 Del Skrevet 9. oktober 2015 Forøvrig er det ikke vanlig for meg å ha en særlig flørtende tone med vennene mine, men jeg tuller jo gjerne mye de, men jeg vil ikke kalle det flørting. Kan du definere hva du mener med flørting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 9. oktober 2015 #14 Del Skrevet 9. oktober 2015 Å sende hundre meldinger hver dag er mye, uansett kjønn eller hva slags forhold man har syns jeg. Har aldri sendt så mye meldinger til noen, hverken venner, kjærester, familie eller andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan er du når du får disse meldingene? Er du sånn inne i deg at når du ser vedkommendes navn på skjermen så føler du et lite hopp inni deg, og gleder deg til å åpne, lese og svare, eller er det mer dagligdags at, åja se der ja har han sendt en melding til, lurer på hva det er han vil nå?. Anonymous poster hash: 99455...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg sender ikke meldinger med mine mannlige venner hver dag flere ganger om dagen. Det kan bli veldig mange meldinger en dag og så uker/måneder til neste gang vi snakkes eller møtes. Kanskje TS er bestevenn med kompisen sin? Anonymous poster hash: 92ad2...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 9. oktober 2015 #17 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt? Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Det er helt normalt det.. Men du kan jo reformulere deres status. dere er ikke venner. Dere er på flørtern. Dere flørter og sender masse meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 9. oktober 2015 #18 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nå er jeg ikke typen som sender hundre SMSer daglig uansett kjønn, og jeg har heller ikke møtt så mange som gjør det bortsett fra noen tastesyke menn som har vært forelsket i meg. Så i min verden høres det ut som litt mer enn vennskap det der altså. Når det er sagt så kan jeg ha en litt flørtende tone iblant med noen få kompiser, ikke allergisk mot litt hverdagsflørt selv i et platonisk forhold. Men det blir jo mest med de hvor vi vet så sinnsykt godt hvor vi har hverandre at det ikke er noe fare for å sende feil signaler eller noe. Sånn ellers slenger jeg gjerne hjerte på ting, men kyssesmiley litt over grensen. Alt har jo en kontekst da, umulig for andre å vite noe om relasjonen ut fra bare den informasjonen du gir, men høres jo ut som han tenker på deg hele dagen lang om man bare skal gå ut fra det du skriver nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 9. oktober 2015 #19 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kanskje TS er bestevenn med kompisen sin? Anonymous poster hash: 92ad2...4d2 Jeg sender ikke flere meldinger daglig med min bestevenn av samme kjønn så for meg er ikke det normalt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #20 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vel, jeg er venn med en og vi meldes flere hundre meldinger hver dag, med hjerter og kyss og lignende, men er det normalt?Anonymous poster hash: 3b985...1b6 Dere er åpenbart ikke bar venner. om du ser på dere som bare venner så slutter du å skrive hjerter og kyss !!!!! du gir han falske forhåpninger, han er sikkert kjempe forelska i deg ! Anonymous poster hash: 18613...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå