Gjest Skrevet 10. oktober 2015 #21 Skrevet 10. oktober 2015 Det er en privat fest i et leid lokale. Tror det skal gå greit☺ Da går det jo bra Men husk på til og fra festen også da, at du gjemmer det 1
Alja Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #23 Skrevet 10. oktober 2015 Da går det jo bra Men husk på til og fra festen også da, at du gjemmer det Ja jeg vil unngå å skape tullete situasjoner pga en softgun/lekepistol :-p
Alja Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #25 Skrevet 10. oktober 2015 Håndjern? Ja jeg har liggende men er usikker på om det er noe å ha med
Cuntzilla Skrevet 10. oktober 2015 #26 Skrevet 10. oktober 2015 Ja jeg har liggende men er usikker på om det er noe å ha med Er ikke det. Hun er ikke politi altså, hun er skattejeger 1
Alja Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #28 Skrevet 10. oktober 2015 Er ikke det. Hun er ikke politi altså, hun er skattejeger Ja jeg vet. Var bare usikker på om det var noe poeng :-p
Cuntzilla Skrevet 10. oktober 2015 #29 Skrevet 10. oktober 2015 Ja jeg vet. Var bare usikker på om det var noe poeng :-p Nei, ingen poeng! Nå har jeg vel bare spilt 3-4 av de spillene, men har aldri sett henne løpe rundt med noen håndjern og vet ikke hva hun skulle gjort med det. Hun fanger ikke tyver Se på bildene Trollkarlen lenker til, han gjorde det kanskje fordi det høres ut som du kanskje surrer litt og blander inn noen andre figurer når du snakker om hullete strømpebukser og håndjern.
Gjest Trollkarlen Skrevet 10. oktober 2015 #30 Skrevet 10. oktober 2015 Hva? Er jo bøtter av eksempler på hvordan man kan kle seg ut som Lara Croft.
Alja Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #31 Skrevet 10. oktober 2015 Er jo bøtter av eksempler på hvordan man kan kle seg ut som Lara Croft. Så ikke at det var en link du hadde lagt ut, trodde det bare var masse spm tegn :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå