Gå til innhold

Hvor nappe bryn i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har spart ut bryna mine en god stund, har typisk Midt-Østen bryn med mye og sterke hår. Dessverre er ikke formen noe fin, så jeg vil gjerne fikse de hos salong og vedlikeholde selv senere. 

Det jeg lurer på er, har dere noen gode salonger å anbefale i Oslo som dere har ERFARING med at fikser bryn fint? Legg gjerne med link til nettsiden deres, så man kan se resultatene :) Vil helst ha en utenlandsk salong, men har dere god erfaring med en norsk salong så rop gjerne ut!

Takk for svar

Anonymous poster hash: b9278...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fornøyd hos Storo Hud og Fotpleie. De er den eneste salongen (som jeg har prøvd) som fulgte etter brynformen min, men det er dyrt. Tips: ha en plan for hva slags brynform du vil ha før du drar til en salong!

Anonymous poster hash: bfff5...221
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd hos Storo Hud og Fotpleie. De er den eneste salongen (som jeg har prøvd) som fulgte etter brynformen min, men det er dyrt. Tips: ha en plan for hva slags brynform du vil ha før du drar til en salong!

Hva kostet det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kostet det? :)

300 kr. Dyrt, men ble ganske fornøyd med resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kr. Dyrt, men ble ganske fornøyd med resultatet :)

Verdt pengene så lenge man blir fornøyd! :)

jeg er fornøyd med bettys beaty

Anonymous poster hash: 345a3...fa1

Hva tar de for jobben? :)

Er det forresten noen her som har erfaring fra innvandrer salonger? Føler kanskje de er mest vandt til å fikse bryn som mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brow rehab, dyrt men veldig bra :-)

Anonymous poster hash: ed8b3...d0b

De ser HELT fantastiske ut  :blomst:  Tror jeg prøver meg der for denne gang! Uten farging koster napping + voks 340 kr (inkl 15% studentrabatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg ser at det er 5 stk som jobber der, er det en spesifikke du anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg ser at det er 5 stk som jobber der, er det en spesifikke du anbefaler?

Jeg går til Susy, men anbefaler også Silje som er eier og Karoline :) Silje er den som har mest erfaring, men veldig fulle lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Susy, men anbefaler også Silje som er eier og Karoline :) Silje er den som har mest erfaring, men veldig fulle lister.

Tusen takk for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUD AS på Aker Brygge! Detar bare 150kr for forming/voksing av bryn og de er veldig flinke.

Anonymous poster hash: 782f0...fab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tilfeldig at jeg begynte å gå der, men Eva hos Nikita på Bryn er superflink. Hun er den eneste som har klart å gjøre mine indiske bryn fine, men likevel ikke for tynne. Om du bor i nærheten, kan jeg anbefale henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...