Gjest lurven Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 hvorfor er det 12 pølsebrød i en pakke når det bare er 10 pølser i en pakke hva skal man bruke de 2 siste brødene til
Gjest agurk Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Og de store brødene er det seks. Og da må du kjøpe tolv da og. :evil:
Gjest Fighter Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Fordi pølsebrød er godt. Man skal spise de to som er igjen uten noenting:-)
Gjest TomKrus Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Man mister fort et pølsebrød i gulvet/på bakken, eller i sin barnlige iver etter pølse med brød så bryter man et brød i to. Da er det greit å ha en barnesikring.
Gjest lurven Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 men jeg får alltid 2 brød til overs løsningen er vel å kjøpe 5 pakker med pølsebrød og 5 pakker pølser men blir ikke det litt mye på en gang a
Gjest TomKrus Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 då må finne fellesnevneren til 10 og 12. Du må kjøpe seks pølseposer og fem pølsebrødposer.
Thea Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 då må finne fellesnevneren. Å herregud :o Nå fikk jeg ungdomsskole-flashback. Hurrrr :o
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #9 Skrevet 23. september 2004 Man mister fort et pølsebrød i gulvet/på bakken' date=' eller i sin barnlige iver etter pølse med brød så bryter man et brød i to. Da er det greit å ha en barnesikring.[/quote'] Hvis pølsa detter ut av pølsebrødet og også havner i bakken, er man like langt. Det skjer ikke så reint lite, skal jeg si deg.
Gjest petzl Skrevet 23. september 2004 #10 Skrevet 23. september 2004 Å herregud :o Nå fikk jeg ungdomsskole-flashback. Hurrrr :o
Gjest TomKrus Skrevet 23. september 2004 #11 Skrevet 23. september 2004 Hvis pølsa detter ut av pølsebrødet og også havner i bakken, er man like langt. Det skjer ikke så reint lite, skal jeg si deg. Da er vi over på oppdragelse, og det er en annen debatt, men da vi er på snikk-snakk er det nok plass til flere debatter i samme tråd! Man bør da bli oppdratt til å ta bedre vare på dyrbare ting, og pølser er da mer dyrbare enn hva brød er. Men det dreier seg kanskje mer om verdisyn, som er nok en debatt, men også en debatt man bør kunne ta i denne tråden. Kjør debatt!
Gjest agurk Skrevet 23. september 2004 #12 Skrevet 23. september 2004 Kanskje de to pølsebrødene er til å fore naboens unger som henger over grillen og gnåler?
Gjest TomKrus Skrevet 23. september 2004 #13 Skrevet 23. september 2004 Kanskje de to pølsebrødene er til å fore naboens unger som henger over grillen og gnåler? Eller kanskje det er leketøy til far og mor?
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #14 Skrevet 23. september 2004 Da er vi over på oppdragelse, og det er en annen debatt, men da vi er på snikk-snakk er det nok plass til flere debatter i samme tråd! Man bør da bli oppdratt til å ta bedre vare på dyrbare ting, og pølser er da mer dyrbare enn hva brød er. Men det dreier seg kanskje mer om verdisyn, som er nok en debatt, men også en debatt man bør kunne ta i denne tråden. Kjør debatt! Når vi er over på verdisyn. Er du klar over hvor mange pølsebrød man må ha for å produsere 1 kg pølse? Det er ikke reint få!
Gjest TomKrus Skrevet 23. september 2004 #15 Skrevet 23. september 2004 Når vi er over på verdisyn. Er du klar over hvor mange pølsebrød man må ha for å produsere 1 kg pølse? Det er ikke reint få! Dette er vel mer biologi, fysikk og kjemi, enn verdisyn. Så klart kommer verdisynet inn i bildet når man skal vurdere om det er etisk forsvarlig å lage pølser ut av pølsebrød. Ikke minst er det et religiøst spørsmål, siden man leker med skaperverket.
Gjest Virvar Skrevet 24. september 2004 #16 Skrevet 24. september 2004 Jeg tror de to pølsebrødene som er til overs er sånne reserve pølsebrød. For hvor ofte hender det vel ikke at pølsebrødet faller fra hverandre når man skal stappe i pølser så fort som mulig til gnålende og hoppende unger, eller lignende? Dagens pølsebrød henger jo nesten ikke sammen jo Derfor, min konklusjon blir : Reservepølsebrød.
-Fisken- Skrevet 27. september 2004 #17 Skrevet 27. september 2004 Jeg tror de to pølsebrødene som er til overs er sånne reserve pølsebrød. For hvor ofte hender det vel ikke at pølsebrødet faller fra hverandre når man skal stappe i pølser så fort som mulig til gnålende og hoppende unger' date=' eller lignende? Dagens pølsebrød henger jo nesten ikke sammen jo Derfor, min konklusjon blir : Reservepølsebrød. [/quote'] De pølsebrødene er for sånne som meg som ikke liker pølser. Eter dem med kæssjup, sennep og løk istede.
Gjest agurk Skrevet 27. september 2004 #18 Skrevet 27. september 2004 Jeg har funnet løsningen! Dersom du kjøper ostepølser fra Leiv Vidar er det 8 i pakken, og de passer fint i store pølsebrød. Og i de store pølsebrødpakkene er det 8 pølsebrød! Glimrende!
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #19 Skrevet 27. september 2004 Jeg tror pølsebrød-pakkene er laget spesielt til meg. for jeg er kjempeglad i pølsebrød og ikke så glad i pølser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå