Gå til innhold

Forkjøla før date... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en trivelig mann i et par uker, som jeg skal treffe i kveld i forbindelse med en jobbreise. Vi holder til på forskjellig del av landet, så begge kommer langveisfra. De siste dagene har jeg fått en mild forkjølelse. Er det OK at jeg sitter på date med lommetørklet tilgjengelig? :-( Jeg vil ikke virke udelikat, men jeg vil ikke avlyse siden vi først er i nærheten av hverandre...

Anonymous poster hash: b9274...bab
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Jeg har snakket med en trivelig mann i et par uker, som jeg skal treffe i kveld i forbindelse med en jobbreise. Vi holder til på forskjellig del av landet, så begge kommer langveisfra. De siste dagene har jeg fått en mild forkjølelse. Er det OK at jeg sitter på date med lommetørklet tilgjengelig? :-( Jeg vil ikke virke udelikat, men jeg vil ikke avlyse siden vi først er i nærheten av hverandre...

Det er jo typisk at slikt noe skjer når man skal på date :-P.

Slik jeg ser det er det verre å avlyse.

• Liker 1
Skrevet

Gå på toalettet hvis du skal snyte deg eller noe.

Ikke vis han lommetørklet.
Jeg synes lommetørkle er sååå ekkelt.

Anonymous poster hash: eacd5...a8a
  • Liker 1
Skrevet

Er det bedre om jeg bruker papir?

Skrevet

Er det bedre om jeg bruker papir?

Skulle du møtt meg, hadde jeg ikke brydd meg så mye om det, men kleenex er bedre enn lommetørkle ja. ;)

• Liker 1
Skrevet

Når noe viktig skal skje så må du være bevisst på å holde deg frisk og ta ekstra mange forholdsregler enn normalt sett. 

Sometimes you only get one chance!!

Det er for sent nå men til neste gang har du lært forhåpentligvis.

Anonymous poster hash: ebe55...71b
  • Liker 1
Skrevet

Dette går nok helt fint.Det er ok med Kleenex,men utstyr deg med nesespray mot rennende nese også ;)

Skrevet

Det går nok helt fint! Men jeg ville sendt en "unnskyldende" melding på forhånd om at du er litt forkjølet, men har lyst til å møte han likevel om det går greit for han.

Og til Anonym lengre opp, det er ikke alltid man klarer å styre unna forkjølelser selv om man tar alle tenkelige forhåndsregler. I gjennomsnitt er alle forkjølet 2-4 ganger pr år.

Anonymous poster hash: 76656...5c0
Skrevet

Har vært på date med flere menn som har vært forkjølet. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre! :)

Anonymous poster hash: d6889...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...