Gjest sjakkmatt Skrevet 8. oktober 2015 #1 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som har noen gode oppskrifter? Har nettopp anskaffet meg det og har prøvd å bruke det i en salat - men tar gjerne imot forslag på andre bruksområder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. oktober 2015 #2 Del Skrevet 8. oktober 2015 Passer til alt av mat, omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg synes det er godt sammen falafelAnonymous poster hash: 7a3e1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Bruk det i stedet for ris:) Anonymous poster hash: f3af0...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Veldig flott med litt gurkemeie og spicy krydder i + finhakkede grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Del Skrevet 9. oktober 2015 Lag tabbouleh, altså couscoussalat. Men finhakket løk/rødløk, tomater, bladpersille, mynte, olivenolje og presset sitron. Anonymous poster hash: ce14d...cf1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. oktober 2015 #7 Del Skrevet 9. oktober 2015 http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kylling-og-fjarkre/kyllinggryte-og-couscous http://www.matprat.no/oppskrifter/rask/kyllingfilet-med-sitron--og-squashcouscous/ Disse to har jeg brukt en del, kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. oktober 2015 #8 Del Skrevet 9. oktober 2015 Lag tabbouleh, altså couscoussalat. Men finhakket løk/rødløk, tomater, bladpersille, mynte, olivenolje og presset sitron. Anonymous poster hash: ce14d...cf1 Taobbuleh lages vel egentlig med bulgur, det sier i hvert fall mine arabiske venner, det er altså ikke en typisk couscoussalat. Couscous kan , på den annen side, erstatte bulgur i salaten, men den blir best med bulgur, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Del Skrevet 9. oktober 2015 Taobbuleh lages vel egentlig med bulgur, det sier i hvert fall mine arabiske venner, det er altså ikke en typisk couscoussalat. Couscous kan , på den annen side, erstatte bulgur i salaten, men den blir best med bulgur, syns jeg. Jeg synes omvendt, og har lært å lage den med couscous. Begge deler går bra. Anonymous poster hash: ce14d...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. oktober 2015 #10 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg synes omvendt, og har lært å lage den med couscous. Begge deler går bra. Anonymous poster hash: ce14d...cf1 Jada, det sa jeg jo også. Couscous er mest brukt i Nord Afrika og mindre i Midtøsten, mens bulgur er veldig vanlig i Midtøsten. Kanskje vi har lært av forskjellige folkeslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjakkmatt Skrevet 9. oktober 2015 #11 Del Skrevet 9. oktober 2015 Mange fine tips her, takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå