Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på ny tatovering jeg, men aner ikke hva eller hvor jg skal ta. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da synes jeg du skal vente.. Kikke på nettet, på andre tattoveringer, få inspirasjon! Er det noe du er intr i? Japan, nørrønt, tegneserier, filmer, bøker etc. Bruk det!

Og, finn en virkelig GOD tatovør! Men husk at noen er flink med farger, andre med "sjømanns-stil", japans osv.

Skrevet

Du kan jo ta deg en tur i en tatoveringsbutikk å sjekke ut der. har mange ulike motiver der i de fleste kategorier. men tenk deg godt om viss du er usikker. spes hvor, tenk litt i forhold til hvilke anledninger det kanskje ikke passer seg å vise den. f.eks i en fin kjole +++++ den vil alltid være der.

selv har jeg på ankelen å er fornøyd med det. kan da skjule den med en fotsid kjole eller strømpebukse om jeg vil kle meg fint uten å vise den. men kan også vise den hele sommeren :) angrer ikke! men ta ikke et motiv som "alle" andre har... det blir litt kjedelig...

Skrevet

Om du får inspirasjon til et eget motiv som du ikke finner i katalogen hos tatovøren, så tegner de det sikkert for deg. Det gjorde de for meg! :P

Skrevet

vent til du finner tattoen som skriker mot deg: "Jeg hører hjemme på kroppen din!". Se deg rundt, både i tato-sjapper på nett og i hverdagen. Man finner inspirasjonen der man kan minst vente det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...