AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hei. Nå har jeg innsett det. Jeg er lesbisk. Eller iallefall bifil. Jeg er 21 år gammel, og har nylig flyttet til en ny by for å studere. På begynnelsen av studiet ble jeg kjent med en del folk. Det var ei jente der jeg merket fort at det var noe spesielt med. Jeg prøvde å fortrenge følelsene mine, fordi jeg visste at jeg kom til å bli betatt. Men det nyttet ikke, for det var akkurat det jeg ble. Raskt. Jeg har vært betatt av jenter flere ganger før, men aldri i gutter. Jeg kan like dem veldig godt, men ikke på samme måten som jeg liker jenter. Dette har jeg ikke godtatt for meg selv før, pga frykt for å ikke bli godtatt av familien og andre rundt meg. Jeg har datet gutter og for en stund siden så var jeg ikke langt unna å innlede et forhold med en. Men jeg trakk meg fordi det føltes så feil. Jeg kom med dårlige unnskyldninger for hvorfor det ikke kunne bli oss. Jeg prøvde å forelske meg i gutter, men det gikk ikke. Nå har jeg innsett at nok er nok. Jeg er nødt til å komme ut. Jeg har gjort det for meg selv, men ikke for noen andre. Hvordan skal jeg gjøre det? Og hva skal jeg si? Og angående jenta.. Vi har god kjemi og har gjort ting sammen utenom studiene. Hun har hintet frempå om at hun er bifil, men jeg er ikke 100 prosent sikker. Vi har fått et bra vennskap, men vi ses litt sjelden pga vi ikke går det samme studiet og er en del opptatt med ting. Når jeg møter på henne på skolen f.eks så kribler det sykt i magen, og jeg tror at jeg er forelsket.. Hjelp. På forhånd takk for svar :-)Anonymous poster hash: 0e108...888
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Hei. Nå har jeg innsett det. Jeg er lesbisk. Eller iallefall bifil. Jeg er 21 år gammel, og har nylig flyttet til en ny by for å studere. På begynnelsen av studiet ble jeg kjent med en del folk. Det var ei jente der jeg merket fort at det var noe spesielt med. Jeg prøvde å fortrenge følelsene mine, fordi jeg visste at jeg kom til å bli betatt. Men det nyttet ikke, for det var akkurat det jeg ble. Raskt. Jeg har vært betatt av jenter flere ganger før, men aldri i gutter. Jeg kan like dem veldig godt, men ikke på samme måten som jeg liker jenter. Dette har jeg ikke godtatt for meg selv før, pga frykt for å ikke bli godtatt av familien og andre rundt meg. Jeg har datet gutter og for en stund siden så var jeg ikke langt unna å innlede et forhold med en. Men jeg trakk meg fordi det føltes så feil. Jeg kom med dårlige unnskyldninger for hvorfor det ikke kunne bli oss. Jeg prøvde å forelske meg i gutter, men det gikk ikke. Nå har jeg innsett at nok er nok. Jeg er nødt til å komme ut. Jeg har gjort det for meg selv, men ikke for noen andre. Hvordan skal jeg gjøre det? Og hva skal jeg si? Og angående jenta.. Vi har god kjemi og har gjort ting sammen utenom studiene. Hun har hintet frempå om at hun er bifil, men jeg er ikke 100 prosent sikker. Vi har fått et bra vennskap, men vi ses litt sjelden pga vi ikke går det samme studiet og er en del opptatt med ting. Når jeg møter på henne på skolen f.eks så kribler det sykt i magen, og jeg tror at jeg er forelsket.. Hjelp. På forhånd takk for svar :-)Anonymous poster hash: 0e108...888 Hva sa hun, som var hint om det? Jeg synes at det er bra at du velger det som kjennes rett for deg. Kan du og hun du forteller om avtale å finne på noe sammen? Lykke til! Anonymous poster hash: 15af2...b6b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Du trenger jo ikke å gjøre noen stor sak ut av det. Du trenger ikke å "stå frem" eller "komme ut", men bare ta det helt naturlig. Når du får deg en kvinnelig kjæreste og foreldrene dine spør om kjæresten din så blir det jo naturlig å si navnet og da skjønner de at det er en kvinne. Det bør ikke være noe rart, så de er rarere enn deg om de reagerer på det. Anonymous poster hash: 8db98...a2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå