Chocoholic Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har bryn som både er uregjerelige, men samtidig ganske uttynnet etter år med overplukking. MEN, jeg vil likevel ha fine bryn, men jeg får ikke til å fylle dem inn fint. Jeg har anastasia dipbrow, forskjellige brynsblyanter, geleer, pudder...alt av brynsprodukter har jeg, men jeg får ikke til teknikken. Er generelt flink på sminke, men akkurat bryn på meg selv får jeg ikke til! Er det mulig å gå inn til sminkebutikker og kun få hjelp til bryn? Forstår jo at jeg må kjøpe noe, og det er greit, men har de egne "sessions" til hvor man kan lære seg enkelte teknikker?
tørkestativ Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 En makeup artist kan absolutt hjelpe deg me å fylle inn bryn osv, og lære deg hvordan. Men har du sett på forskjellige videoer på youtube osv? Jeg har lærte ganske mye derfra
Aisha* Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Har du vurdert å farge dem? På meg så brynene mer markerte ut da. Etter 9 måneders sparing er de perfekte igjen Kan ellers anbefale MAC - der får man konsultasjon av makeupartister. Jeg kjøper alltid noe der, men usikker på om det er kjøpeplikt.
Mona26 Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Jeg slet også en del- men det hjalp å være nøye med "trimming" både napping og klipping. Jeg har nemlig ganske tykke og kraftige bryn. Med så mye hår kom lissom ikke fargen jevnt på. voksing er jo helt genialt, men jeg får det ikke til selv, og er for dyrt for meg å gjøre det regelmessig. Men det beste er å gå til en sminke-butikk og få demonstrert produkter. Mac har jeg også god erfaring med, jeg tror ingolt skal være bra ( de har egen butikk i bogstadveien) . Det er ikke kjøpeplikt, heldigvis, men kan kanskje være litt flaut å bruke masse tid der uten å kjøpe noe. og ett tips; når det gjelder øyenbryn "less is more" jeg har hatt noen fæle perioder. Blir helt flau når jeg ser bilder. Så om du er usikker på hvor mye du skal fylle inn, for alt i verden IKKE overdriv Endret 8. oktober 2015 av Mona26
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Tattovere brynene (permanent makeup) har reddet meg. Nå har jeg perfekte bryn uansett. Har du ikke råd til det så kan man stille som modell. Tattovere inn hårstrå (ser ut som hår) mellom dine egne hår. Fyller inn der det mangler så blir så naturlig som mulig. Det finnes også noe lignende som heter microblading der det skjæres inn hårstrå lignende. Sjekk ut sol permanent makeup. De er superflinke der og man kan være modell. Anonymous poster hash: 34397...4f7
tørkestativ Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Tattovere brynene (permanent makeup) har reddet meg. Nå har jeg perfekte bryn uansett. Har du ikke råd til det så kan man stille som modell. Tattovere inn hårstrå (ser ut som hår) mellom dine egne hår. Fyller inn der det mangler så blir så naturlig som mulig. Det finnes også noe lignende som heter microblading der det skjæres inn hårstrå lignende. Sjekk ut sol permanent makeup. De er superflinke der og man kan være modell. Anonymous poster hash: 34397...4f7 enig med deg. Var super skeptisk til permanent makeup, men etter åresvis med stygge bryn som aldri ble som jeg ville, var permanent makeup siste utvei. Og jeg angrer ikke!! Så herlig å slippe å bruke evigheter på å tegne brynene
Chocoholic Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2015 Noen som har erfaring med browrehab (bergen)? Er det vits i det hele tatt?
frk91 Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg bruker Anastasia brow kit, der er det med forskjellige brynstensiler som man bruker for å tegne inn brynene. Jeg har aldri klart å få til to helt like øyenbryn når jeg har sminket meg, men med dette kitet er det lett som bare det
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg gikk til Brow Rehab i oslo, fikk brynene formet proffesjonelt og beskjed om hva jeg skal gro ut/hva jeg kan nappe. Kjøpte en øyenbrynspenn av dem, og det er alt jeg trenger. Fatter ikke at jeg har gjort dette før, ha brukt så mye tid på napping og farging... Nå går det mye raskere med sminket fordi brynene allerede er formet og jeg ikke skal nappe så mye som før. Fyller bare inn litt med penn.Anonymous poster hash: 7c113...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå