Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skrev et inlegg her for en stund siden som het "kanskje på tide og glemme ham?", til dere som husker det..?

I allefall....

Det er en gutt som jeg har vært interessert i en stund nå, men så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem (eller om det i det hele tatt er vits) Det har seg sånn at forrige helg møtte jeg ham på et disco.

Han virket ikke særlig full, men jeg hadde drukket litt, nok til å tørre å gå bort til ham å slå av en prat.

Han virket glad for at jeg kom bort. Smilte gjennom hele samtalen (varte ikke så altfor lenge da men) og vi hadde en fin tone og snakket om løst og fast :wink:

Til slutt måtte jeg forlate ham for å bli med en venninne ut, og når jeg kom tilbake hadde kompisene hans kommet igjen.

Etter samtalen virket han i bedre humør (tidligere så det ut som han kjedet seg litt, men etterpå virket han litt gladere)

Jeg observerte ham litt fra baren etterpå (prøvte å være litt diskrè, men samtidig hinte litt :kul: )

Noen ganger jeg så bort, så han på meg også.

Litt senere på kvelden kom det bort 2 kompiser som jeg begynte å snakke med.

Vi smilte og lo en del og de begynte å kødde med meg. Mens jeg snakket med dem prøvte jeg av og til å sende Ham noen blikk. Det så ut som han så litt på meg også (kan jo også være fordi han merket at jeg så på ham :roll: ), men etter hvert sluttet han å se på meg og satte seg sammen med noen venner på et bord lenger borte.

Han virket ikke så veldig glad lenger men ikke direkte trist heller, og når det var ferdig hadde han dratt før jeg rakk å gjøre noe om helst, og uten å sende meg et eneste blikk.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre neste gang jeg treffer ham.

Kan det være at han var sjalu fordi jeg snakket og tullet med kompisene mine? (han vet sannsynligvis ikke at det er kompisene mine) Jeg prøvte jo å gi ham tegn ved å sende ham forholdsvis tydlige blikk, men jeg tror at han er litt sjenert og sånn (har bl.a. ikke hatt dame på ganske lenge). Derimot så det ikke akkurat ut som han brydde seg noe særlig på slutten i alle fall. Han sendte meg sikkert ikke et eneste blikk den siste halvtimen eller noe sånt, men han var veldig hyggelig under samtalen og han så ikke så glad ut når han snakket med andre jenter. Vet at dette er rimelig patetisk, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal oppfatte oppførselen hans. Noen som har noen forslag?

:-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke så veldig lett å vite hva han tenker. Det er det bare han selv som vet. Og de opplysningene som du kommer med, er jo bare dine (håpefulle) inntrykk i løpet av en kveld. Så ikke akkurat mye å legge til grunn. Ta en prat med ham å få vite hva han selv mener. Det er ingen andre enn ham som kan gi deg et svar likevel.

Skrevet

big mistake.. med kompisene dine. jeg er selv sjenert og har vært utsatt for det samme. partet med en jenter jeg likte og hun likte meg..tror jeg da! Så kom det 2 kamerater bort til henne og dro henne litt med seg. Det For et sukk gjennom meg og gav opp den dama. Jeg kunne ikke vite at det var kompiser av henne. Fikk seinere vite at hun ønsket at jeg skulle komme bort til henne igjen. Kanskje du kan gå bort til den sjenerte karen neste gang? Det er lov det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...