AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Til å tolke en jeg flørter med for tiden. Det vil si, vi har møttes flere ganger, og i går hadde vi sex. Men jeg klarer bare ikke å få meg til å spørre hva han egentlig er ute etter! Hvordan kan jeg få spurt om det, uten å virke som at jeg forventer frieri snart? Herregud, jeg er helt ute av gamet, har vært i et langt forhold, og så skal plutselig begynne å date igjen..?! Litt fact:vi skriver en del meldinger, begge to starter samtalen ca like ofte. Har møttes 4-5 ganger, stort sett hjemme hos han. De første gangene så vi film, pratet Etc, men i går havnet vi i senga. Og så lurer jeg jo da på-er han interessert i noe mer enn sex? HVORDAN kan jeg spørre om det..? Argh.Anonymous poster hash: c47c6...39e
lisebanan2 Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Fortsett å date og ha sex noen uker til før du begynner å ta opp slikt. På et tidspunkt så kan du jo invitere han med på en fest eller noe annet sosialt med dine venner.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Han er heldig da. Får sex uten å fortelle deg hva han vil. Anonymous poster hash: 909e4...95e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Det kan jeg jo klare.:-) men er det ikke vanlig at man vet hva man er ute etter liksom? Eller skal jeg bare vente og se? Herregud, det er jo egentlig til å bli sprø av...!😊Anonymous poster hash: c47c6...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå