AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Samboeren min har bursdag om noen uker, og jeg har sånn smått allerede begynt å planlegge. Planen er å feire på byen med noen venner av han, etterfulgt av en natt på hotell som jeg skal overraske han med. MEN, jeg trenger tips til hva jeg kan stelle i stand med på dette hotellrommet. Har tenkt på roseblader og en flaske champagne, men ellers er jeg helt blank. Vil overraske han skikkelig! Anonymous poster hash: 63535...0e9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Roseblader, champange, noe mat, sexy undertøy? Anonymous poster hash: c7b88...517
Gjest 2Bhonest Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Roseblader og champagne.. Unnskyld meg, men er han homofil eller metroseksuell? På rommet venter selvsagt en meatlovers pizza med ekstra ost og bacon...
frk91 Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Roseblader og champagne.. Unnskyld meg, men er han homofil eller metroseksuell? På rommet venter selvsagt en meatlovers pizza med ekstra ost og bacon... Er ganske enig i denne. Roseblader og champagne er greit nok, men tenk på hva han liker og hadde satt pris på. Jenter liker gjerne alt som har med romantikk å gjøre, mens menn er enklere. Sexy undertøy og en helaften på hotellrommet kan være mer enn nok. I tillegg til noe god junkfood å spise etterpå.
SiMa Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Roseblader og champagne.. Unnskyld meg, men er han homofil eller metroseksuell? På rommet venter selvsagt en meatlovers pizza med ekstra ost og bacon... Et par øl og fotballkamp på tv. Eller kanskje ts er en mann, og vil overraske sin kvinnelige kjæreste? Da er roseblader og champagne fint. Gjerne sammen med jordbær dekket med sjokolade, litt eksklusiv konfekt og frisk frukt. Og frokost på rommet dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Roseblader og champagne.. Unnskyld meg, men er han homofil eller metroseksuell? På rommet venter selvsagt en meatlovers pizza med ekstra ost og bacon... Hehe, han er mann, men ikke en "typisk" mann, om jeg kan si det sånn. Haha. Han har f.eks flere ganger hintet til at jeg skal kjøpe han roser, så tror roseblad og champagne er noe han vil sette pris på Junkfood blir nok kjøpt etter bytur. Skulle gjerne klart å overrasket med en pizza inne på hotellrommet, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få den inn på rommet uten at han ser det. TsAnonymous poster hash: 63535...0e9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Han er hetrofil, men ikke en "typisk" mann, skulle det stå. TsAnonymous poster hash: 63535...0e9
Chiquita Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Først en kveld ute på byen (noe som i min verden betyr å være ute til barene stenger), for så å dra på hotellrommet? Da hadde både vin, pizza og rosebladet vært helt bortkastet for min del. Bedre med en overraskelse på morgenen etter da..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Først en kveld ute på byen (noe som i min verden betyr å være ute til barene stenger), for så å dra på hotellrommet? Da hadde både vin, pizza og rosebladet vært helt bortkastet for min del. Bedre med en overraskelse på morgenen etter da.. Hm, hvorfor er det bortkastet? Vi drikker som regel litt ekstra etter en bytur, og koser oss bare vi to. Mat spiser man jo også alltid etter en bytur. Men kanskje idéen var dårlig. Må finne på noe annet isåfall, men aner ikke hva. TsAnonymous poster hash: 63535...0e9
happiest Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Spis ute dere to eller med noen venner. Begynn gjerne middagen litt tidlig, og forbered de andre på at kvelden kommer til å avsluttes litt tidlig. Da får dere god tid til hotellkos. Husk å ta med toalettsaker og andre nødvendigheter til han (eller snik det inn på hotellet før du treffer han). Kjøp en flaske med noe han liker og noe snacks dere kan ha utover kvelden Overrask han med nytt undertøy og kanskje noe leketøy om dere liker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå