Gjest Mats Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Er det greit at kvinner kler seg sånn når de går ute på byen, spesielt om kveldene, på utesteder og på fester? https://www.peppermayo.com/eshop/images/D/IMG_0869-11.JPG http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/550223354_1/HOE-SELL-brand-new-Sexy-Clubwear-for-women-s-clothes.jpg http://cdn.possessionista.com/wp-content/uploads/2013/08/image1xl-235x300.jpg Det er jo som om de ber om at kåte menn skal komme bort til de og ta de. De vil gjøre menn kåte. Det som er målet deres. Jeg ser flere og flere jenter helt ned i 14-15 års alderen går sånn kledd ute på byen. Om høsten og vinteren kanskje en gjennomsiktig strømpebukse også. Hvor er foreldra? Alle vet nå i 2015 at det finnes mange syke mennesker der ute, og mange voldtektsmenn. Likevel må de gå sånn lignende kledd? Endret 8. oktober 2015 av Mads
Populært innlegg Sugerøret Skrevet 8. oktober 2015 Populært innlegg #2 Skrevet 8. oktober 2015 Vi vet at i 2015 så kan kvinner kle seg slik de vil.Og at ekte menn ikke voldtar.. Dessuten vet man at det spiller ingen rolle hva kvinnen har på,kvinner i burka blir voldtatt.. Så det du egentlig vil med posten din,er å rakke ned på enkelte kvinner og påstå at de selv ber om å bli voldtatt? Da var vi plutselig tilbake til det med Ekte mannfolk..! 72
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Greit i forhold til hva? Anonymous poster hash: 371bf...e00 2
Gjest Morello Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Seff er det greit, om menn virkelig ikke greier å kontrollere sin egen lyst nok til å ikke voldta ei jente i shorts burde det vel heller diskuteres om de er skikket til å gå fritt ute blant folk eller ikke.. ^^ 33
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Absolutt ikke. Det ser mer ut som om de selger seg selv for penger Anonymous poster hash: 00e43...d0e 4
Gjest Mats Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Vi vet at i 2015 så kan kvinner kle seg slik de vil.Og at ekte menn ikke voldtar.. Dessuten vet man at det spiller ingen rolle hva kvinnen har på,kvinner i burka blir voldtatt.. Så det du egentlig vil med posten din,er å rakke ned på enkelte kvinner og påstå at de selv ber om å bli voldtatt? Da var vi plutselig tilbake til det med Ekte mannfolk..! Hjelper ikke hvor ekte og uekte de er. Det finnes de som voldtar om vi vil de skal finnes eller ikke. Enklere å gå etter de lettkledde enn de med mer klær selv om til og med de i burka blir voldtatt, men det er vel helst muslimske menn og de er nå en sort for seg selv. Seff er det greit, om menn virkelig ikke greier å kontrollere sin egen lyst nok til å ikke voldta ei jente i shorts burde det vel heller diskuteres om de er skikket til å gå fritt ute blant folk eller ikke.. ^^ Hva er det egentlig jenter vil oppnå med å gå sånn kledd og vise mest mulig hud og utringning? De gjør det jo for å føle seg deilig og for at andre skal synes de ser deilig og tiltrekkende ut. Likevel klager de på menn som ikke klarer å styre lystene sine. En mann kan ikke styre hva han tenner på og ikke, men han kan kontrollere seg og la være å voldta, men nå finnes det mange av de som ikke klarer det en gang, og er desperat etter et ligg for de ikke får seg noe ellers.
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Kvinner kan da kle seg nøyaktig slik de vil. Dette er ikke noe jeg bryr meg om. 14
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Selvfølgelig er det greit å gå kledd sånn om man ønsker det. Selv om jeg går med en kort kjole ber jeg ABSOLUTT ikke om noe som helst Anonymous poster hash: cf15b...030 17
Maleficenta Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Det nederste bildet er et helt vanlig sommerantrekk. Hallo. De to første så tacky ut men man kan birkelig ikke bestemme hvordan folk skal kle seg på byen i et fritt land. Voldtar noen bare de ser litt hud så er det vel heller de som ikke skulle fått lov å gå ut 11
Testosteron Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Er det greit at kvinner kler seg sånn når de går ute på byen, spesielt om kveldene, på utesteder og på fester? Ja 10
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Ser egentlig ikke noe galt med de klærne... Ingen av stilene var fine, men det er vel greit å bruke sånt? Om vinteren hadde jeg sikkert tenkt, hva faen, fryser ho ikke? Om ho hadde gått sånn på skolen eller lignende med de klærne, men om våren/sommeren så får ho bruke hva ho vil vel. Ts, blir du kåt av å se på sånne jenter? For hvis det er tilfelle, bør du tenke deg en gang eller to om du i det hele tatt vurderer å voldta en med sånne klær. Menn kan gå på byen i bar overkropp, men jenter får ikke vise litt hud?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Du ber ikke om noe med mindre du spør Anonymous poster hash: 45365...b7b 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Greit er det, men man blir neppe utpekt som elegant eller stilfull. Det som derimot ikke er greit er å voldta, og det vil aldri være kvinnen sin feil, uansett hvor lettkledd hun går. Dersom man blir kåt av lettkledde damer og ikke greier å styre sine lyster får man pent holde seg hjemme!Anonymous poster hash: fc06b...fd8 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 Velkommen til forumet. Jeg antar at vi kan vente oss mange brannfakler fra deg. Anonymous poster hash: 16334...f3b 13
Gjest gjestvest Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Det jeg hadde et problem med var bulldozer skoa. Og ja: Innlegget ditt.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #16 Skrevet 8. oktober 2015 90-tallet White trash Og 10 år gammel jente Ser dere hva skm hører til hva Anonymous poster hash: a3229...62d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 Menn som ikke evner å oppføre seg får ta ansvar for seg selv og holde seg hjemme til de har lært folkeskikk.Anonymous poster hash: 816fa...a4e 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 Menn som ikke evner å oppføre seg får ta ansvar for seg selv og holde seg hjemme til de har lært folkeskikk.Anonymous poster hash: 816fa...a4e
Gjest Mats Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 Ser egentlig ikke noe galt med de klærne... Ingen av stilene var fine, men det er vel greit å bruke sånt? Om vinteren hadde jeg sikkert tenkt, hva faen, fryser ho ikke? Om ho hadde gått sånn på skolen eller lignende med de klærne, men om våren/sommeren så får ho bruke hva ho vil vel. Ts, blir du kåt av å se på sånne jenter? For hvis det er tilfelle, bør du tenke deg en gang eller to om du i det hele tatt vurderer å voldta en med sånne klær. Menn kan gå på byen i bar overkropp, men jenter får ikke vise litt hud? Jeg blir bare kåt av kjæresten min. Jeg har ikke sett så mange menn i bar overkropp på fester og ute på byen og utesteder om kveldene. Har sett om sommeren på dagtid. Likevel er det flere menn enn kvinner som voldtar, og de voldtar helst kvinner. For min del kan jenter og kvinner gå kledd hvordan de vil men er det så lurt å ha den lettkledde klesstilen sent om kveldene? Ikke minst er det idiotisk når de går ute alene. Det er ikke bare å be kåte og desperate menn å holde seg hjemme for det gjør de ikke uansett. De tar hva de vil og lettkledde er jo perfekt for de. Tror nok de hadde valgt hun lettkledde foran hun med masse klær på seg. Enklere å bare dra av et skjørt eller en shorts. Skjørt trenger de ikke dra av en gang. Så tenk litt. Ikke bare å føle seg stolt og trygg. Ikke bare å si at kvinner kan gå med hva de vil. Hva med tenåringsjenter som er under 18 år og går sånn kledd? Helt ned til 13-14 år?
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 8. oktober 2015 #20 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg blir bare kåt av kjæresten min. Jeg har ikke sett så mange menn i bar overkropp på fester og ute på byen og utesteder om kveldene. Har sett om sommeren på dagtid. Likevel er det flere menn enn kvinner som voldtar, og de voldtar helst kvinner. For min del kan jenter og kvinner gå kledd hvordan de vil men er det så lurt å ha den lettkledde klesstilen sent om kveldene? Ikke minst er det idiotisk når de går ute alene. Det er ikke bare å be kåte og desperate menn å holde seg hjemme for det gjør de ikke uansett. De tar hva de vil og lettkledde er jo perfekt for de. Tror nok de hadde valgt hun lettkledde foran hun med masse klær på seg. Enklere å bare dra av et skjørt eller en shorts. Skjørt trenger de ikke dra av en gang. Så tenk litt. Ikke bare å føle seg stolt og trygg. Ikke bare å si at kvinner kan gå med hva de vil. Hva med tenåringsjenter som er under 18 år og går sånn kledd? Helt ned til 13-14 år? De på 13-14 er jo barn da! Barn skal vel få kunne kle seg som de vil. Er enig i at kvinner ikke burde kle seg lettkledd om kveldstid og langt fra gå alene, men er så dritt lei av at menn skal bestemme og ødelegge så jævlig mye. Jeg blir fortalt hele tida at jeg må være forsiktig og ditten og datten. Jeg er faen lei. Men det er vel ikke rart det? Når jeg hele tida hører om menn om ikke klarer å kontrollere seg selv, og som ofte ikke får noe særlig straff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå