AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Hvorfor er det ikke greit for mange? Kjærlighet er jo kjærlighet Anonymous poster hash: 3ef36...f4d
Silfen Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Fordi det finnes for mange nepskrell i verden. 3
Teeny Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 HVorfor skulle det ikke være greit? Det funker vel for noen og ikke for andre. Smaken er som baken :D
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Hvorfor er det ikke greit for mange? Kjærlighet er jo kjærlighetAnonymous poster hash: 3ef36...f4d Fordi det ofte lyser oppholdstillatelse av det hele spesielt om damen er eldre eller uheldig med utseende. Anonymous poster hash: de89a...07a 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Integrering i praksis er da utmerket. Hvis de begge er flerkulturelle men fra forskjellig bakgrunn, bør vel paret kalles multikulturelle.Anonymous poster hash: 2d588...a3e
Example Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Synes det er veldig fint. Synd det er så få av de.
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Folk må være sammen med akkurat de de vil, men ikke kom og syt etterpå pga. kulturkrasj. De vet hva de går til! 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Hvorfor er det ikke greit for mange? Kjærlighet er jo kjærlighet Anonymous poster hash: 3ef36...f4d Selvfølgelig er det greit, det er til og med status å ha en utenlandsk kjæreste...(beste beviset på at man ikke er rasist) Anonymous poster hash: 92edb...a55 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Folk må være sammen med akkurat de de vil, men ikke kom og syt etterpå pga. kulturkrasj. De vet hva de går til!Den var slem Anonymous poster hash: 3ef36...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Den var slem Anonymous poster hash: 3ef36...f4d Vanskelig å syns synd på en norsk dame som klager på vold fra en muslimsk kjæreste. Når man leker med ilden liksom. Anonymous poster hash: de89a...07a 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Vanskelig å syns synd på en norsk dame som klager på vold fra en muslimsk kjæreste. Når man leker med ilden liksom.Anonymous poster hash: de89a...07a Er da andre kulturer enn den muslimske. Anonymous poster hash: 8ccc6...290 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Vanskelig å syns synd på en norsk dame som klager på vold fra en muslimsk kjæreste. Når man leker med ilden liksom. Anonymous poster hash: de89a...07a Hva for noe?Anonymous poster hash: 3ef36...f4d
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Vanskelig å syns synd på en norsk dame som klager på vold fra en muslimsk kjæreste. Når man leker med ilden liksom.Anonymous poster hash: de89a...07a Så du tror det bare finnes 2 former for kultuerer i verden ? Den muslimske og den norske ? Uansett jeg har ikke noe problemer med flerkulutrelle par. 2
Jolene Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Ikke mitt problem, selv kunne jeg ikke tenke meg det.
SiMa Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Flerkulturelle par bryter reglene for hva som er lovlige pardannelser. Reglene for pardannelser er enkle: - En mann og en kvinne. - Mannen skal være to-tre år eldre enn kvinnen. - Kvinnen skal være minst åtte cm lavere enn mannen. Bruker hun hæler må de ikke være så høye at høydeforskjellen i mannens favør er mindre enn åtte cm. - De kan ikke ha bursdag i samme måned eller være født i samme stjernetegn. - Bursdagene skal heller ikke være for langt fra hverandre i tid, to-fem måneder. - Kvinnen skal ha bursdag først. - Begge må heie på samme lag, men det er greit hvis bare mannen sitter klistret foran skjermen ved alle fotballkamper. - De må ikke bo verken for nære eller for langt unna hverandre. En-åtte km er greit. Eller de kan bo sammen. - Bare en av dem kan ha barn fra før, da helst en gutt og en jente. - Den som har barn kan ha dem maks 50% av tiden. - Helst bør det være kvinnen som har barn, da slipper de unna en ond stemor som det tydeligvis florerer av. - De må treffes som voksne, men ikke for sent i livet. Det ideelle er at kvinnen er over 25 og under 30, men 23-32 er akseptabelt. - Inntekten må være tilnærmet lik, men mannen skal tjene litt mer enn kvinnen. - De skal være likestilte når det gjelder hus og hjem, og samtidig så fristilte i forhold til samfunnets normer at de deler oppgavene etter hva de liker å gjøre. - Deres respektive foreldre skal bo et stykke unna, for langt unna til å stikke innom hver dag, men nære nok til at besøk er mulig uten overnatting. Edit: Glemte ironi-flagg. Endret 9. oktober 2015 av SiMa 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Folk må være sammen med hvem de vil for min del. De fleste som velger en partner fra en annen kultur setter seg vel inn i den, de bør ihvertfall det. Jeg har vært gift med en danske og følte kulturkræsj, altfor mye drikking på dem. Følte han, naboen, arbeidskolleger osv var småfulle hele tiden. Jeg holder meg til norske menn-basta Anonymous poster hash: 88c12...780
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Så du tror det bare finnes 2 former for kultuerer i verden ? Den muslimske og den norske ? Uansett jeg har ikke noe problemer med flerkulutrelle par. Nei, men det er den eneste kulturen jeg har mine tanker om. Anonymous poster hash: de89a...07a
Gjest Overrasket Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Synes det er spesielt merkelig at fordommene mot flerkulturelle par er utelukkende basert på hudfarge. Jeg har vært sammen med kvinner fra forskjellige vestlige land, og har aldri møtt på fordommer. Snarere tvert i mot "det må være så kuuult å være sammen med noen som ikke er norsk" har jeg hørt ofte. Og ja – det er det faktisk. Men det dreier seg fortsatt om flerkulturelle par, det er bare det at når begge har hvit hud vekkes helt andre reaksjoner. Endret 9. oktober 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Flerkulturelle par bryter reglene for hva som er lovlige pardannelser. Reglene for pardannelser er enkle: - En mann og en kvinne. - Mannen skal være to-tre år eldre enn kvinnen. - Kvinnen skal være minst åtte cm lavere enn mannen. Bruker hun hæler må de ikke være så høye at høydeforskjellen i mannens favør er mindre enn åtte cm. - De kan ikke ha bursdag i samme måned eller være født i samme stjernetegn. - Bursdagene skal heller ikke være for langt fra hverandre i tid, to-fem måneder. - Kvinnen skal ha bursdag først. - Begge må heie på samme lag, men det er greit hvis bare mannen sitter klistret foran skjermen ved alle fotballkamper. - De må ikke bo verken for nære eller for langt unna hverandre. En-åtte km er greit. Eller de kan bo sammen. - Bare en av dem kan ha barn fra før, da helst en gutt og en jente. - Den som har barn kan ha dem maks 50% av tiden. - Helst bør det være kvinnen som har barn, da slipper de unna en ond stemor som det tydeligvis florerer av. - De må treffes som voksne, men ikke for sent i livet. Det ideelle er at kvinnen er over 25 og under 30, men 23-32 er akseptabelt. - Inntekten må være tilnærmet lik, men mannen skal tjene litt mer enn kvinnen. - De skal være likestilte når det gjelder hus og hjem, og samtidig så fristilte i forhold til samfunnets normer at de deler oppgavene etter hva de liker å gjøre. - Deres respektive foreldre skal bo et stykke unna, for langt unna til å stikke innom hver dag, men nære nok til at besøk er mulig uten overnatting. Hva er det du sier nå? Anonymous poster hash: 3ef36...f4d
SiMa Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Hva er det du sier nå? Anonymous poster hash: 3ef36...f4d At det er MEGET STRENGE regler for sammensetningen av par. At de kommer fra samme kultur (Hvordan vet vi det, forresten?) er bare ett. Burde kanskje tatt med ironiflagget i første innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå