Solstråle88 Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skal få utbetalt lønn den første uken i hver mnd, altså ikke en fast dato som det vanligvis er. Jeg har nå fortsatt ikke fått lønn selv om det er slutten av andre uken i mnd. Hvilke rettigheter har jeg egentlig når dette skjer nesten hver mnd? Jobber i et privat firma. Håper noen kan hjelpe meg, gjerne med referanser til loven hvis det finnes
Rotemor Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Organiser deg PS: Ser at det utsagnet var merkelig Jeg mener selvsagt at du bør melde deg inn i en fagforening. Da får du gratis hjelp til alt sånt) Endret 9. oktober 2015 av Rotemor
Solstråle88 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2015 Organiser deg PS: Ser at det utsagnet var merkelig Jeg mener selvsagt at du bør melde deg inn i en fagforening. Da får du gratis hjelp til alt sånt) Hvilke foreninger kan man melde seg inn i? Jobber med markedsføring..
Rotemor Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Du kan ringe LO feks og spørre der. Dette er ikke mitt felt
Solstråle88 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2015 Du kan ringe LO feks og spørre der. Dette er ikke mitt felt takk for tips 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå