Gå til innhold

ModCloth / merket Stop Staring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som pleier å handle på ModCloth,

Er det noen som har erfaring med merket "Stop Staring!" og vil dele erfaringer om kvalitet og størrelse? (Stor/liten sammenliknet med *sett inn merke alle kjenner til*).

Har forelsket meg i denne: http://www.modcloth.com/shop/dresses/pine-all-mine-dress-in-earthy-plaid

Men det er ingen anmeldelser på den, og så blir jeg ekstra skeptisk av at den primært er polyester.... Men den er jo såååå fin på bilde. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke erfaring selv, men ser at de har kjolen i flere farger og at de har anmeldelser

Skrevet

Stop staring har i min erfaring god kvalitet og størrrelsene stemmer overens med målene. Du kan også kikke på stop staring sin egen hjemmeside.

Hvis du bor i Oslo kan du ta en tur til manillusion, de har noen kjoler fra stop staring.

Skrevet

Takk for svar begge to! :) ^^

Ser at jeg var litt for kjapp i avtrekkeren, for jeg hadde faktisk ikke lagt merke til den grønne varianten av kjolen som var samme stoffkombinasjon som "min" og som hadde mange anmeldelser.

Og ja, jeg bor i Oslo, så skal absolutt ta en tur til manillusion. Visste ikke om den butikken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...