AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #101 Skrevet 14. oktober 2015 nei altså... det er ikke greit at dere kler dere som dere vil på byen. Anonymous poster hash: fb504...394
Choclit Skrevet 15. oktober 2015 #103 Skrevet 15. oktober 2015 Absolutt ikke. Det ser mer ut som om de selger seg selv for penger Anonymous poster hash: 00e43...d0e Enig. Jeg hadde ikke respektert en mann heller i like lite klær og tilsvarende utstråling. 1
The Kitten Skrevet 16. oktober 2015 #105 Skrevet 16. oktober 2015 Er det greit at kvinner kler seg sånn når de går ute på byen, spesielt om kveldene, på utesteder og på fester? https://www.peppermayo.com/eshop/images/D/IMG_0869-11.JPG http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/550223354_1/HOE-SELL-brand-new-Sexy-Clubwear-for-women-s-clothes.jpg http://cdn.possessionista.com/wp-content/uploads/2013/08/image1xl-235x300.jpg Det er jo som om de ber om at kåte menn skal komme bort til de og ta de. De vil gjøre menn kåte. Det som er målet deres. Jeg ser flere og flere jenter helt ned i 14-15 års alderen går sånn kledd ute på byen. Om høsten og vinteren kanskje en gjennomsiktig strømpebukse også. Hvor er foreldra? Alle vet nå i 2015 at det finnes mange syke mennesker der ute, og mange voldtektsmenn. Likevel må de gå sånn lignende kledd? Hvis en mann går i bar overkropp og shorts er det da greit at jeg hopper på ham, beføler ham og kliner med ham? Jeg var i Brussel i slutten av oktober en gang. Jeg gikk i dongribukse, støvletter, tykk genser og kåpe. Likevel ble jeg forsøkt dratt inn i en bygning. Han advarte meg mot "de slemme araberne" men de hadde ikke gjort meg noen ting hele kvelden. Poenget er. Det spiller ingen rolle hva kvinner har på seg. De kan bli voldtatt uansett. 3
Gjest Mats Skrevet 16. oktober 2015 #106 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis en mann går i bar overkropp og shorts er det da greit at jeg hopper på ham, beføler ham og kliner med ham? Jeg var i Brussel i slutten av oktober en gang. Jeg gikk i dongribukse, støvletter, tykk genser og kåpe. Likevel ble jeg forsøkt dratt inn i en bygning. Han advarte meg mot "de slemme araberne" men de hadde ikke gjort meg noen ting hele kvelden. Poenget er. Det spiller ingen rolle hva kvinner har på seg. De kan bli voldtatt uansett.Jeg har aldri sagt at kvinner ikke kan bli voldtatt med mye klær også, men det er en risiko og gå kledd halvnakne på byen, spesielt sent om kveldene i helgene. Dere vet hvorfor. Det er også en risiko å gå alene. Det verste jeg ser er tenåringer som går kledd sånn. Jeg tenker hva i pokker tenker foreldra med?
Desertflower Skrevet 16. oktober 2015 #107 Skrevet 16. oktober 2015 Å åpne et belte er ikke som å løse en rubiks kube. Det tar et par sekunder og buksen dras gjerne ned på ett. Anonymous poster hash: e8cab...84f Det tar mer enn et par sekunder å åpne mitt belte. Det er et firedobbelt registerkjede med en vanskelig lås for de uinvidde. Du kan jo også forsøke å rive av noen en levis jeans på noen sekunder når du ikke får av beltet i en fart, good luck with that.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #108 Skrevet 17. oktober 2015 Bryr meg ikke om hvordan andre går kledd på byen og folk får gå som de vil. De som himler med øynene og klager over at folk går sånn er vel store og kan ikke gå med slike antrekk selv.Anonymous poster hash: 9481f...e0b
Aisha* Skrevet 17. oktober 2015 #109 Skrevet 17. oktober 2015 Ser ikke noe galt i det. Enhver må kle seg som de vil. Jeg har ikke den looken selv, men ser jo noen som kler det.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #110 Skrevet 18. oktober 2015 ja. de må få lov til å kle seg sånn. Anonymous poster hash: fb504...394
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #111 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg blir bare kåt av kjæresten min. Jeg har ikke sett så mange menn i bar overkropp på fester og ute på byen og utesteder om kveldene. Har sett om sommeren på dagtid. Likevel er det flere menn enn kvinner som voldtar, og de voldtar helst kvinner. For min del kan jenter og kvinner gå kledd hvordan de vil men er det så lurt å ha den lettkledde klesstilen sent om kveldene? Ikke minst er det idiotisk når de går ute alene. Det er ikke bare å be kåte og desperate menn å holde seg hjemme for det gjør de ikke uansett. De tar hva de vil og lettkledde er jo perfekt for de. Tror nok de hadde valgt hun lettkledde foran hun med masse klær på seg. Enklere å bare dra av et skjørt eller en shorts. Skjørt trenger de ikke dra av en gang. Så tenk litt. Ikke bare å føle seg stolt og trygg. Ikke bare å si at kvinner kan gå med hva de vil. Hva med tenåringsjenter som er under 18 år og går sånn kledd? Helt ned til 13-14 år? Og hva mener du at jentunger (de 13 - 14 åringene du stadig drar frem) og kvinner alle nådigst skal kunne gå i da ? Nedlegger du her forbud mot å gå i skjørt fordi kvinner i skjørt lettere blir voldtatt ? Anonymous poster hash: 94609...370
Gjest Coolaid Skrevet 18. oktober 2015 #112 Skrevet 18. oktober 2015 Er det greit at kvinner kler seg sånn når de går ute på byen, spesielt om kveldene, på utesteder og på fester? https://www.peppermayo.com/eshop/images/D/IMG_0869-11.JPG http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/550223354_1/HOE-SELL-brand-new-Sexy-Clubwear-for-women-s-clothes.jpg http://cdn.possessionista.com/wp-content/uploads/2013/08/image1xl-235x300.jpg Det er jo som om de ber om at kåte menn skal komme bort til de og ta de. De vil gjøre menn kåte. Det som er målet deres. Jeg ser flere og flere jenter helt ned i 14-15 års alderen går sånn kledd ute på byen. Om høsten og vinteren kanskje en gjennomsiktig strømpebukse også. Hvor er foreldra? Alle vet nå i 2015 at det finnes mange syke mennesker der ute, og mange voldtektsmenn. Likevel må de gå sånn lignende kledd? Ja det er greit at kvinner kler seg slik. Men legg merke til at jeg skriver kvinner, altså ikke barn/ungdom som som ikke vet hva de holder på med. Du spurte om "kvinner"...... Problemet i vår moderne tid er at "mitt" og "ditt" ikke respekteres. Det samme gjelder kropp. Man har ikke noe med å forvente, eller tolke at andre har lyst på sex selv om de er utfordrende kledd. Seksualitet er personlig, men den kommer også noen ganger i uttrykk gjennom klær. Det betyr ikke automatisk at man er invitert inn i den.
Gjest Mats Skrevet 18. oktober 2015 #113 Skrevet 18. oktober 2015 Og hva mener du at jentunger (de 13 - 14 åringene du stadig drar frem) og kvinner alle nådigst skal kunne gå i da ? Nedlegger du her forbud mot å gå i skjørt fordi kvinner i skjørt lettere blir voldtatt ? Anonymous poster hash: 94609...370 De kan ha vanlig skjørt. Ikke så kort at rumpa vises når de bøyer seg fram. Ja fritt valg, men lurt å tenke på litt mer enn å bare være deilig. Ja det er greit at kvinner kler seg slik. Men legg merke til at jeg skriver kvinner, altså ikke barn/ungdom som som ikke vet hva de holder på med. Du spurte om "kvinner"...... Problemet i vår moderne tid er at "mitt" og "ditt" ikke respekteres. Det samme gjelder kropp. Man har ikke noe med å forvente, eller tolke at andre har lyst på sex selv om de er utfordrende kledd. Seksualitet er personlig, men den kommer også noen ganger i uttrykk gjennom klær. Det betyr ikke automatisk at man er invitert inn i den. Jeg synes uansett at de som kler seg sånn virker litt desperate etter å vise seg frem. Ikke at det gjør meg noe, men det finnes de som ikke tåler å se hud uten ja.. Tror alle vet at de finnes.
Gjest Coolaid Skrevet 18. oktober 2015 #114 Skrevet 18. oktober 2015 De kan ha vanlig skjørt. Ikke så kort at rumpa vises når de bøyer seg fram. Ja fritt valg, men lurt å tenke på litt mer enn å bare være deilig. Jeg synes uansett at de som kler seg sånn virker litt desperate etter å vise seg frem. Ikke at det gjør meg noe, men det finnes de som ikke tåler å se hud uten ja.. Tror alle vet at de finnes. Det er vel ingen hemmelighet at når unge jenter oppdager at de har seksuell makt så bruker mange av dem den ukritisk til å få oppmerksomhet og anerkjennelse. Enten det er på nett, fest eller byen. Det slår ofte ut feil. De har ikke kontroll over hva de holder på med. Derfor bør de kanskje moderere seg. Voksne kvinner derimot bør kunne kle seg slik de selv ønsker. De er moden nok til å vite hvor egne grenser går, og takler både ønsket og uønsket oppmerksomhet på en helt annen måte enn unge jenter.
Kittykat Skrevet 18. oktober 2015 #115 Skrevet 18. oktober 2015 Vi vet at i 2015 så kan kvinner kle seg slik de vil.Og at ekte menn ikke voldtar.. Dessuten vet man at det spiller ingen rolle hva kvinnen har på,kvinner i burka blir voldtatt.. Så det du egentlig vil med posten din,er å rakke ned på enkelte kvinner og påstå at de selv ber om å bli voldtatt? Da var vi plutselig tilbake til det med Ekte mannfolk..! Dette
Stiani Skrevet 18. oktober 2015 #116 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Vi vet at i 2015 så kan kvinner kle seg slik de vil.Og at ekte menn ikke voldtar.. Dessuten vet man at det spiller ingen rolle hva kvinnen har på,kvinner i burka blir voldtatt.. Så det du egentlig vil med posten din,er å rakke ned på enkelte kvinner og påstå at de selv ber om å bli voldtatt? Da var vi plutselig tilbake til det med Ekte mannfolk..! Sludder og vås, ekte mannfolk tar det de har lyst på. Endret 18. oktober 2015 av Stiani
Gjest Mats Skrevet 18. oktober 2015 #117 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Det er vel ingen hemmelighet at når unge jenter oppdager at de har seksuell makt så bruker mange av dem den ukritisk til å få oppmerksomhet og anerkjennelse. Enten det er på nett, fest eller byen. Det slår ofte ut feil. De har ikke kontroll over hva de holder på med. Derfor bør de kanskje moderere seg. Voksne kvinner derimot bør kunne kle seg slik de selv ønsker. De er moden nok til å vite hvor egne grenser går, og takler både ønsket og uønsket oppmerksomhet på en helt annen måte enn unge jenter. De liker å føle seg sexy og føle de har seksuell makt voksne kvinner også Endret 18. oktober 2015 av Mats15
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #118 Skrevet 18. oktober 2015 Helt utrolig at dere har klart å dsikutere dette på snart 7 sider. imponert Anonymous poster hash: b7ca4...447 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #119 Skrevet 18. oktober 2015 Det er greit at de kler seg sånn, men det er ikke greit at de så klager på at menn stirrer på dem. Kler man seg som en hore på rabatt så få man tåle å bli glodd på. Anonymous poster hash: b95f9...ec8
Gjest Coolaid Skrevet 18. oktober 2015 #120 Skrevet 18. oktober 2015 De liker å føle seg sexy og føle de har seksuell makt voksne kvinner også Det er korrekt. Poenget mitt var at når unge jenter oppdager hva de har, at de får oppmerksomhet og kan styre gutter ved å vise seg litt frem, så vet de ikke alltid hva konsekvensene blir. Det er lett å sende ut feile signaler uten å være moden nok til å håndtere det. Voksne kvinner derimot har et helt annet modningsnivå og håndterer det som måtte komme av ubehageligheter fra gutter og menn på en helt annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå