kanelsnurr Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hei dere som pleier å handle på ModCloth, Er det noen som har erfaring med merket "Stop Staring!" og vil dele erfaringer om kvalitet og størrelse? (Stor/liten sammenliknet med *sett inn merke alle kjenner til*). Har forelsket meg i denne: http://www.modcloth.com/shop/dresses/pine-all-mine-dress-in-earthy-plaid Men det er ingen anmeldelser på den, og så blir jeg ekstra skeptisk av at den primært er polyester.... Men den er jo såååå fin på bilde. 1
Eriana Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Har ikke erfaring selv, men ser at de har kjolen i flere farger og at de har anmeldelser
Viktualia Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Stop staring har i min erfaring god kvalitet og størrrelsene stemmer overens med målene. Du kan også kikke på stop staring sin egen hjemmeside. Hvis du bor i Oslo kan du ta en tur til manillusion, de har noen kjoler fra stop staring.
kanelsnurr Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2015 Takk for svar begge to! ^^ Ser at jeg var litt for kjapp i avtrekkeren, for jeg hadde faktisk ikke lagt merke til den grønne varianten av kjolen som var samme stoffkombinasjon som "min" og som hadde mange anmeldelser. Og ja, jeg bor i Oslo, så skal absolutt ta en tur til manillusion. Visste ikke om den butikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå