AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er det noen andre som har noen pinlige/morsomme/flaue øyeblikk med svigerfamilie eller foreldre som dere vil dele? Selv ble vi ferska av svigers, og etterpå måtte de selvfølgelig spøke om det. Anonymous poster hash: 92443...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Del Skrevet 9. oktober 2015 Da svigerfar gikk rundt i bar overkropp for å imponere svigerdøtrene sine. Hehe. Det er som en skrekkfilm man aldri glemmer. Grøss. Eller da han spurte om de ville sitte på fanget hans. Jda, han er en kvalming. Anonymous poster hash: 296b3...d0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 9. oktober 2015 #3 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg og kjæreste koste oss på sofaen i stua i hans leilighet, aldri møtt svigers før, men jeg fant da ut at de hadde nøkkel til leiligheten som de bare låste seg inn med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 9. oktober 2015 #4 Del Skrevet 9. oktober 2015 Da moren til en sørlandskvinne drakk seg full nok på portvin til å fortelle meg hva hun syntes om manglende deltagelse fra min side i deres flotte familie med tilhørende pliktprogram. Hun så meg aldri igjen. Ikke moren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nå var heldigvis ikke dette mine svigers, men bar vitne til det. En venninne skulle introdusere moren for kjæresten for første gang, og hadde bedt med om å være der for moren er litt... spesiell:P Joda, moren kommer inn og i stedet for å hilse på ham med å ta han i hånda sa hun noe a la; ja, jeg har nå sett for meg dere i ulike sex-stillinger og kommet frem til at dere ikke passer sammen. Han snudde, og gikk opp i overetasjen og kom ikke ned noe mer Anonymous poster hash: 44ce7...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det var snakk om bursdager, aldre osv. Kjæresten min fylte nettopp 22. Moren hans ba meg gjette alderen hennes. Jeg visste at søsteren til kjæresten var 32, og regnet med at moren var minst 18 da hun fikk henne. Men jeg sa jeg gjettet 48 for å være grei. Da så moren overrasket ut. De rundt begynte å le.. Hun hadde nettopp fylt 40 år. Ingen fortalte meg at søsteren og kjæresten min kun har samme pappa. Jeg ble så flau. Jeg baserte jo alt på at hun var et visst antall år eldre enn eldste barn såklart, men ble så forfjamset at jeg ikke sa noe.... Anonymous poster hash: d8b73...53b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg klarte å kræsje inn i en steinmur mens svigers stod og så på. Skulle rygge og bommet litt. Gikk bra med bilen og muren,men herregud så flaut det var.Anonymous poster hash: ed08c...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå