AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Heello girls! Jeg har brukket foten, og har selvfølgelig fått en svær umulig gips som ingen av buksene eller tightsene mine går over :') Har gått i joggebukser frem til nå men de glir ned hver gang jeg hopper rundt på krykkene hihi Hva kan jeg ha på meg? noen tips? Anonymous poster hash: cd3c9...c6d
Macro Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Artig overskrift Jeg kjøpte tightser som var 2-3 nummer for store
Gjest gjestvest Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Bruk sånn bukse som strippere går med, og legg ut video her.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Artig overskrift Jeg kjøpte tightser som var 2-3 nummer for store Åh den var ikke dum! Har fatisk ikke tenkt tanken engang, takk :D Bruk sånn bukse som strippere går med, og legg ut video her. Bukse som strippere går med? Den var ny.... Anonymous poster hash: cd3c9...c6d
missuvillig Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Bruk sånn bukse som strippere går med, og legg ut video her. Trodde strippere gikk uten bukser?! Hahahha
Gjest gjestvest Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Bukse som strippere går med? Den var ny.... Anonymous poster hash: cd3c9...c6d https://www.youtube.com/watch?v=beAsXnpqUuI
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Hjemme ble det joggebukser og tights for det finnes joggebukser som holder oppe. Og så hadde jeg en tights som var fleksibel nok til å dra over gipsen. Ellers kan du prøve bukser med vide rette ben eller skjørt. Jeg brukte en del skjørt på jobb med en lang sokk over gipsen. Lykke til videre. Anonymous poster hash: a5a96...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå