Gjest Butterflygirl Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Started en stråd for en stund siden om en nettbutikk som selger billige fake designerbags. Sendte mail og spurte om frakt og sånne ting da. Frakt til norge er på rundt 50 kr for en bag på 400 g. Dette er adr for de som er interessert: www.replicasi.com Har tenkt å bestille en veske. Så nemlig en fake bag i London da jeg var der for noen dager siden. Så nå er jeg litt spent på å få tak i en kul fake bag. De ser akkurat som ekte hvis du ikke bruker en lupe.
Pusebaby Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Jeg skal å bestille veske derfra! Det er så billig, og mye kult der! skal ha veske og belte... :-D Noen her skrev at det er ulovlig å handle kopier fra nett men det er feil, så lenge det er til privat bruk og ikke hundre falske som man skal selge på gata liksom så er det lov! hurra!
Gjest Butterflygirl Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 De var kjempe hyggelige da jeg sendte mail. De skriver ned prisene på pakkene sine til 18$. For at kundene skal unngå toll. Og alle pakkene blir sendt som gaver.
Lala Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Her er en side til: http://replicastreet.com/ Syns forøvrig at utvalget er noe dårlig, men dere kan jo ta en titt hvis dere vil!
Gjest Marii Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Det er en norsk nettbutikk som selger fake luis vuitton vesker. Har er venninne som bestillte derfra, veska hun fikk så ut som den hadde veldig bra kvalitet, kunne ikke se at den var fake i det hele tatt gå inn på www.lvvesker.com akkurat nå har de masse på tilbud
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2004 #6 Skrevet 25. september 2004 Skjønner ikke helt denne fascinasjonen for fake vesker og sånn jeg... På denne norske siden synes jeg alt virket svært dyrt, er nesten bedre å bare spare litt til og kjøpe en ekte veske istedet. Dessuten har jo fake LV-vesker tatt helt av, hadde ikke følt meg vel med å gå med en ekte en engang i disse dager. Fikk akkurat en fake veske av noen som hadde vært i utlandet, men den doneres kjapt til en yngre søster. sist jeg hadde jentene på besøk kom 3 av seks med LV-vesker - da er det noe som ikke rimer. Nei, jenter - spar heller pengene deres og kjøp en flott, ekte veske om et par måneder. Jeg gleder meg til den dagen jeg spaserer ut av butikken med en klassisk, sort designerveske med tilhørende lommebok - selv om det trolig er langt frem i tid
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #7 Skrevet 26. september 2004 Skjønner ikke helt denne fascinasjonen for fake vesker og sånn jeg... På denne norske siden synes jeg alt virket svært dyrt, er nesten bedre å bare spare litt til og kjøpe en ekte veske istedet. Dessuten har jo fake LV-vesker tatt helt av, hadde ikke følt meg vel med å gå med en ekte en engang i disse dager. Fikk akkurat en fake veske av noen som hadde vært i utlandet, men den doneres kjapt til en yngre søster. sist jeg hadde jentene på besøk kom 3 av seks med LV-vesker - da er det noe som ikke rimer. Nei, jenter - spar heller pengene deres og kjøp en flott, ekte veske om et par måneder. Jeg gleder meg til den dagen jeg spaserer ut av butikken med en klassisk, sort designerveske med tilhørende lommebok - selv om det trolig er langt frem i tid skjønner ikke helt hvorfor noen ALLTID må "ødelegge" disse trådene jeg
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2004 #8 Skrevet 26. september 2004 skjønner ikke helt hvorfor noen ALLTID må "ødelegge" disse trådene jeg
Gjest Butterflygirl Skrevet 27. september 2004 #9 Skrevet 27. september 2004 Dette er ikke en "skryt av produktet" tråd. Bare deler mine interesser med folk som også er interessert i slike ting. Du må ikke dele dine meninger hvis dette irriterer deg.
la_luz Skrevet 27. september 2004 #10 Skrevet 27. september 2004 Det her vil vel gå under kategorien: "ødelleg inlegg" Vil bare si at for de som ser etter om de ReplicaSi er fake så ser de fake ut. Bla den med monogram og rosablomst, er nesten helt umulig å finne en ekte avi i en butikk. Bilder av ekte LV vesker finnes på http://www.mypoupette.com/
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2004 #11 Skrevet 27. september 2004 jeg irriterer meg da ikke over at dere like fake designerbags, jeg ytret kun min mening - som er at jeg synes de er overprodusert og derfor selv ikke ville gått med en.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #12 Skrevet 28. september 2004 jeg irriterer meg da ikke over at dere like fake designerbags' date=' jeg ytret kun min mening - som er at jeg synes de er overprodusert og derfor selv ikke ville gått med en.[/quote'] Ja og sånne som deg kommer konstant inn og ytrer deres uinnteresante meninger. Ingen spurte faktisk om hva du eller noen andre syns om LV generelt, eller om fake lv's. Syns faktisk du skal lage en "jeg syns fake LV er teit-tråd" jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå