AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kjøpte en matt topcoat som jeg nettopp har prøvd, men syns ikke resultatet ble matt nok. Vilndet bli enda mattere om jeg tar på et lag til feks? Hvilket merke syns dere er best på matt topcoat?Anonymous poster hash: 77c48...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. oktober 2015 #2 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har Opi sin matte topcoat, syns den er veldig god. Mer enn matt nok for meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har nailsinc. Ble bedre med 2 lag da Anonymous poster hash: 77c48...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Er TS over her forrestenAnonymous poster hash: 77c48...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har du prøvd å gjøre det "naturlig"? Kok opp vann, og når du har lakkert neglen så legger du den over dampen i noen sekunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har du prøvd å gjøre det "naturlig"? Kok opp vann, og når du har lakkert neglen så legger du den over dampen i noen sekunder! https://www.youtube.com/watch?v=12gCriboXXsvisste ikke at det gikk an. Mye billigere enn å kjøpe en haug med topcoats men holder den matte finishen seg da? Nytter ikke om de holder seg 1 dag feks...Anonymous poster hash: 77c48...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 9. oktober 2015 #7 Del Skrevet 9. oktober 2015 visste ikke at det gikk an. Mye billigere enn å kjøpe en haug med topcoats men holder den matte finishen seg da? Nytter ikke om de holder seg 1 dag feks...Anonymous poster hash: 77c48...d4c Prøv, da vel Hun sier jo i videoen at det funker Det er jo ikke sånn at det magisk plutselig blir shiny igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Del Skrevet 9. oktober 2015 Prøv, da vel Hun sier jo i videoen at det funker Det er jo ikke sånn at det magisk plutselig blir shiny igjen. nei men virka alt for lett hehe men skal prøve det neste gang! Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 77c48...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå