Hottrio Skrevet 12. oktober 2015 #81 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg gikk i miniskjørt tidlig på 80 tallet, på 70 tallet var det også in med dritkorte kjoler. Jepp. Den du svarte her påstår at kvinner gikk tilkneppet helt til 90-tallet. Massevis av miniskjørt på 70- og 80-tallet i alle fall, det husker jeg også.
Hottrio Skrevet 12. oktober 2015 #82 Skrevet 12. oktober 2015 Joa greit nok det, og jeg tror nok de aller fleste (Norske) gutter har skjønt det. Så har vi den stadig økende strømmen av importvare da, som er oppdratt stikk motsatt. Helt riktig.
Hottrio Skrevet 12. oktober 2015 #83 Skrevet 12. oktober 2015 En hvilken som helst mann er 3 ganger sterkere enn deg. Tror du en bukse og et belte hindrer han når han først har satt seg som mål å voldta? Du har et poeng der. Og prinsippet må være at alle må få lov til å gå kledd slik de vil. Det er like straffbart å voldta noen som har lite klær på seg, som det er å voldta noen som har massevis av klær på seg. Det blir helt feil at damene føler at de helst må ha bukse med stramt belte osv. for å unngå å bli voldtatt. Det er lov å gå med miniskjørt i Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #84 Skrevet 12. oktober 2015 Er det greit at kvinner kler seg sånn når de går ute på byen, spesielt om kveldene, på utesteder og på fester? https://www.peppermayo.com/eshop/images/D/IMG_0869-11.JPG http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/550223354_1/HOE-SELL-brand-new-Sexy-Clubwear-for-women-s-clothes.jpg http://cdn.possessionista.com/wp-content/uploads/2013/08/image1xl-235x300.jpg Det er jo som om de ber om at kåte menn skal komme bort til de og ta de. De vil gjøre menn kåte. Det som er målet deres. Jeg ser flere og flere jenter helt ned i 14-15 års alderen går sånn kledd ute på byen. Om høsten og vinteren kanskje en gjennomsiktig strømpebukse også. Hvor er foreldra? Alle vet nå i 2015 at det finnes mange syke mennesker der ute, og mange voldtektsmenn. Likevel må de gå sånn lignende kledd? Jeg synes du har et poeng. Har selv tenkt det samme selv. Hvorfor skal noen kvinner på død og liv spille på sex? Akkurat som om de ikke har mer å tilby enn det. Det er dog ingen unnskyldning for å voldta. Anonymous poster hash: b9a68...d32
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2015 #85 Skrevet 12. oktober 2015 Jepp. Den du svarte her påstår at kvinner gikk tilkneppet helt til 90-tallet. Massevis av miniskjørt på 70- og 80-tallet i alle fall, det husker jeg også. Helt siden tidlig 60 tallet også faktisk. Vi har gått i korte skjørt og kjoler i over et halvt århundre! https://no.wikipedia.org/wiki/Miniskj%C3%B8rt 1
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2015 #86 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg synes du har et poeng. Har selv tenkt det samme selv. Hvorfor skal noen kvinner på død og liv spille på sex? Akkurat som om de ikke har mer å tilby enn det. Det er dog ingen unnskyldning for å voldta.Anonymous poster hash: b9a68...d32 Jeg kan "spille på sex" akkurat så mye jeg gidder. En kløft eller synlige lår gir menn på ingen som helst måte rett til å verken tafse på meg, komme med slibrigheter eller voldta meg. Det er jeg som bestemmer hva jeg vil ha på meg, i tillegg til når og hvor! Jeg lever i verdens mest likestilte og siviliserte land i 2015 og det er min rett. Jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skal få lov til det? Jeg har heller aldri sett dokumentasjon på at kvinner som viser lår eller en kløft blir oftere voldtatt. For radikale muslimer er en norsk kvinne like uanstendig å æreløs uansett hvordan hun kler seg. Vi viser håret, vi går i bukser, og vi gir ut signaler om at vi er likestilte og stolte. I landene de kommer fra er kvinner omtrent like mye verdt som kveg og det er ikke fest i bygda for å si det sånn når jenter blir født, mens guttebarn blir hyllet og oppdratt som prinser. Kvinner i disse landene har aldri hatt stolthet og ser på seg selv som annenrangs borgere. Når menn har lovfestet rett til å voldta konene sine så ofte de gidder så sier det mye om en kvinnes verdi i et land. Eller mener du jeg ikke har ære, skal skamme meg og at jeg da fortjener å bli voldtatt, slik mange av våre nye landsmenn så tydelig vil? Hva blir det neste? Ikke gå ute etter 22 på kvelden, ikke gå ute uten mannlig anstand, ikke gå på jobb,ikke ta sertifikat, ikke utdanne meg? Hvor langt mener du undertrykkingen av norske kvinner skal gå? Er det greit at vi går tilbake til 1800 tallet? Er det dette vi skal lære døtrene våre? 4
Hottrio Skrevet 12. oktober 2015 #87 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg kan "spille på sex" akkurat så mye jeg gidder. En kløft eller synlige lår gir menn på ingen som helst måte rett til å verken tafse på meg, komme med slibrigheter eller voldta meg. Det er jeg som bestemmer hva jeg vil ha på meg, i tillegg til når og hvor! Jeg lever i verdens mest likestilte og siviliserte land i 2015 og det er min rett. Jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skal få lov til det? Jeg har heller aldri sett dokumentasjon på at kvinner som viser lår eller en kløft blir oftere voldtatt. For radikale muslimer er en norsk kvinne like uanstendig å æreløs uansett hvordan hun kler seg. Vi viser håret, vi går i bukser, og vi gir ut signaler om at vi er likestilte og stolte. I landene de kommer fra er kvinner omtrent like mye verdt som kveg og det er ikke fest i bygda for å si det sånn når jenter blir født, mens guttebarn blir hyllet og oppdratt som prinser. Kvinner i disse landene har aldri hatt stolthet og ser på seg selv som annenrangs borgere. Når menn har lovfestet rett til å voldta konene sine så ofte de gidder så sier det mye om en kvinnes verdi i et land. Eller mener du jeg ikke har ære, skal skamme meg og at jeg da fortjener å bli voldtatt, slik mange av våre nye landsmenn så tydelig vil? Hva blir det neste? Ikke gå ute etter 22 på kvelden, ikke gå ute uten mannlig anstand, ikke gå på jobb,ikke ta sertifikat, ikke utdanne meg? Hvor langt mener du undertrykkingen av norske kvinner skal gå? Er det greit at vi går tilbake til 1800 tallet? Er det dette vi skal lære døtrene våre? Totalt enig med deg!!! Alt du sier om muslimske land er riktig beskrevet også.
Hottrio Skrevet 12. oktober 2015 #88 Skrevet 12. oktober 2015 Helt siden tidlig 60 tallet også faktisk. Vi har gått i korte skjørt og kjoler i over et halvt århundre! https://no.wikipedia.org/wiki/Miniskj%C3%B8rt Og i dag finnes det noen mannfolk som gjerne vil få gå i skjørt og kjoler også
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2015 #89 Skrevet 12. oktober 2015 Og i dag finnes det noen mannfolk som gjerne vil få gå i skjørt og kjoler også Ja det må de vel få lov til. Vi kan jo kle oss som menn "any time" uten at noen reagerer. Men kan gjerne sminke seg også, urettferdig at det bare er kvinner som kan bruke det hjelpemiddelet for å bli penere. 2
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2015 #90 Skrevet 12. oktober 2015 Totalt enig med deg!!! Alt du sier om muslimske land er riktig beskrevet også. De fleste burde lese Bokhandleren fra Kabul, hvis de ikke skjønner tegning da lever de i en boble. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #91 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg gikk i miniskjørt tidlig på 80 tallet, på 70 tallet var det også in med dritkorte kjoler.1970 er heller ikke tidenes morgenAnonymous poster hash: 00e43...d0e
Hottrio Skrevet 12. oktober 2015 #92 Skrevet 12. oktober 2015 Ja det må de vel få lov til. Vi kan jo kle oss som menn "any time" uten at noen reagerer. Men kan gjerne sminke seg også, urettferdig at det bare er kvinner som kan bruke det hjelpemiddelet for å bli penere. Takk for at du er åpensinnet og grei!! Har kjoler i skapet jeg..... he he
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2015 #93 Skrevet 12. oktober 2015 1970 er heller ikke tidenes morgenAnonymous poster hash: 00e43...d0e Men i herregud, kanskje ikke i Norgessammenheng men egypterene og grekere viste mye hud lenge før Kristus. Er 5000 år nok for deg? Var alle egyptere også horer? 2
Gjest Mats Skrevet 12. oktober 2015 #94 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg kan "spille på sex" akkurat så mye jeg gidder. En kløft eller synlige lår gir menn på ingen som helst måte rett til å verken tafse på meg, komme med slibrigheter eller voldta meg. Det er jeg som bestemmer hva jeg vil ha på meg, i tillegg til når og hvor! Jeg lever i verdens mest likestilte og siviliserte land i 2015 og det er min rett. Jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skal få lov til det? Jeg har heller aldri sett dokumentasjon på at kvinner som viser lår eller en kløft blir oftere voldtatt. For radikale muslimer er en norsk kvinne like uanstendig å æreløs uansett hvordan hun kler seg. Vi viser håret, vi går i bukser, og vi gir ut signaler om at vi er likestilte og stolte. I landene de kommer fra er kvinner omtrent like mye verdt som kveg og det er ikke fest i bygda for å si det sånn når jenter blir født, mens guttebarn blir hyllet og oppdratt som prinser. Kvinner i disse landene har aldri hatt stolthet og ser på seg selv som annenrangs borgere. Når menn har lovfestet rett til å voldta konene sine så ofte de gidder så sier det mye om en kvinnes verdi i et land. Eller mener du jeg ikke har ære, skal skamme meg og at jeg da fortjener å bli voldtatt, slik mange av våre nye landsmenn så tydelig vil? Hva blir det neste? Ikke gå ute etter 22 på kvelden, ikke gå ute uten mannlig anstand, ikke gå på jobb,ikke ta sertifikat, ikke utdanne meg? Hvor langt mener du undertrykkingen av norske kvinner skal gå? Er det greit at vi går tilbake til 1800 tallet? Er det dette vi skal lære døtrene våre?Dessverre dette som skjer når Norge er så blinde og tar inn alt mulig folk. Har ikke samme respekt for kvinner de.
♥Missy♥ Skrevet 13. oktober 2015 #95 Skrevet 13. oktober 2015 14-15 åringer på byen? 😱 Jenter kler seg slik fordi de mangler smak på hva som er fint å ha på seg og hva som passer seg. Kanskje de er i en eksperimentell periode k livet. Hvis folk ikke forteller at det ikke er fint, fortsetter de å gå slik. Eldre jenter som kler seg slik synes jeg mangler noe mellom øra. Det er ikke noe fint i det hele tatt. Spesielt de med silikon, er bare teit... Å være sexy og slutty er to helg forskjellige ting..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #96 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg blir bare kåt av kjæresten min. Jeg har ikke sett så mange menn i bar overkropp på fester og ute på byen og utesteder om kveldene. Har sett om sommeren på dagtid. Likevel er det flere menn enn kvinner som voldtar, og de voldtar helst kvinner. For min del kan jenter og kvinner gå kledd hvordan de vil men er det så lurt å ha den lettkledde klesstilen sent om kveldene? Ikke minst er det idiotisk når de går ute alene. Det er ikke bare å be kåte og desperate menn å holde seg hjemme for det gjør de ikke uansett. De tar hva de vil og lettkledde er jo perfekt for de. Tror nok de hadde valgt hun lettkledde foran hun med masse klær på seg. Enklere å bare dra av et skjørt eller en shorts. Skjørt trenger de ikke dra av en gang. Så tenk litt. Ikke bare å føle seg stolt og trygg. Ikke bare å si at kvinner kan gå med hva de vil. Hva med tenåringsjenter som er under 18 år og går sånn kledd? Helt ned til 13-14 år? Det er absolutt ikke kvinner sin feil at det er flere menn enn kvinner som voldtar, og at de helst voldtar kvinner. En heldekket kvinne er like utsatt som en lettkledd kvinne. At du legger ansvaret over på voldtektsofre er helt absurd. Du bør virkelig tenke over hva du skriver. Det er garantert minst noen av leserne i denne tråden som har blitt voldtatt. Hvordan tror du de føler seg når du skriver dette? At det er deres feil på grunn av at de tilfeldigvis gikk med skjørt den ene kvelden. Kvinner (eller menn) ber ikke om noe som helst med mindre de spør om det. Anonymous poster hash: e8cab...84f 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #97 Skrevet 14. oktober 2015 Dessverre dette som skjer når Norge er så blinde og tar inn alt mulig folk. Har ikke samme respekt for kvinner de. Det har åpenbart ikke du heller. Din mentalitet er ikke så langt unna muslimske ekstremister. "Dekk kvinnene til så de ikke skal friste mannen". Både dette utsagnet og hva du har skrevet i denne tråden legger opp til at det er kvinnen som er ansvarlig for å ikke bli voldtatt ved å kle seg opp da menn ikke kan styre sine lyster og blir fristet bare de ser bar hud. Anonymous poster hash: e8cab...84f 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #98 Skrevet 14. oktober 2015 Ja! Har man på seg en bukse av god kvalitet med et belte som er kranglete å få opp må han virkelig jobbe for føden, og det er en sjanse for at han finner ut at det ikke er verdt det. I mellomtiden gjør man selvfølgelig så mye motstand som man kan og lager flere kilometer med støy. Tror du virkelig en voldektsforbryter lar seg stoppe av en bukse? "Å, hun har på seg bukse, da får jeg vel traske hjemover igjen..." Absolutt ikke. En enkel bukse er ikke et hinder for en voldektsforbryter, og det er utrolig naivt å skape seg dette bildet. Å åpne et belte er ikke som å løse en rubiks kube. Det tar et par sekunder og buksen dras gjerne ned på ett. Anonymous poster hash: e8cab...84f
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. oktober 2015 #99 Skrevet 14. oktober 2015 Hvem ville mannen voldtatt: hun som går i kort skjørt/kjole eller hun som har på jeans? Jeg tipper det første. Mindre klær å få av Så jo, jeg tror det kommer litt an på hvordan jenter kler seg. Dette er også hva som blir sagt i intervju med flere voldtektmenn i fengsel. De jentene som er kledd i minst klær som er lettest å ta av vil være de første som blir vinklet ut av mange voldtektsmenn. Og det er da vel også ganske logisk tankemåte. Kropp's språket til jenta og om ho virker sikker eller usikker ut i væremåte har også mye å si.
Gjest Mats Skrevet 14. oktober 2015 #100 Skrevet 14. oktober 2015 Det er absolutt ikke kvinner sin feil at det er flere menn enn kvinner som voldtar, og at de helst voldtar kvinner. En heldekket kvinne er like utsatt som en lettkledd kvinne. At du legger ansvaret over på voldtektsofre er helt absurd. Du bør virkelig tenke over hva du skriver. Det er garantert minst noen av leserne i denne tråden som har blitt voldtatt. Hvordan tror du de føler seg når du skriver dette? At det er deres feil på grunn av at de tilfeldigvis gikk med skjørt den ene kvelden. Kvinner (eller menn) ber ikke om noe som helst med mindre de spør om det. Anonymous poster hash: e8cab...84f Jeg har aldri skrevet at det er kvinner sin feil. Det har du diktet opp selv. Det har åpenbart ikke du heller. Din mentalitet er ikke så langt unna muslimske ekstremister. "Dekk kvinnene til så de ikke skal friste mannen". Både dette utsagnet og hva du har skrevet i denne tråden legger opp til at det er kvinnen som er ansvarlig for å ikke bli voldtatt ved å kle seg opp da menn ikke kan styre sine lyster og blir fristet bare de ser bar hud. Anonymous poster hash: e8cab...84f Det er litt forskjell å kle seg som en muslim, å kle seg vanlig og å la puppene og rumpa halvveis stikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå