Gå til innhold

matt topcoat til neglelakk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte en matt topcoat som jeg nettopp har prøvd, men syns ikke resultatet ble matt nok. Vilndet bli enda mattere om jeg tar på et lag til feks? Hvilket merke syns dere er best på matt topcoat?

Anonymous poster hash: 77c48...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nailsinc. Ble bedre med 2 lag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gjøre det "naturlig"? Kok opp vann, og når du har lakkert neglen så legger du den over dampen i noen sekunder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gjøre det "naturlig"? Kok opp vann, og når du har lakkert neglen så legger du den over dampen i noen sekunder!

https://www.youtube.com/watch?v=12gCriboXXs

visste ikke at det gikk an. Mye billigere enn å kjøpe en haug med topcoats :P men holder den matte finishen seg da? Nytter ikke om de holder seg 1 dag feks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visste ikke at det gikk an. Mye billigere enn å kjøpe en haug med topcoats :P men holder den matte finishen seg da? Nytter ikke om de holder seg 1 dag feks...

Prøv, da vel :) Hun sier jo i videoen at det funker :) Det er jo ikke sånn at det magisk plutselig blir shiny igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv, da vel :) Hun sier jo i videoen at det funker :) Det er jo ikke sånn at det magisk plutselig blir shiny igjen.

nei men virka alt for lett :P hehe men skal prøve det neste gang! Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...