Gå til innhold

8-åring med vondt i magen daglig pga tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Vi har en 8-åring som de siste ukene har begynt å klage over magesmerter daglig. Hun har av og til diare, og har også kastet opp, men ingen andre som er i nærheten av henne blir smittet, så vi begynner å anta at det hele bunner i noe annet. 

Jeg er gravid, og vi lurer på om det er omveltningene som er i ferd med å skje som kan gi sånne symtomer? Jeg tenker at magevondt sikkert kunne kommet av noe sånt, men er det ikke litt ekstremt at hun har diare og oppkast også? 

Vi har vært hos legen, og hun er tilsynelatende frisk. Er glad og fornøyd på skolen, og i storform når vi henter henne. Men så fort vi er hjemme så sliter hun med magen. Hun våkner også av dette på natten. 

Vi er litt fortvilet, da det er slitsomt for oss alle! Noen som har opplevd noe lignende, og kan ett barns tanker og bekymring gi så store tegn?

Anonymous poster hash: c0c51...76f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun bekymret da, og har hun mye tanker? Slikt slår seg typisk på magen, men hvorfor skulle hun grue seg SÅ mye til søsken, er ikke det en stor forventning? Sier hun noe om hva hun er redd for?

Skrevet

Vi har en 10åring som sliter med det samme. Bare at her er det skolehverdagen som utløser det. Skole og helsetjenester inne i bildet da alt fysisk er utelukket. Ta kontakt med lege eller helsesøster, barn får ofte vondt i magen som et symptom når noe er galt. De fortjener å bli tatt på alvor! <3

Anonymous poster hash: 7c07f...ae0

Skrevet

Hva slags tester har den legen tatt? Høres jo ut som det er noe hun ikke tåler. Kanskje det er reflux?

Skrevet

Hei.

Vi har en 8-åring som de siste ukene har begynt å klage over magesmerter daglig. Hun har av og til diare, og har også kastet opp, men ingen andre som er i nærheten av henne blir smittet, så vi begynner å anta at det hele bunner i noe annet.

Jeg er gravid, og vi lurer på om det er omveltningene som er i ferd med å skje som kan gi sånne symtomer? Jeg tenker at magevondt sikkert kunne kommet av noe sånt, men er det ikke litt ekstremt at hun har diare og oppkast også?

Vi har vært hos legen, og hun er tilsynelatende frisk. Er glad og fornøyd på skolen, og i storform når vi henter henne. Men så fort vi er hjemme så sliter hun med magen. Hun våkner også av dette på natten.

Vi er litt fortvilet, da det er slitsomt for oss alle! Noen som har opplevd noe lignende, og kan ett barns tanker og bekymring gi så store tegn?

Anonymous poster hash: c0c51...76f

Jeg har en lillesøster som ofte klaget på vondt i magen og vi andre trodde hun spiste noe hun ikke tålte men som voksen fortalte hun at hun hadde mye indre uro og var deprimert...

Anonymous poster hash: dc327...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...