JAnonymous Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Har gitt opp gutter nå. Går ikke an å finne seg en eneste ordentlig fyr i disse dager. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 det har jeg tenkt mange ganger. bestemte meg på et tidspunkt å bli lesbisk, hadde sex med ei i et år før jeg gikk tilbake til menn Anonymous poster hash: 90ab2...f81
Gjest Overrasket Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Har gitt opp gutter nå. Går ikke an å finne seg en eneste ordentlig fyr i disse dager. Hvis du har gitt opp gutter, kanskje du bør forsøke menn, da?
JAnonymous Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2015 Er 18 år. Vanskelig å treffe jevnaldrende som er blitt skikkelige menn. Har ikke sånn sykt mye tro på "menn" heller etter all utroskapen som man kan lese om her.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Nei, du får vel bare legge deg ned å grine og synes synd på deg selv da, eller så får du bare fortsette å forsøke. Er ikke så mye mer å gjøre med saken. Anonymous poster hash: 654ca...b5a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Damene som sier dette går vel faktisk også sikkert etter ene og samme typen gang på gang. Tinderdating, hvor de ser etter de mest kjekke, glatte typene de finner. Så blir de overasket over at de ikke vil gifte seg, så er det plutselig mannfolkenes feil som ikke har utrykket seg klart nok, selv ved bruk av tinder. Synes ikke synn på deg ;p Anonymous poster hash: 5bfe7...8df 2
JAnonymous Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2015 Sant nok finner jeg mange likheter i guttene jeg har datet, men har aldri møtt dem verken på tinder, byen og slike ting. Jeg har alltid sett etter noe som kan bli skikkelige forhold, men det ender alltid etter 1-2 år:(
JAnonymous Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2015 Damene som sier dette går vel faktisk også sikkert etter ene og samme typen gang på gang. Tinderdating, hvor de ser etter de mest kjekke, glatte typene de finner. Så blir de overasket over at de ikke vil gifte seg, så er det plutselig mannfolkenes feil som ikke har utrykket seg klart nok, selv ved bruk av tinder. Synes ikke synn på deg ;p Anonymous poster hash: 5bfe7...8df Har vært i forhold med litt av hvert når det kommer til utseende, den biten er liksom ikke så viktig for meg. Aldri vært på tinder
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Sant nok finner jeg mange likheter i guttene jeg har datet, men har aldri møtt dem verken på tinder, byen og slike ting. Jeg har alltid sett etter noe som kan bli skikkelige forhold, men det ender alltid etter 1-2 år:( 1-2 år? wtf er du seriøs, hvorfor klager du? Min erfaring er at man sjeldent, SVÆRT sjeldent møter personen man skal tilbringe resten av livet sitt med, selvom det skjer. Og om du ser mange likheter i guttene du har dated, så får du kansje slutte med å gå etter dine typiske standarer. Ikke tenk "hmm, ser jeg en framtid i han her" eller hva du enn tenker, faktisk, ikke tenk i det hele tatt. Bare la det gå som det gå, ikke døm før du har bltt kjent, og gi HVER EN du møter en sjanse til å "kapre hjertet" ditt. (deep ik) Anonymous poster hash: 5bfe7...8df
Tibbie Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Etter all utroskapen du har lest om her? Du må ikke bruke forumet KG som guide på om det er bra menn i verden eller ikke - for tro meg, her er det bra mange hekser! Menn har det like "vanskelig" som oss når det kommer til å finne en partner som er noe å samle på. Mitt råd til deg er at du begynner å lete etter disse mennene andre steder. Kanskje finne en som er noen år eldre enn deg? Da slipper du den "fjortisgreia"
JAnonymous Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2015 1-2 år? wtf er du seriøs, hvorfor klager du? Min erfaring er at man sjeldent, SVÆRT sjeldent møter personen man skal tilbringe resten av livet sitt med, selvom det skjer. Og om du ser mange likheter i guttene du har dated, så får du kansje slutte med å gå etter dine typiske standarer. Ikke tenk "hmm, ser jeg en framtid i han her" eller hva du enn tenker, faktisk, ikke tenk i det hele tatt. Bare la det gå som det gå, ikke døm før du har bltt kjent, og gi HVER EN du møter en sjanse til å "kapre hjertet" ditt. (deep ik) Anonymous poster hash: 5bfe7...8df Kan jo ikke la hver å en få en sjanse. Da ville jo antall sexpartnere gått i været..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Nei, du får vel bare legge deg ned å grine og synes synd på deg selv da, eller så får du bare fortsette å forsøke. Er ikke så mye mer å gjøre med saken. Anonymous poster hash: 654ca...b5a Er det bare grining som er alternativet, altså? Jeg har også gitt opp menn og har aldri hatt det bedre. Dater ikke og har ikke hatt sex siden 2006. Har aldri hatt det bedre med meg selv og menn er ikke et savn Anonymous poster hash: a7700...8f3
himmeloghav Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Kan jo ikke la hver å en få en sjanse. Da ville jo antall sexpartnere gått i været.. Du trenger jo ikke ligge med alle du møter da. Da er du jo bare billig! Bli kjent og gi dem en sjanse. Henger du deg opp i at de skal ha et spesielt utseende og at de skal ha en viss utdannelse, begrenser du deg selv. Du kan jo prøve datingsider på nettet som matcher deltakerne. Da får du litt hjelp utenfra.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Kan jo ikke la hver å en få en sjanse. Da ville jo antall sexpartnere gått i været.. Herregud, troller du eller? Må man ha sex for å gi noen en sjanse også nå, eller? Anonymous poster hash: 5bfe7...8df 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Tror det er vanskeligere å bli sammen med gutter om du har sex med de tidlig. Har hatt mange partnere selv, men de fem jeg har vært i forhold med ventet alle i minimum 3 måneder før sex. Hun ene ventet 8 måneder.Anonymous poster hash: d8853...3f8
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Har gitt opp gutter nå. Går ikke an å finne seg en eneste ordentlig fyr i disse dager.
SiMa Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Du er 18 år, har vært i flere forhold (dvs minst to) som har tatt slutt etter 1-2 år (dvs du har til sammen vært i forhold minst to år totalt), da har du vært i forskjellige forhold fra du var 16, mest sannsynlig tidligere. Jeg visste ikke en gang at folk var i "forhold" så tidlig, trodde de nøyde seg med å være kjærester. 18 år er tidlig å gi opp gutter/menn. De fleste aktuelle kandidater blant de du kjenner er nok fortsatt gutter. Det blir enklere når de/dere blir eldre. Kg er heller ikke stedet for å vurdere hvor trofast/utro den gjennomsnittlige mannen er. Dessuten er skriver de fleste når de har et problem de trenger å lufte/ønsker råd fra andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå